Τον Αγιασμό τέλεσε ο π. Λεγάκης Παναγιώτης ο οποίος ευχήθηκε σε όλους καλή σχολική χρονιά.
Η προϊσταμένη του σχολείου κα Αλειφέρη Παναγιώτα ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους για την παρουσία τους, τη συνεργασία τους και για τις ευχές τους και στη συνέχεια προσφέρθηκαν γλυκίσματα και αναψυκτικά.
Τέλος, σε ανάρτησή της η κα Αλειφέρη αναφέρει για την έναρξη της σχολικής χρονιάς: «Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Μολάων γιατί… η διαφορά είναι δικαίωμα! Με τις ευλογίες της εκκλησίας ξεκινήσαμε τη νέα σχολική χρονιά! Καλή δύναμη σε όλους μας, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς! Να έχουμε υγεία και όλα θα τα καταφέρουμε!»

















































