Ευχαριστίες από το 1ο Γυμνάσιο Σπάρτης
Μοιράσου το άρθρο:
13-11-2018
Ευχαριστήρια ανακοίνωση από το 1ο Γυμνάσιο Σπάρτης:
Η Διεύθυνση 1ου Γυμνασίου Σπάρτης ευχαριστεί θερμά τον Δήμο Σπάρτης και ιδιαίτερα τους υπαλλήλους του κ. Νικολέτο και κ. Σμυρνιό για την πολύτιμη βοήθειά τους με την παροχή παραβάν και ψηφοδόχων κατά τη διεξαγωγή των Εκλογών για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις 7 Νοεμβρίου 2018, καθώς το 1ο Γυμνάσιο ήταν εκλογικό κέντρο με 2 τμήματα.
O Διευθυντής
Σακελλαρόπουλος Ανδρόνικος
Η Διεύθυνση 1ου Γυμνασίου Σπάρτης ευχαριστεί θερμά τον Δήμο Σπάρτης και ιδιαίτερα τους υπαλλήλους του κ. Νικολέτο και κ. Σμυρνιό για την πολύτιμη βοήθειά τους με την παροχή παραβάν και ψηφοδόχων κατά τη διεξαγωγή των Εκλογών για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις 7 Νοεμβρίου 2018, καθώς το 1ο Γυμνάσιο ήταν εκλογικό κέντρο με 2 τμήματα.
O Διευθυντής
Σακελλαρόπουλος Ανδρόνικος
Ευχαριστήρια ανακοίνωση από το 1ο Γυμνάσιο Σπάρτης:
Η Διεύθυνση 1ου Γυμνασίου Σπάρτης ευχαριστεί θερμά τον Δήμο Σπάρτης και ιδιαίτερα τους υπαλλήλους του κ. Νικολέτο και κ. Σμυρνιό για την πολύτιμη βοήθειά τους με την παροχή παραβάν και ψηφοδόχων κατά τη διεξαγωγή των Εκλογών για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις 7 Νοεμβρίου 2018, καθώς το 1ο Γυμνάσιο ήταν εκλογικό κέντρο με 2 τμήματα.
O Διευθυντής
Σακελλαρόπουλος Ανδρόνικος
Η Διεύθυνση 1ου Γυμνασίου Σπάρτης ευχαριστεί θερμά τον Δήμο Σπάρτης και ιδιαίτερα τους υπαλλήλους του κ. Νικολέτο και κ. Σμυρνιό για την πολύτιμη βοήθειά τους με την παροχή παραβάν και ψηφοδόχων κατά τη διεξαγωγή των Εκλογών για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις 7 Νοεμβρίου 2018, καθώς το 1ο Γυμνάσιο ήταν εκλογικό κέντρο με 2 τμήματα.
O Διευθυντής
Σακελλαρόπουλος Ανδρόνικος
















































