notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Απίστευτα πράγματα γίνονται στο σχολείο Συκέας - Μεταμόρφωσης

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

06-11-2025

Έβαλαν έναν εκπαιδευτικό να «διακτινίζεται» σε τρία διαφορετικά μέρη ταυτόχρονα...

Αναφορά προς την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, κατέθεσε η Βουλευτής Λακωνίας  με το ΠΑΣΟΚ, Νάγια Γρηγοράκου, φέρνοντας στη Βουλή την Επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Συκέας - Μεταμόρφωσης, με την οποία εκφράζεται η ανησυχία για την ανεπαρκή υποστήριξη των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο σχολείο τους.

Η Νάγια Γρηγοράκου τονίζει ότι κατά την Α’ και Β’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών τοποθετήθηκε ένας μόνο εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για τρεις μαθητές, αν και οι τρεις διαθέτουν γνωμάτευση από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. για στήριξη πλήρους ωραρίου.

Παράλληλα, τονίζει ότι το πρόβλημα επιτείνεται από το γεγονός ότι οι μαθητές φοιτούν σε διαφορετικές τάξεις και σε δύο διαφορετικά κτίρια, μιας και το σχολείο στεγάζεται σε δύο διαφορετικές κτιριακές μονάδες, σε δύο χωριά που απέχουν μεταξύ τους πέντε χιλιόμετρα. Συγκεκριμένα, δύο μαθητές φοιτούν στο Δημοτικό Σχολείο Συκέας και ένας στο Δημοτικό Σχολείο Μεταμόρφωσης, το οποίο καθιστά πρακτικά αδύνατη τη συνεχή και επαρκή υποστήριξή τους από έναν μόνο εκπαιδευτικό.

Η Βουλευτής Λακωνίας τονίζει ότι η μη κάλυψη των αναγκών παράλληλης στήριξης υπονομεύει το δικαίωμα των μαθητών στην ισότιμη συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία και ζητά από την Υπουργό άμεσες ενέργειες για την κάλυψη των κενών με τον απαιτούμενο αριθμό εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης.
Αναφορά προς την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, κατέθεσε η Βουλευτής Λακωνίας  με το ΠΑΣΟΚ, Νάγια Γρηγοράκου, φέρνοντας στη Βουλή την Επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Συκέας - Μεταμόρφωσης, με την οποία εκφράζεται η ανησυχία για την ανεπαρκή υποστήριξη των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο σχολείο τους.

Η Νάγια Γρηγοράκου τονίζει ότι κατά την Α’ και Β’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών τοποθετήθηκε ένας μόνο εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για τρεις μαθητές, αν και οι τρεις διαθέτουν γνωμάτευση από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. για στήριξη πλήρους ωραρίου.

Παράλληλα, τονίζει ότι το πρόβλημα επιτείνεται από το γεγονός ότι οι μαθητές φοιτούν σε διαφορετικές τάξεις και σε δύο διαφορετικά κτίρια, μιας και το σχολείο στεγάζεται σε δύο διαφορετικές κτιριακές μονάδες, σε δύο χωριά που απέχουν μεταξύ τους πέντε χιλιόμετρα. Συγκεκριμένα, δύο μαθητές φοιτούν στο Δημοτικό Σχολείο Συκέας και ένας στο Δημοτικό Σχολείο Μεταμόρφωσης, το οποίο καθιστά πρακτικά αδύνατη τη συνεχή και επαρκή υποστήριξή τους από έναν μόνο εκπαιδευτικό.

Η Βουλευτής Λακωνίας τονίζει ότι η μη κάλυψη των αναγκών παράλληλης στήριξης υπονομεύει το δικαίωμα των μαθητών στην ισότιμη συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία και ζητά από την Υπουργό άμεσες ενέργειες για την κάλυψη των κενών με τον απαιτούμενο αριθμό εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης.

Η APELA προτείνει

image