notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Φιλιππάκος προς Γαβρόγλου: Αναγκαία η παραμονή της Νοσηλευτικής Σχολής στη Σπάρτη!

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

29-11-2018

Επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κώστα Γαβρόγλου απέστειλε ο Λάκωνας Γενικός Γραμματέας Συντονισμού στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη κ. Τζανέτος Φιλιππάκος, αναφορικά με την επικείμενη μεταφορά της Νοσηλευτικής Σχολής Σπάρτης.

Συγκεκριμένα η επιστολή αναφέρει:

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Με θλίψη μου πληροφορούμαι το τελευταίο διάστημα την πρόθεση και τελικά -κατά πλειοψηφία- απόφαση της Τακτικής Συνέλευσης του Τμήματος Νοσηλευτικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στη Σπάρτη, για μεταφορά του Τμήματος στην Τρίπολη, με βασικό επιχείρημα ότι το Νοσοκομείο της Σπάρτης δεν επαρκεί για την κλινική εκπαίδευση των φοιτητών.

Ως Γενικός Γραμματέας Συντονισμού στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, Λάκωνας στην καταγωγή, έχω δεχθεί πληθώρα αιτημάτων από συμπατριώτες μου, που ζητούν την προσωπική μου παρέμβαση σε ένα τόσο κρίσιμο ζήτημα, θεωρώντας πως μπορώ κι εγώ με τον τρόπο μου, να συμβάλλω ώστε να «ακουστεί η φωνή τους».

Γνωρίζοντας τόσο τις παρεμβάσεις που έχετε δεχθεί ως τώρα, όσο και την δική σας τοποθέτηση επί του ζητήματος, θα ήθελα λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου, μέσω της παρούσας επιστολής, να απευθυνθώ προς το πρόσωπό σας, τονίζοντας την αναγκαιότητα της παραμονής του Τμήματος της Νοσηλευτικής Σχολής στη Σπάρτη.

Πρόκειται για ένα Τμήμα το οποίο, παρά τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζει, έχει καταφέρει από το 2005 που ιδρύθηκε, να διακριθεί για το επίπεδο των παρεχόμενων σπουδών και για το αξιόλογο διδακτικό, ερευνητικό και διοικητικό προσωπικό που διαθέτει. Η δύναμη του Τμήματος όμως, εδράζει επίσης και στην αγάπη της τοπικής κοινωνίας, την οποία σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παραβλέπουμε.

Δεδομένου του γεγονότος ότι η απόφαση για τη μεταφορά ή μη του Τμήματος στην Τρίπολη αποτελεί πολιτική απόφαση του Υπουργού Παιδείας, δεχθείτε επομένως και την δική μου παρέμβαση, ώστε να βρεθούν λύσεις που δεν θα ακυρώνουν τους κόπους, τις θυσίες και την προσφορά των προηγούμενων ετών, από πλευράς τόσο του ίδιου του Πανεπιστημιακού Ιδρύματος, όσο και της κοινωνίας της Σπάρτης και φυσικά των ίδιων των φοιτητών και των οικογενειών τους.

Η αναβάθμιση του Νοσοκομείου της Σπάρτης που θα οδηγήσει στην αναβάθμιση της κλινικής εκπαίδευσης των φοιτητών, αποτελεί εξάλλου όχι απλώς «λύση», αλλά πολύ περισσότερο ευθύνη της Πολιτείας που θα ωφελήσει πολλαπλά την τοπική κοινωνία, αλλά και την πατρίδα μας γενικότερα.

Παραμένω στη διάθεσή σας και θα χαρώ να συζητήσουμε το θέμα και σε μία κατ ιδίαν συνάντηση.
Επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κώστα Γαβρόγλου απέστειλε ο Λάκωνας Γενικός Γραμματέας Συντονισμού στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη κ. Τζανέτος Φιλιππάκος, αναφορικά με την επικείμενη μεταφορά της Νοσηλευτικής Σχολής Σπάρτης.

Συγκεκριμένα η επιστολή αναφέρει:

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Με θλίψη μου πληροφορούμαι το τελευταίο διάστημα την πρόθεση και τελικά -κατά πλειοψηφία- απόφαση της Τακτικής Συνέλευσης του Τμήματος Νοσηλευτικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στη Σπάρτη, για μεταφορά του Τμήματος στην Τρίπολη, με βασικό επιχείρημα ότι το Νοσοκομείο της Σπάρτης δεν επαρκεί για την κλινική εκπαίδευση των φοιτητών.

Ως Γενικός Γραμματέας Συντονισμού στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, Λάκωνας στην καταγωγή, έχω δεχθεί πληθώρα αιτημάτων από συμπατριώτες μου, που ζητούν την προσωπική μου παρέμβαση σε ένα τόσο κρίσιμο ζήτημα, θεωρώντας πως μπορώ κι εγώ με τον τρόπο μου, να συμβάλλω ώστε να «ακουστεί η φωνή τους».

Γνωρίζοντας τόσο τις παρεμβάσεις που έχετε δεχθεί ως τώρα, όσο και την δική σας τοποθέτηση επί του ζητήματος, θα ήθελα λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου, μέσω της παρούσας επιστολής, να απευθυνθώ προς το πρόσωπό σας, τονίζοντας την αναγκαιότητα της παραμονής του Τμήματος της Νοσηλευτικής Σχολής στη Σπάρτη.

Πρόκειται για ένα Τμήμα το οποίο, παρά τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζει, έχει καταφέρει από το 2005 που ιδρύθηκε, να διακριθεί για το επίπεδο των παρεχόμενων σπουδών και για το αξιόλογο διδακτικό, ερευνητικό και διοικητικό προσωπικό που διαθέτει. Η δύναμη του Τμήματος όμως, εδράζει επίσης και στην αγάπη της τοπικής κοινωνίας, την οποία σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παραβλέπουμε.

Δεδομένου του γεγονότος ότι η απόφαση για τη μεταφορά ή μη του Τμήματος στην Τρίπολη αποτελεί πολιτική απόφαση του Υπουργού Παιδείας, δεχθείτε επομένως και την δική μου παρέμβαση, ώστε να βρεθούν λύσεις που δεν θα ακυρώνουν τους κόπους, τις θυσίες και την προσφορά των προηγούμενων ετών, από πλευράς τόσο του ίδιου του Πανεπιστημιακού Ιδρύματος, όσο και της κοινωνίας της Σπάρτης και φυσικά των ίδιων των φοιτητών και των οικογενειών τους.

Η αναβάθμιση του Νοσοκομείου της Σπάρτης που θα οδηγήσει στην αναβάθμιση της κλινικής εκπαίδευσης των φοιτητών, αποτελεί εξάλλου όχι απλώς «λύση», αλλά πολύ περισσότερο ευθύνη της Πολιτείας που θα ωφελήσει πολλαπλά την τοπική κοινωνία, αλλά και την πατρίδα μας γενικότερα.

Παραμένω στη διάθεσή σας και θα χαρώ να συζητήσουμε το θέμα και σε μία κατ ιδίαν συνάντηση.

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :