Η αρχή σε όλα τα σχολικά συγκροτήματα έγινε με την τελετή του αγιασμού και ακολούθησε το «πρώτο κουδούνι» για την είσοδο των μαθητών στις αίθουσες, όπου μοιράστηκαν τα βιβλία της κάθε τάξης.
Διευθυντές σχολείων, πρόεδροι συλλόγων γονέων και κηδεμόνων καθώς και εκπρόσωποι αρχών και φορέων, ευχήθηκαν σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς καλή σχολική χρονιά!
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες

















































