Ο Μητροπολίτης, συνοδευόμενος από κληρικούς της Ιεράς Μητροπόλεως Μάνης τέλεσε τον καθιερωμένο Αγιασμό στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Γυθείου, στο Γενικό Λύκειο Γυθείου και στο Γυμνάσιο και Λύκειο Αρεόπολης.
Σε όλα τα σχολεία της Μητρόπολης, μετά την ακολουθία του Αγιασμού ανεγνώσθη η Ποιμαντορική Εγκύκλιος του Σεβασμιωτάτου για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς (διαβάστε εδώ).
Στους αγιασμούς παρέστησαν εκπρόσωποι του Δήμου Ανατολικής Μάνης, εκπρόσωπος της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ο υποδιοικητής του Α.Τ. Γυθείου καθώς και πολλοί γονείς και μέλη των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των Σχολικών Μονάδων.
Πληροφορίες: im-manis.gr

















































