Συγκεκριμένα, την Τρίτη 11 Δεκεμβρίου, στο αμφιθέατρο της Σχολής στη Σπάρτη, πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία των τελειοφοίτων του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών, του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας και Διαχείριση Κρίσεων» και των Διδακτόρων του Τμήματος, παρουσία καθηγητών, συγγενών και φίλων.
Όπως ήταν φυσικό, στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα, κυριαρχούσαν τα χαμόγελα και οι ευχές για καλή σταδιοδρομία.
Δείτε παρακάτω βίντεο και φωτογραφίες

















































