Υπό κατάληψη το 1ο και το 2ο ΓΕΛ Σπάρτης
Μοιράσου το άρθρο:
31-10-2018
Υπό κατάληψη τελούν το 1ο και το 2ο ΓΕΛ Σπάρτης.
Οι μαθητές προχώρησαν στη συγκεκριμένη κίνηση διαμαρτυρόμενοι για το νέο νομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο Παιδείας.
Θυμίζουμε πως τη Δευτέρα 29 Οκτωβρίου, μαθητές από σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της Σπάρτης (δείτε εδώ σχετικό θέμα).
Οι μαθητές προχώρησαν στη συγκεκριμένη κίνηση διαμαρτυρόμενοι για το νέο νομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο Παιδείας.
Θυμίζουμε πως τη Δευτέρα 29 Οκτωβρίου, μαθητές από σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της Σπάρτης (δείτε εδώ σχετικό θέμα).
Υπό κατάληψη τελούν το 1ο και το 2ο ΓΕΛ Σπάρτης.
Οι μαθητές προχώρησαν στη συγκεκριμένη κίνηση διαμαρτυρόμενοι για το νέο νομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο Παιδείας.
Θυμίζουμε πως τη Δευτέρα 29 Οκτωβρίου, μαθητές από σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της Σπάρτης (δείτε εδώ σχετικό θέμα).
Οι μαθητές προχώρησαν στη συγκεκριμένη κίνηση διαμαρτυρόμενοι για το νέο νομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο Παιδείας.
Θυμίζουμε πως τη Δευτέρα 29 Οκτωβρίου, μαθητές από σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της Σπάρτης (δείτε εδώ σχετικό θέμα).
















































