Η εκπαίδευση υλοποιήθηκε το διήμερο 12 & 13 Νοεμβρίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 4ου Γυμνασίου Σπάρτης "Γιάννης Ρίτσος".
Συντονίστριες του σεμιναρίου ήταν η Παπαδοπούλου Ιωάννα, Ψυχολόγος MSc και η Γκουντούνα Ασπασία – Κοινωνική Λειτουργός & Επιστημονικά Υπεύθυνη του Κέντρου. Στη συντονιστική ομάδα συμμετείχε και η κ. Ισμιρνιόγλου Ιωάννα, Ψυχολόγος MSc στα πλαίσια της πρακτικής μεταπτυχιακής της άσκησης.
Ευχαριστούμε θερμά τον Δ/ντή του 4ου Γυμνασίου Σπάρτης κ. Κονδυλόπουλο Ιωάννη για την φιλοξενία και την άψογη συνεργασία καθώς και την συμμετοχή του στην ομάδα των εκπαιδευομένων.
Κ.Π. «Δίαυλος»

















































