notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Ευχαριστίες από το 1ο Γυμνάσιο Σπάρτης

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

13-11-2018

Ευχαριστήρια ανακοίνωση από το 1ο Γυμνάσιο Σπάρτης:

Η Διεύθυνση 1ου Γυμνασίου Σπάρτης ευχαριστεί θερμά τον Δήμο Σπάρτης και ιδιαίτερα τους υπαλλήλους του κ. Νικολέτο και κ. Σμυρνιό για την πολύτιμη βοήθειά τους με την παροχή παραβάν και ψηφοδόχων κατά τη διεξαγωγή των Εκλογών για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις 7 Νοεμβρίου 2018, καθώς το 1ο Γυμνάσιο ήταν εκλογικό κέντρο με 2 τμήματα.


O Διευθυντής
Σακελλαρόπουλος Ανδρόνικος
Ευχαριστήρια ανακοίνωση από το 1ο Γυμνάσιο Σπάρτης:

Η Διεύθυνση 1ου Γυμνασίου Σπάρτης ευχαριστεί θερμά τον Δήμο Σπάρτης και ιδιαίτερα τους υπαλλήλους του κ. Νικολέτο και κ. Σμυρνιό για την πολύτιμη βοήθειά τους με την παροχή παραβάν και ψηφοδόχων κατά τη διεξαγωγή των Εκλογών για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις 7 Νοεμβρίου 2018, καθώς το 1ο Γυμνάσιο ήταν εκλογικό κέντρο με 2 τμήματα.


O Διευθυντής
Σακελλαρόπουλος Ανδρόνικος

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :