notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Υπό κατάληψη το 1ο και το 2ο ΓΕΛ Σπάρτης

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

31-10-2018

Υπό κατάληψη τελούν το 1ο και το 2ο ΓΕΛ Σπάρτης.

Οι μαθητές προχώρησαν στη συγκεκριμένη κίνηση διαμαρτυρόμενοι για το νέο νομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο Παιδείας.

Θυμίζουμε πως τη Δευτέρα 29 Οκτωβρίου, μαθητές από σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της Σπάρτης (δείτε εδώ σχετικό θέμα).
Υπό κατάληψη τελούν το 1ο και το 2ο ΓΕΛ Σπάρτης.

Οι μαθητές προχώρησαν στη συγκεκριμένη κίνηση διαμαρτυρόμενοι για το νέο νομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο Παιδείας.

Θυμίζουμε πως τη Δευτέρα 29 Οκτωβρίου, μαθητές από σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της Σπάρτης (δείτε εδώ σχετικό θέμα).

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :