notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Θετικά νέα για ΓΕΛ Σκάλας και Έλους - Κανονικά θα ανοίξουν αύριο τα Γυμνάσια και Λύκεια στον Δήμο Ευρώτα

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

10-09-2018

Κανονικά θα ανοίξουν την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου οι σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στον Δήμο Ευρώτα.

Όπως γνωστοποίησε ο Δημοτικός Σύμβουλος Ευρώτα κ. Ηλίας Παναγιωτακάκος, ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Σταύρος Αραχωβίτης τον ενημέρωσε το Σάββατο 8/9, πως το αίτημα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ευρώτα και των Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Λυκείων Σκάλας και Έλους για τη λειτουργία των Τμημάτων Προσανατολισμού, έγινε αποδεκτό από τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου.

Συγκεκριμένα, θα λειτουργήσουν και τα Τμήματα Θετικών Σπουδών στο ΓΕΛ Σκάλας και Οικονομίας και Πληροφορικής στο ΓΕΛ Έλους.

Θυμίζουμε πως πριν λίγες ημέρες, το Δημοτικό Συμβούλιο Ευρώτα, σε κατεπείγουσα συνεδρίασή του, είχε αποφασίσει το κλείσιμο των σχολικών μονάδων Γυμνασίων και Λυκείων από τις 11 Σεπτεμβρίου 2018, αν ο Υπουργός Παιδείας δεν άλλαζε την απόφαση του, που αφορούσε τα Τμήματα Προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου στην οποία δεν συμπεριλαμβάνονταν τα ΓΕΛ Σκάλας (Θετικών Σπουδών) και Έλους (ΣΟΠ) (δείτε εδώ σχετικό θέμα).

«Μετά από αυτή την εξέλιξη με την θετική συμβολή του Λάκωνα Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Στ. Αραχωβίτη ΔΕΝ ισχύει η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το κλείσιμο των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κανονικά ο αγιασμός στις 11/9/2018», αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανάρτησή του στο διαδίκτυο ο κ. Παναγιωτακάκος.


Μήνυμα για τη νέα σχολική χρονιά από τον Δήμαρχο Ευρώτα κ. Δήμο Βέρδο:
Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, εύχομαι σε όλες τις μαθήτριες, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Δήμου Ευρώτα υγεία, δύναμη και δημιουργικότητα.

Η μαθητιώσα νεολαία σε συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό, θα πρέπει να εκμεταλλευτούν κάθε ευκαιρία που τους παρέχεται για μάθηση και δημιουργία, διότι η επένδυση στη γνώση είναι επένδυση στο μέλλον.

Εύχομαι επίσης σε κάθε γονέα και κηδεμόνα, καλή δύναμη και την ικανοποίηση της χαράς από την πρόοδο των παιδιών τους στο σχολικό στίβο.

Ο Δήμος Ευρώτα κι εγώ προσωπικά δεσμευόμαστε πως θα είμαστε δίπλα σας διεκδικώντας κάθε δυνατή χρηματοδότηση για να διασφαλίσουμε τις καλύτερες συνθήκες για τα παιδιά μας. Ήδη, είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την ένταξη στο πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ του Υπουργείου Εσωτερικών της πράξης "Επισκευή, συντήρηση σχολικών κτιρίων & αύλειων χώρων Δήμου Ευρώτα", συνολικού προϋπολογισμού 71.500 ευρώ, η οποία αποτελούσε και πρότασή μας.

Επιπρόσθετα, θέλω να ευχαριστήσω τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, Βουλευτή Λακωνίας κ. Αραχωβίτη Σταύρο για την συμβολή του στη θετική εξέλιξη του αιτήματος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ευρώτα για τη λειτουργία όλων των τμημάτων προσανατολισμού στα ΓΕΛ Ευρώτα για το σχολικό έτος 2018-2019.

Καλή εποικοδομητική και δημιουργική σχολική χρονιά!

                   
Ο Δήμαρχος Ευρώτα
Δήμος Βέρδος
Κανονικά θα ανοίξουν την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου οι σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στον Δήμο Ευρώτα.

Όπως γνωστοποίησε ο Δημοτικός Σύμβουλος Ευρώτα κ. Ηλίας Παναγιωτακάκος, ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Σταύρος Αραχωβίτης τον ενημέρωσε το Σάββατο 8/9, πως το αίτημα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ευρώτα και των Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Λυκείων Σκάλας και Έλους για τη λειτουργία των Τμημάτων Προσανατολισμού, έγινε αποδεκτό από τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου.

Συγκεκριμένα, θα λειτουργήσουν και τα Τμήματα Θετικών Σπουδών στο ΓΕΛ Σκάλας και Οικονομίας και Πληροφορικής στο ΓΕΛ Έλους.

Θυμίζουμε πως πριν λίγες ημέρες, το Δημοτικό Συμβούλιο Ευρώτα, σε κατεπείγουσα συνεδρίασή του, είχε αποφασίσει το κλείσιμο των σχολικών μονάδων Γυμνασίων και Λυκείων από τις 11 Σεπτεμβρίου 2018, αν ο Υπουργός Παιδείας δεν άλλαζε την απόφαση του, που αφορούσε τα Τμήματα Προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου στην οποία δεν συμπεριλαμβάνονταν τα ΓΕΛ Σκάλας (Θετικών Σπουδών) και Έλους (ΣΟΠ) (δείτε εδώ σχετικό θέμα).

«Μετά από αυτή την εξέλιξη με την θετική συμβολή του Λάκωνα Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Στ. Αραχωβίτη ΔΕΝ ισχύει η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το κλείσιμο των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κανονικά ο αγιασμός στις 11/9/2018», αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανάρτησή του στο διαδίκτυο ο κ. Παναγιωτακάκος.


Μήνυμα για τη νέα σχολική χρονιά από τον Δήμαρχο Ευρώτα κ. Δήμο Βέρδο:
Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, εύχομαι σε όλες τις μαθήτριες, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Δήμου Ευρώτα υγεία, δύναμη και δημιουργικότητα.

Η μαθητιώσα νεολαία σε συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό, θα πρέπει να εκμεταλλευτούν κάθε ευκαιρία που τους παρέχεται για μάθηση και δημιουργία, διότι η επένδυση στη γνώση είναι επένδυση στο μέλλον.

Εύχομαι επίσης σε κάθε γονέα και κηδεμόνα, καλή δύναμη και την ικανοποίηση της χαράς από την πρόοδο των παιδιών τους στο σχολικό στίβο.

Ο Δήμος Ευρώτα κι εγώ προσωπικά δεσμευόμαστε πως θα είμαστε δίπλα σας διεκδικώντας κάθε δυνατή χρηματοδότηση για να διασφαλίσουμε τις καλύτερες συνθήκες για τα παιδιά μας. Ήδη, είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την ένταξη στο πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ του Υπουργείου Εσωτερικών της πράξης "Επισκευή, συντήρηση σχολικών κτιρίων & αύλειων χώρων Δήμου Ευρώτα", συνολικού προϋπολογισμού 71.500 ευρώ, η οποία αποτελούσε και πρότασή μας.

Επιπρόσθετα, θέλω να ευχαριστήσω τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, Βουλευτή Λακωνίας κ. Αραχωβίτη Σταύρο για την συμβολή του στη θετική εξέλιξη του αιτήματος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ευρώτα για τη λειτουργία όλων των τμημάτων προσανατολισμού στα ΓΕΛ Ευρώτα για το σχολικό έτος 2018-2019.

Καλή εποικοδομητική και δημιουργική σχολική χρονιά!

                   
Ο Δήμαρχος Ευρώτα
Δήμος Βέρδος

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :