notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Μητράκος: «Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο!!!»

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

12-06-2020

«Ποιος εχέφρων θα έβαζε Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (αφού τα «κατέβασε» πρώτα μέχρι την Α΄Δημοτικού), σε νήπια που δεν ξέρουν ακόμα να γράφουν, να διαβάζουν και να μιλάνε ελληνικά;»

Γράφει ο Βαγγέλης Μητράκος
 
*2001, Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ: Την καθιέρωση της αγγλικής ως δεύτερης επίσημης γλώσσας στην Ελλάδα προτείνει η επίτροπος για την Απασχόληση και τις Κοινωνικές Υποθέσεις Άννα Διαμαντοπούλου.

*2019, Τα ΜΜΕ: Πάτωσαν οι Έλληνες μαθητές στη διεθνή αξιολόγηση PISA (ΟΟΣΑ). Στην κατανόηση κειμένου, δεξιότητα στην οποία εστίασε ο διαγωνισμός του 2018, οι Έλληνες μαθητές συγκέντρωσαν 457 μονάδες, κάτω, δηλαδή, από τον μέσο όρο (487 μ.ο. ΟΟΣΑ). Είναι χαρακτηριστικό ότι οι επιδόσεις των Eλλήνων μαθητών βαίνουν συνεχώς μειούμενες. Ανάμεσα στις 37 χώρες του ΟΟΣΑ η Ελλάδα κατετάγη τέταρτη από το τέλος. Πηγή: iefimerida.gr - .kathimerini.

*2020, Κυβέρνηση ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη Βουλή: «Πρόθεσή μας είναι να μαθαίνουν αγγλικά τα Ελληνόπουλα από το νηπιαγωγείο. Είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα στη σωστή κατεύθυνση.»

*Μάριο Βίττι, καθηγητής της Νεοελληνικής γλώσσας σε πανεπιστήμια της Ιταλίας: «Βλέπω στα Ελληνόπουλα που έρχονται να σπουδάσουν στην Ιταλία μια αισθητή άγνοια στην ελληνική γλώσσα, ακόμη και σε σχέση με τους Ιταλούς νέους. Και αυτό είναι κάτι που τους εμποδίζει να φθάσουν στο ευρωπαϊκό επίπεδο, όπου οι περισσότεροι νέοι έχουν κλασικές γνώσεις»!

*Μ. Τριανταφυλλίδης, «Οι ξένες γλώσσες και η Αγωγή»:
(…) δεν έχω κατ’ αρχήν αντίρρηση (…). Το ζήτημα είναι: πότε, πώς και ως ποιο σημείο θα επιδιώξη αυτό. Γι’ αυτό δεν είμαι σύμφωνος και με κάθε προσπάθεια που γίνεται από καιρό στον τόπο μας σχετικά με τις ξένες γλώσσες και δε θα μπορούσα να επιδοκιμάσω πάντα τον τρόπο και το βαθμό που γίνεται η προσπάθεια αυτή. (…)  όσο απαιτητική και αν είναι η ανάγκη των ξένων γλωσσών για μικρούς λαούς, έχομε από το άλλο μέρος το ζήτημα: ως ποιο σημείο μπορούμε να πραγματώσουμε αυτό χωρίς ζημία μας.

Δεν χρειάζεται να είναι κανένας αναλυτής ή ειδικός στα εκπαιδευτικά για να διαπιστώσει (διαβάζοντας τα παραπάνω) πως «Κάτι σάπιο υπάρχει στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας» και πως τα «μεγάλα» κόμματα εναλλάσσονται στην εξουσία μόνο και μόνο για να συνεχίζουν και να ολοκληρώνουν το καταστροφικό έργο ο ένας του άλλου.

Ενώ είναι διαπιστωμένο, εδώ και 10ετίες, πως οι Έλληνες μαθητές πάσχουν σοβαρά στα μαθήματα, ιδιαίτερα στη Γλώσσα, οι κυβερνώντες αντί να λάβουν μέτρα ενίσχυσης του εκπαιδευτικού περιεχομένου και ιδιαίτερα του Γλωσσικού Μαθήματος, προωθούν στο ελληνικό σχολείο «γνωστικά αντικείμενα» που υποβαθμίζουν τη μόρφωση των Ελληνοπαίδων και δίνουν στην Ελληνική Γλώσσα τη χαριστική βολή.

ΟΛΟΙ οι ειδικοί συμφωνούν πως για να μάθει κάποιος ξένη γλώσσα πρέπει να έχει κατακτήσει πρώτα τη μητρική του. Διαφορετικά ΟΥΤΕ την ξένη γλώσσα θα μάθει με επάρκεια αλλά ΟΥΤΕ, καν, τη μητρική του (κι αυτό είναι το χειρότερο)!!!

Ποιος εχέφρων θα έβαζε Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (αφού τα «κατέβασε» πρώτα μέχρι την Α΄Δημοτικού), σε νήπια που δεν ξέρουν ακόμα να γράφουν, να διαβάζουν και να μιλάνε ελληνικά; Ποιος;

Η αλήθεια είναι πως οι ελληνικές κυβερνήσεις, από το 1976 (τουλάχιστον) και μετά, κάνουν τα πάντα ώστε αυτή η υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και του μορφωτικού επιπέδου των μαθητών να βαθαίνει και να επιταχύνεται σε όλα τα επίπεδα:

Με διαρκείς εκπαιδευτικές αντιμεταρρυθμίσεις, με αλλαγές προγραμμάτων και βιβλίων από το κακό στο χειρότερο, με μεγάλες ελλείψεις σε κτηριακές και άλλες υποδομές, με κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς, με την αδιοριστία στα ύψη, με τραγική υποχρηματοδότηση της παιδείας, με το Ολοήμερο Σχολείο, την Προσχολική  και την Ειδική αγωγή σε τραγική κατάσταση, με το επίπεδο σπουδών των εκπ/κών χαμηλό και την επιμόρφωση ανύπαρκτη, με την αναξιοκρατία στο σύστημα επιλογών στελεχών, με υποβαθμισμένα δικαιώματα των αναπληρωτών και με συνθήκες άνισης μεταχείρισης εργαζομένων που παρέχουν το ίδιο ακριβώς έργο, με υψηλό αριθμό μαθητών ανά τάξη (1/25), με δραματικά υποβαθμισμένα τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα των εκπ/κών, με τη «Δωρεάν Παιδεία» να έχει καταστεί ανέκδοτο, κλπ, κλπ, ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις, εδώ και 50 περίπου χρόνια, ξεθεμελιώνουν τη δημόσια εκπαίδευση και υποβαθμίζουν των μορφωτικό επίπεδο των Ελληνόπουλων, με όποιες συνέπειες μπορεί να έχει αυτό για το μέλλον του Έθνους, της Πατρίδας και της Ελληνικής Κοινωνίας. Και βέβαια, μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, το μεγάλο θύμα είναι η Ελληνική Γλώσσα (το πιο εμφανές γνώρισμα της εθνικής ταυτότητας του λαού μας), η οποία, εκεί που ήταν η βάση έκφρασης των επιστημόνων και της διανόησης, έχει περιπέσει σε γενικευμένη παρακμή και καθολική «φτωχοποίηση».

Το μαζικό κίνημα των εκπαιδευτικών και των γονέων, με συμπαραστάτη τον ελληνικό λαό, οφείλει να βγει από τη μακροχρόνια νάρκη του και με συλλογικούς αγώνες, ενωτικούς και ανυποχώρητους, να αποκρούσει τις αντιδραστικές πολιτικές που εκπορεύονται από την εγχώρια και ξένη ολιγαρχία, από τους ιμπεριαλιστές επικυρίαρχους (ΗΠΑ - ΕΕ) και από τα «Σκοτεινά Κέντρα» που έχουν στοχοποιήσει τον Ελληνισμό.
Γράφει ο Βαγγέλης Μητράκος
 
*2001, Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ: Την καθιέρωση της αγγλικής ως δεύτερης επίσημης γλώσσας στην Ελλάδα προτείνει η επίτροπος για την Απασχόληση και τις Κοινωνικές Υποθέσεις Άννα Διαμαντοπούλου.

*2019, Τα ΜΜΕ: Πάτωσαν οι Έλληνες μαθητές στη διεθνή αξιολόγηση PISA (ΟΟΣΑ). Στην κατανόηση κειμένου, δεξιότητα στην οποία εστίασε ο διαγωνισμός του 2018, οι Έλληνες μαθητές συγκέντρωσαν 457 μονάδες, κάτω, δηλαδή, από τον μέσο όρο (487 μ.ο. ΟΟΣΑ). Είναι χαρακτηριστικό ότι οι επιδόσεις των Eλλήνων μαθητών βαίνουν συνεχώς μειούμενες. Ανάμεσα στις 37 χώρες του ΟΟΣΑ η Ελλάδα κατετάγη τέταρτη από το τέλος. Πηγή: iefimerida.gr - .kathimerini.

*2020, Κυβέρνηση ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη Βουλή: «Πρόθεσή μας είναι να μαθαίνουν αγγλικά τα Ελληνόπουλα από το νηπιαγωγείο. Είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα στη σωστή κατεύθυνση.»

*Μάριο Βίττι, καθηγητής της Νεοελληνικής γλώσσας σε πανεπιστήμια της Ιταλίας: «Βλέπω στα Ελληνόπουλα που έρχονται να σπουδάσουν στην Ιταλία μια αισθητή άγνοια στην ελληνική γλώσσα, ακόμη και σε σχέση με τους Ιταλούς νέους. Και αυτό είναι κάτι που τους εμποδίζει να φθάσουν στο ευρωπαϊκό επίπεδο, όπου οι περισσότεροι νέοι έχουν κλασικές γνώσεις»!

*Μ. Τριανταφυλλίδης, «Οι ξένες γλώσσες και η Αγωγή»:
(…) δεν έχω κατ’ αρχήν αντίρρηση (…). Το ζήτημα είναι: πότε, πώς και ως ποιο σημείο θα επιδιώξη αυτό. Γι’ αυτό δεν είμαι σύμφωνος και με κάθε προσπάθεια που γίνεται από καιρό στον τόπο μας σχετικά με τις ξένες γλώσσες και δε θα μπορούσα να επιδοκιμάσω πάντα τον τρόπο και το βαθμό που γίνεται η προσπάθεια αυτή. (…)  όσο απαιτητική και αν είναι η ανάγκη των ξένων γλωσσών για μικρούς λαούς, έχομε από το άλλο μέρος το ζήτημα: ως ποιο σημείο μπορούμε να πραγματώσουμε αυτό χωρίς ζημία μας.

Δεν χρειάζεται να είναι κανένας αναλυτής ή ειδικός στα εκπαιδευτικά για να διαπιστώσει (διαβάζοντας τα παραπάνω) πως «Κάτι σάπιο υπάρχει στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας» και πως τα «μεγάλα» κόμματα εναλλάσσονται στην εξουσία μόνο και μόνο για να συνεχίζουν και να ολοκληρώνουν το καταστροφικό έργο ο ένας του άλλου.

Ενώ είναι διαπιστωμένο, εδώ και 10ετίες, πως οι Έλληνες μαθητές πάσχουν σοβαρά στα μαθήματα, ιδιαίτερα στη Γλώσσα, οι κυβερνώντες αντί να λάβουν μέτρα ενίσχυσης του εκπαιδευτικού περιεχομένου και ιδιαίτερα του Γλωσσικού Μαθήματος, προωθούν στο ελληνικό σχολείο «γνωστικά αντικείμενα» που υποβαθμίζουν τη μόρφωση των Ελληνοπαίδων και δίνουν στην Ελληνική Γλώσσα τη χαριστική βολή.

ΟΛΟΙ οι ειδικοί συμφωνούν πως για να μάθει κάποιος ξένη γλώσσα πρέπει να έχει κατακτήσει πρώτα τη μητρική του. Διαφορετικά ΟΥΤΕ την ξένη γλώσσα θα μάθει με επάρκεια αλλά ΟΥΤΕ, καν, τη μητρική του (κι αυτό είναι το χειρότερο)!!!

Ποιος εχέφρων θα έβαζε Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (αφού τα «κατέβασε» πρώτα μέχρι την Α΄Δημοτικού), σε νήπια που δεν ξέρουν ακόμα να γράφουν, να διαβάζουν και να μιλάνε ελληνικά; Ποιος;

Η αλήθεια είναι πως οι ελληνικές κυβερνήσεις, από το 1976 (τουλάχιστον) και μετά, κάνουν τα πάντα ώστε αυτή η υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και του μορφωτικού επιπέδου των μαθητών να βαθαίνει και να επιταχύνεται σε όλα τα επίπεδα:

Με διαρκείς εκπαιδευτικές αντιμεταρρυθμίσεις, με αλλαγές προγραμμάτων και βιβλίων από το κακό στο χειρότερο, με μεγάλες ελλείψεις σε κτηριακές και άλλες υποδομές, με κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς, με την αδιοριστία στα ύψη, με τραγική υποχρηματοδότηση της παιδείας, με το Ολοήμερο Σχολείο, την Προσχολική  και την Ειδική αγωγή σε τραγική κατάσταση, με το επίπεδο σπουδών των εκπ/κών χαμηλό και την επιμόρφωση ανύπαρκτη, με την αναξιοκρατία στο σύστημα επιλογών στελεχών, με υποβαθμισμένα δικαιώματα των αναπληρωτών και με συνθήκες άνισης μεταχείρισης εργαζομένων που παρέχουν το ίδιο ακριβώς έργο, με υψηλό αριθμό μαθητών ανά τάξη (1/25), με δραματικά υποβαθμισμένα τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα των εκπ/κών, με τη «Δωρεάν Παιδεία» να έχει καταστεί ανέκδοτο, κλπ, κλπ, ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις, εδώ και 50 περίπου χρόνια, ξεθεμελιώνουν τη δημόσια εκπαίδευση και υποβαθμίζουν των μορφωτικό επίπεδο των Ελληνόπουλων, με όποιες συνέπειες μπορεί να έχει αυτό για το μέλλον του Έθνους, της Πατρίδας και της Ελληνικής Κοινωνίας. Και βέβαια, μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, το μεγάλο θύμα είναι η Ελληνική Γλώσσα (το πιο εμφανές γνώρισμα της εθνικής ταυτότητας του λαού μας), η οποία, εκεί που ήταν η βάση έκφρασης των επιστημόνων και της διανόησης, έχει περιπέσει σε γενικευμένη παρακμή και καθολική «φτωχοποίηση».

Το μαζικό κίνημα των εκπαιδευτικών και των γονέων, με συμπαραστάτη τον ελληνικό λαό, οφείλει να βγει από τη μακροχρόνια νάρκη του και με συλλογικούς αγώνες, ενωτικούς και ανυποχώρητους, να αποκρούσει τις αντιδραστικές πολιτικές που εκπορεύονται από την εγχώρια και ξένη ολιγαρχία, από τους ιμπεριαλιστές επικυρίαρχους (ΗΠΑ - ΕΕ) και από τα «Σκοτεινά Κέντρα» που έχουν στοχοποιήσει τον Ελληνισμό.

Η APELA προτείνει

image

images Άρθρα
01-03-2024

Κοντούλα λεμονιά

images Άρθρα
19-01-2024

Αϊ Γιάννη μου

images Άρθρα
19-01-2024

Η «ΜΑΣΚΑ»

images Άρθρα
10-01-2024

Η Ρώμη του 2024