Θεατρική παράσταση στο Σαϊνοπούλειο, της οποίας τα έσοδα θα διατεθούν υπέρ του Γηροκομείου Σπάρτης
Μοιράσου το άρθρο:
21-06-2012
Η Ερασιτεχνική Θεατρική Ομάδα Λακωνίας, προσφέρεται να δώσει θεατρική παράσταση με το έργο: «ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ WILLIAΜ ;», της οποίας τα έσοδα θα διατεθούν υπέρ του Γηροκομείου Σπάρτης.
Η παράσταση θα γίνει στις 23 Ιουνίου 2012 ημέρα Σάββατο και ώρα 8.30 μ.μ. στο Σαϊνοπούλειο Αμφιθέατρο.
Λεωφορείο θα ξεκινήσει από τα Γραφεία του Σαϊνοπουλείου στις 7.50 μ.μ. για να μεταφέρει δωρεάν τους θεατές στο Αμφιθέατρο.
Εισιτήρια πωλούνται στα Γραφεία του Γηροκομείου και θα διατίθενται και πριν την παράσταση στην είσοδο του Σαϊνοπουλείου Αμφιθεάτρου.
Παρακαλούμε να τιμήσετε και να στηρίξετε με την παρουσία σας την προσπάθεια της θεατρικής ομάδας, ενισχύοντας ταυτόχρονα οικονομικά ένα Φιλανθρωπικό Ίδρυμα.
Η παράσταση θα γίνει στις 23 Ιουνίου 2012 ημέρα Σάββατο και ώρα 8.30 μ.μ. στο Σαϊνοπούλειο Αμφιθέατρο.
Λεωφορείο θα ξεκινήσει από τα Γραφεία του Σαϊνοπουλείου στις 7.50 μ.μ. για να μεταφέρει δωρεάν τους θεατές στο Αμφιθέατρο.
Εισιτήρια πωλούνται στα Γραφεία του Γηροκομείου και θα διατίθενται και πριν την παράσταση στην είσοδο του Σαϊνοπουλείου Αμφιθεάτρου.
Παρακαλούμε να τιμήσετε και να στηρίξετε με την παρουσία σας την προσπάθεια της θεατρικής ομάδας, ενισχύοντας ταυτόχρονα οικονομικά ένα Φιλανθρωπικό Ίδρυμα.
Η Ερασιτεχνική Θεατρική Ομάδα Λακωνίας, προσφέρεται να δώσει θεατρική παράσταση με το έργο: «ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ WILLIAΜ ;», της οποίας τα έσοδα θα διατεθούν υπέρ του Γηροκομείου Σπάρτης.
Η παράσταση θα γίνει στις 23 Ιουνίου 2012 ημέρα Σάββατο και ώρα 8.30 μ.μ. στο Σαϊνοπούλειο Αμφιθέατρο.
Λεωφορείο θα ξεκινήσει από τα Γραφεία του Σαϊνοπουλείου στις 7.50 μ.μ. για να μεταφέρει δωρεάν τους θεατές στο Αμφιθέατρο.
Εισιτήρια πωλούνται στα Γραφεία του Γηροκομείου και θα διατίθενται και πριν την παράσταση στην είσοδο του Σαϊνοπουλείου Αμφιθεάτρου.
Παρακαλούμε να τιμήσετε και να στηρίξετε με την παρουσία σας την προσπάθεια της θεατρικής ομάδας, ενισχύοντας ταυτόχρονα οικονομικά ένα Φιλανθρωπικό Ίδρυμα.
Η παράσταση θα γίνει στις 23 Ιουνίου 2012 ημέρα Σάββατο και ώρα 8.30 μ.μ. στο Σαϊνοπούλειο Αμφιθέατρο.
Λεωφορείο θα ξεκινήσει από τα Γραφεία του Σαϊνοπουλείου στις 7.50 μ.μ. για να μεταφέρει δωρεάν τους θεατές στο Αμφιθέατρο.
Εισιτήρια πωλούνται στα Γραφεία του Γηροκομείου και θα διατίθενται και πριν την παράσταση στην είσοδο του Σαϊνοπουλείου Αμφιθεάτρου.
Παρακαλούμε να τιμήσετε και να στηρίξετε με την παρουσία σας την προσπάθεια της θεατρικής ομάδας, ενισχύοντας ταυτόχρονα οικονομικά ένα Φιλανθρωπικό Ίδρυμα.
















































