Εν μέσω καύσωνα και μάλιστα με θερμοκρασίες που άγγιζαν τους 40 βαθμούς, φοιτητές καθώς και κάποιοι γονείς, περίμεναν μπροστά από το Δημοτικό Στάδιο Σπάρτης για την παραλαβή του εκπαιδευτικού υλικού, για πάνω από μία ώρα.
Τα συγγράμματα βρίσκονταν μέσα σε ένα όχημα και οι φοιτητές περίμεναν «βασανιστικά» τη σειρά τους για να τα παραλάβουν, ενώ δεν υπήρχε και κανένα μέτρο πρόληψης προς αποφυγή συγχρωτισμού, με την όλη διαδικασία να μοιάζει εντελώς ανοργάνωτη.



















































