Υπό κατάληψη το ΕΠΑΛ Σπάρτης
Μοιράσου το άρθρο:
25-09-2018
Υπό κατάληψη τελεί το σχολικό συγκρότημα ΕΠΑΛ - ΔΙΕΚ - ΕΚ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ στη Σπάρτη.
Ειδικότερα, μαθητές του ΕΠΑΛ, προχώρησαν στη συγκεκριμένη κίνηση τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου και συνεχίζουν την κατάληψη και σήμερα.
Το ΙΕΚ Σπάρτης σε ανακοίνωσή του, γνωστοποιεί πως για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν μέσω μηνύματος στη σελίδα του στο facebook (Iek spartis).
Ειδικότερα, μαθητές του ΕΠΑΛ, προχώρησαν στη συγκεκριμένη κίνηση τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου και συνεχίζουν την κατάληψη και σήμερα.
Το ΙΕΚ Σπάρτης σε ανακοίνωσή του, γνωστοποιεί πως για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν μέσω μηνύματος στη σελίδα του στο facebook (Iek spartis).
Υπό κατάληψη τελεί το σχολικό συγκρότημα ΕΠΑΛ - ΔΙΕΚ - ΕΚ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ στη Σπάρτη.
Ειδικότερα, μαθητές του ΕΠΑΛ, προχώρησαν στη συγκεκριμένη κίνηση τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου και συνεχίζουν την κατάληψη και σήμερα.
Το ΙΕΚ Σπάρτης σε ανακοίνωσή του, γνωστοποιεί πως για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν μέσω μηνύματος στη σελίδα του στο facebook (Iek spartis).
Ειδικότερα, μαθητές του ΕΠΑΛ, προχώρησαν στη συγκεκριμένη κίνηση τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου και συνεχίζουν την κατάληψη και σήμερα.
Το ΙΕΚ Σπάρτης σε ανακοίνωσή του, γνωστοποιεί πως για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν μέσω μηνύματος στη σελίδα του στο facebook (Iek spartis).
















































