notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Είστε επαγγελματίας ή ερασιτέχνης;

slider_image
14-02-2020

Συμβουλές για έναν σωστό επαγγελματία

Γράφει ο Γιάννης Φιλιππόπουλος

Σχεδόν 32 χρόνια έχουν περάσει από τότε που άρχισα να δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά με τον χώρο των πωλήσεων. Έχω περάσει από διάφορους εργασιακούς τομείς, όπως των ενδυμάτων, υποδημάτων, τροφίμων κ.ά.. Επιπλέον, έχω γνωρίσει πολύ κόσμο, κόσμο που συνεργάστηκα, πελάτες, φίλους πελατών, και άλλους. Γνώρισα τόσους πολλούς επαγγελματίες, αλλά δυστυχώς και πολλούς, μα πάρα πολλούς, ερασιτέχνες σε αρκετούς τομείς επαγγελμάτων.
 
Οι επαγγελματίες πάντα διέφεραν. Διέφεραν πολύ από άλλους λεγόμενους «επαγγελματίες» του ίδιου είδους. Και θα φανώ λακωνικός περιγράφοντας ποιος για μένα είναι ο επαγγελματίας και ως αποτέλεσμα του αντιθέτου, βέβαια, είναι ο ερασιτέχνης. Δηλαδή, πολύ απλά, ό,τι ανάποδο και αντίθετο ισχύει, ισχύει για την περιγραφή του «ερασιτέχνη».

Ο επαγγελματίας:

1) Είναι συνεπής όχι μόνο στους πελάτες του, αλλά και στους εργαζόμενούς του.
2) Φροντίζει να μαθαίνει επάνω στο αντικείμενό του και επιδιώκει την εξέλιξη αυτού.
3) Εκπαιδεύεται και εκπαιδεύει τους εργαζόμενούς του σε τακτά χρονικά διαστήματα με σκοπό πάντα την εξέλιξη και την καλυτέρευση της επιχείρησής του για όλους τους τομείς.
4) Αναγνωρίζει και επιβραβεύει, όχι μόνο την ποσότητα της εργασίας αλλά και την ποιότητα της απόδοσης.
5) Είναι οργανωτικός και επιδιώκει την οργάνωση της επιχείρησής του στο βαθμό που και ένας καινούργιος υπάλληλος να μπορεί σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της νέας του εργασίας.
6) Σέβεται και προσέχει την εμφάνιση του, τα λόγια του, τη γλώσσα του σώματος και τον τρόπο που θα μιλήσει όχι μόνο στους πελάτες του αλλά και στους εργαζομένούς του (όπως λένε και οι Αμερικάνοι, προσέχεις τους εργαζόμενούς σου και αυτοί θα προσέξουν τους πελάτες σου).
7) Είναι θετικός και πάντα δίνει το καλό παράδειγμα.
8) Μαθαίνει τα προϊόντα του και τις υπηρεσίες που προσφέρει και τα διαφημίζει, σωστά και μελετημένα, την κατάλληλη χρονική στιγμή και με τον σωστό τρόπο.
9) Όταν δεν γνωρίζει κάτι, απευθύνεται σε πιο εξειδικευμένους επαγγελματίες για να τον εξυπηρετήσουν.
10) Και οι τελικές αλλά χαρακτηριστικές διαφορές, είναι οι μεγάλες διαφορές που
διακρίνονται, στην πρόοδο, στην αναγνώριση, στη διαχρονικότητα και στην επιτυχία.

Η αλήθεια είναι ότι οι παράγοντες είναι πάρα πολλοί και σίγουρα περιμένατε και άλλες περιγραφές, αλλά δυστυχώς, δεν γίνεται να χωρέσουν μέσα σε ένα άρθρο.
 
Θα χαρώ να έρθω σε επαφή με οποιονδήποτε από εσάς θελήσει τη συμβουλευτική μας υπηρεσία ή την ενημέρωσή μας, γύρω από τις παροχές και διαδικασίες διαφήμισης που προσφέρουμε, μέσα από την ιστοσελίδα της apela.gr.
 
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και σας εύχομαι ότι καλύτερο για εσάς και τον αγώνα που δίνετε καθημερινά. Είναι ένας αγώνας που πρέπει να αναγνωρίζεται και να κοινοποιείται.

Εσείς τι λέτε;

Υπεύθυνος διαφημιστικού τμήματος & πωλήσεων
Γιάννης Φιλιππόπουλος
Τηλ επικοινωνίας 2731089860 - 6944.424.555

Γράφει ο Γιάννης Φιλιππόπουλος

Σχεδόν 32 χρόνια έχουν περάσει από τότε που άρχισα να δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά με τον χώρο των πωλήσεων. Έχω περάσει από διάφορους εργασιακούς τομείς, όπως των ενδυμάτων, υποδημάτων, τροφίμων κ.ά.. Επιπλέον, έχω γνωρίσει πολύ κόσμο, κόσμο που συνεργάστηκα, πελάτες, φίλους πελατών, και άλλους. Γνώρισα τόσους πολλούς επαγγελματίες, αλλά δυστυχώς και πολλούς, μα πάρα πολλούς, ερασιτέχνες σε αρκετούς τομείς επαγγελμάτων.
 
Οι επαγγελματίες πάντα διέφεραν. Διέφεραν πολύ από άλλους λεγόμενους «επαγγελματίες» του ίδιου είδους. Και θα φανώ λακωνικός περιγράφοντας ποιος για μένα είναι ο επαγγελματίας και ως αποτέλεσμα του αντιθέτου, βέβαια, είναι ο ερασιτέχνης. Δηλαδή, πολύ απλά, ό,τι ανάποδο και αντίθετο ισχύει, ισχύει για την περιγραφή του «ερασιτέχνη».

Ο επαγγελματίας:

1) Είναι συνεπής όχι μόνο στους πελάτες του, αλλά και στους εργαζόμενούς του.
2) Φροντίζει να μαθαίνει επάνω στο αντικείμενό του και επιδιώκει την εξέλιξη αυτού.
3) Εκπαιδεύεται και εκπαιδεύει τους εργαζόμενούς του σε τακτά χρονικά διαστήματα με σκοπό πάντα την εξέλιξη και την καλυτέρευση της επιχείρησής του για όλους τους τομείς.
4) Αναγνωρίζει και επιβραβεύει, όχι μόνο την ποσότητα της εργασίας αλλά και την ποιότητα της απόδοσης.
5) Είναι οργανωτικός και επιδιώκει την οργάνωση της επιχείρησής του στο βαθμό που και ένας καινούργιος υπάλληλος να μπορεί σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της νέας του εργασίας.
6) Σέβεται και προσέχει την εμφάνιση του, τα λόγια του, τη γλώσσα του σώματος και τον τρόπο που θα μιλήσει όχι μόνο στους πελάτες του αλλά και στους εργαζομένούς του (όπως λένε και οι Αμερικάνοι, προσέχεις τους εργαζόμενούς σου και αυτοί θα προσέξουν τους πελάτες σου).
7) Είναι θετικός και πάντα δίνει το καλό παράδειγμα.
8) Μαθαίνει τα προϊόντα του και τις υπηρεσίες που προσφέρει και τα διαφημίζει, σωστά και μελετημένα, την κατάλληλη χρονική στιγμή και με τον σωστό τρόπο.
9) Όταν δεν γνωρίζει κάτι, απευθύνεται σε πιο εξειδικευμένους επαγγελματίες για να τον εξυπηρετήσουν.
10) Και οι τελικές αλλά χαρακτηριστικές διαφορές, είναι οι μεγάλες διαφορές που
διακρίνονται, στην πρόοδο, στην αναγνώριση, στη διαχρονικότητα και στην επιτυχία.

Η αλήθεια είναι ότι οι παράγοντες είναι πάρα πολλοί και σίγουρα περιμένατε και άλλες περιγραφές, αλλά δυστυχώς, δεν γίνεται να χωρέσουν μέσα σε ένα άρθρο.
 
Θα χαρώ να έρθω σε επαφή με οποιονδήποτε από εσάς θελήσει τη συμβουλευτική μας υπηρεσία ή την ενημέρωσή μας, γύρω από τις παροχές και διαδικασίες διαφήμισης που προσφέρουμε, μέσα από την ιστοσελίδα της apela.gr.
 
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και σας εύχομαι ότι καλύτερο για εσάς και τον αγώνα που δίνετε καθημερινά. Είναι ένας αγώνας που πρέπει να αναγνωρίζεται και να κοινοποιείται.

Εσείς τι λέτε;

Υπεύθυνος διαφημιστικού τμήματος & πωλήσεων
Γιάννης Φιλιππόπουλος
Τηλ επικοινωνίας 2731089860 - 6944.424.555

Μοιράσου το άρθρο:

Η APELA προτείνει

image

Apela Real Estate

Κτηματομεσιτικό Γραφείο Λακωνίας