notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Μηνύματα από Μητροπολίτη Ευστάθιο, Τζανετέα, Βαλιώτη και Βέρδο για τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

29-08-2018

Μήνυμα του Μητροπολίτη Μονεμβασίας & Σπάρτης κ.κ. Ευσταθίου στους επιτυχόντες/ουσες των Πανελλαδικών εξετάσεων

Αγαπητά μου Παιδιά,
Ο δωδεκαετής αγώνας σας, βασισμένος στη συνεχή, συστηματική και επίπονη μελέτη, ήδη στέφθηκε με την επιτυχία σας και την είσοδό σας σε μία θέση στα Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Πατρίδας μας. Τώρα δικαιώθηκαν οι κόποι, η αγωνία και οι προσπάθειές σας και βλέπετε την απαρχή της πραγματοποίησης των ονείρων σας και της κατάκτησης του ευγενούς, του ωραίου, του υψηλού.

Ως πνευματικός σας πατέρας επικοινωνώ μαζί σας, προκειμένου να σας επαινέσω και να γίνω συμμέτοχος στη χαρά σας, προσωπική και οικογενειακή, για τη σπουδαία αυτή επιτυχία. Παράλληλα συγχαίρω δεόντως και τους ικανούς εκπαιδευτικούς σας και τους άξιους γονείς σας που σ΄ αυτόν τον απαιτητικό προπαρασκευαστικό αγώνα είχατε πολύτιμους αρωγούς.

Παιδιά μου, η νέα σας πορεία βεβαίως δε θα είναι εύκολη. Οι πάντες γνωρίζουμε σήμερα ότι οι καιροί είναι δύσκολοι, με πολλές ψευδαισθήσεις, ουτοπίες, πλάνες και παγίδες. Γι΄αυτό πρέπει να παλέψετε πολυτρόπως όχι μόνο για να κατακτήσετε το πολύτιμο αγαθό της ακαδημαϊκής γνώσης, αλλά και για να παραμείνετε στον χώρο της ενάρετης χριστιανικής ζωής. Το χρηστό ήθος και η έφεση προσφοράς στη χειμαζόμενη κοινωνία μας πρέπει να κοσμούν την προσωπικότητά σας. Στο πλαίσιο αυτό είναι ανάγκη να θυμάστε πάντα ότι οι στόχοι πραγματοποιούνται με τη βοήθεια του Θεού.

Αφού εκφράσω τη βεβαιότητα, ότι με την πίστη στον Θεό, με προσπάθεια και επιμέλεια, με αυτογνωσία και προγραμματισμό, με επιμονή και υπομονή θα επιτύχετε και σε αυτό το νέο στάδιο της ζωής σας και θ΄ αναδειχθείτε νικητές και τροπαιούχοι, ολοκαρδίως εύχομαι την εκπλήρωση όλων των προσδοκιών και των οραματισμών σας.

Τέλος, συγχαρητήρια απευθύνω και στα παιδιά των οποίων τα αποτελέσματα δεν ήταν τα επιθυμητά, για τη συμμετοχή τους και την προσπάθειά τους. Η ζωή είναι ένας αδιάκοπος αγώνας επίτευξης στόχων. Επομένως, δεν αποθαρρυνόμαστε από μία αποτυχία, αντιθέτως γινόμαστε πιο δυνατοί, πιο αποφασιστικοί, πιο σοφοί και συνεχίζουμε την αγωνιστική μας προσπάθεια.

†Ό Μονεμβασίας και Σπάρτης ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ


Μήνυμα Αντιπεριφερειάρχη Λακωνίας κας Αδαμαντίας Τζανετέα

Με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων των Πανελληνίων εξετάσεων θα ήθελα να συγχαρώ θερμά τους επιτυχόντες μαθητές της Λακωνίας για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η επιτυχία αυτή ανταμείβει τους κόπους σας και αποτελεί την αρχή για ένα νέο κύκλο εμπειριών. Σας εύχομαι το νέο σας ξεκίνημα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση να αποτελέσει το θεμέλιο για την επαγγελματική σας καταξίωση και να σας φέρει ακόμα πιο κοντά στους στόχους και τα όνειρά σας.

Συγχαρητήρια θέλω επίσης να εκφράσω στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς που όλο αυτό το δύσκολο διάστημα στήριξαν τις προσπάθειες και μοιράστηκαν τα άγχη και τις αγωνίες σας.

Στους μαθητές που δεν είχαν τα επιθυμητά αποτελέσματα θα ήθελα να θυμίσω ότι  η δοκιμασία των Πανελληνίων εξετάσεων δεν αποτελεί μονόδρομο για την επιτυχία στη ζωή.
Οι δοκιμασίες που θα περάσετε στην ζωή θα είναι πολλές, αλλά και οι ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν ακόμα περισσότερες.

Καλή σταδιοδρομία σε όλους.

Η Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας
Αδαμαντία Τζανετέα


Μήνυμα Δημάρχου Σπάρτης κ. Βαγγέλη Βαλιώτη

Αγαπητά μου παιδιά,
Με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών εξετάσεων θα ήθελα να σας συγχαρώ για την εισαγωγή σας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και την ανταμοιβή των κόπων σας.

Εύχομαι τα εφόδια, που πήρατε από τις οικογένειές σας σε συνδυασμό με τις σπουδές, που ξεκινάτε να αποτελέσουν εφαλτήριο για το νέο αγώνα που έχετε μπροστά σας, για την πραγματοποίηση των προσωπικών σας στόχων και τη δημιουργία των καλύτερων δυνατών προοπτικών για το μέλλον σας.

Συγχαρητήρια, όμως αξίζουν και σε όλους εσάς, που προσπαθήσατε αλλά δεν είχατε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες είναι μπροστά σας και είμαι σίγουρος ότι, θα τις αξιοποιήσετε κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ο τόπος μας έχει ανάγκη από την αισιοδοξία, την αγωνιστικότητα και τη δημιουργική διάθεση των νέων μας από όποια θέση και αν βρίσκονται.

Επίσης, θα ήθελα να εκφράσω πολλά συγχαρητήρια στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς για την πολύτιμη συμπαράσταση και συμβολή τους στη μεγάλη μάχη, που δώσατε.

Τέλος, θέλω να καλωσορίσω στη φιλόξενη πόλη μας τους φοιτητές, που επέλεξαν να φοιτήσουν στο Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού και στο  Τμήμα Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου καθώς και στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ. Ε. του ΤΕΙ Πελοποννήσου και να τους ευχηθώ καλή διαμονή και να έχουν μία όμορφη φοιτητική ζωή .

Καλή σταδιοδρομία και καλή αρχή στο νέο σας ξεκίνημα!!!

Με εκτίμηση,

Ο Δήμαρχος Σπάρτης
Ευάγγελος Βαλιώτης

Μήνυμα Δημάρχου Ευρώτα κ. Δήμου Βέρδου

Με τη ευκαιρία της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων των επιτυχόντων στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2018, θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές του Δήμου Ευρώτα που πέτυχαν την είσοδό τους στα Ανώτερα και Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας.

Εύχομαι τα χρόνια των σπουδών τους να είναι δημιουργικά και γόνιμα, ώστε να αποκτήσουν τα εφόδια, που θα τους οδηγήσουν σε μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία μέσα στο κοινωνικό γίγνεσθαι.

Συγχαίρω επίσης τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι στάθηκαν αρωγοί στις προσπάθειες τους συμβάλλοντας στην επιτυχία τους.

Επίσης εύχομαι καλή δύναμη σε όσες και όσους δεν κατάφεραν να πετύχουν το στόχο τους. Η εμπειρία αυτή ας αποτελέσει αφετηρία για νέες δυναμικές και αποφασιστικές προσπάθειες.

Καλή σταδιοδρομία σε όλους.

Ο Δήμαρχος Ευρώτα
Δήμος Βέρδος
Μήνυμα του Μητροπολίτη Μονεμβασίας & Σπάρτης κ.κ. Ευσταθίου στους επιτυχόντες/ουσες των Πανελλαδικών εξετάσεων

Αγαπητά μου Παιδιά,
Ο δωδεκαετής αγώνας σας, βασισμένος στη συνεχή, συστηματική και επίπονη μελέτη, ήδη στέφθηκε με την επιτυχία σας και την είσοδό σας σε μία θέση στα Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Πατρίδας μας. Τώρα δικαιώθηκαν οι κόποι, η αγωνία και οι προσπάθειές σας και βλέπετε την απαρχή της πραγματοποίησης των ονείρων σας και της κατάκτησης του ευγενούς, του ωραίου, του υψηλού.

Ως πνευματικός σας πατέρας επικοινωνώ μαζί σας, προκειμένου να σας επαινέσω και να γίνω συμμέτοχος στη χαρά σας, προσωπική και οικογενειακή, για τη σπουδαία αυτή επιτυχία. Παράλληλα συγχαίρω δεόντως και τους ικανούς εκπαιδευτικούς σας και τους άξιους γονείς σας που σ΄ αυτόν τον απαιτητικό προπαρασκευαστικό αγώνα είχατε πολύτιμους αρωγούς.

Παιδιά μου, η νέα σας πορεία βεβαίως δε θα είναι εύκολη. Οι πάντες γνωρίζουμε σήμερα ότι οι καιροί είναι δύσκολοι, με πολλές ψευδαισθήσεις, ουτοπίες, πλάνες και παγίδες. Γι΄αυτό πρέπει να παλέψετε πολυτρόπως όχι μόνο για να κατακτήσετε το πολύτιμο αγαθό της ακαδημαϊκής γνώσης, αλλά και για να παραμείνετε στον χώρο της ενάρετης χριστιανικής ζωής. Το χρηστό ήθος και η έφεση προσφοράς στη χειμαζόμενη κοινωνία μας πρέπει να κοσμούν την προσωπικότητά σας. Στο πλαίσιο αυτό είναι ανάγκη να θυμάστε πάντα ότι οι στόχοι πραγματοποιούνται με τη βοήθεια του Θεού.

Αφού εκφράσω τη βεβαιότητα, ότι με την πίστη στον Θεό, με προσπάθεια και επιμέλεια, με αυτογνωσία και προγραμματισμό, με επιμονή και υπομονή θα επιτύχετε και σε αυτό το νέο στάδιο της ζωής σας και θ΄ αναδειχθείτε νικητές και τροπαιούχοι, ολοκαρδίως εύχομαι την εκπλήρωση όλων των προσδοκιών και των οραματισμών σας.

Τέλος, συγχαρητήρια απευθύνω και στα παιδιά των οποίων τα αποτελέσματα δεν ήταν τα επιθυμητά, για τη συμμετοχή τους και την προσπάθειά τους. Η ζωή είναι ένας αδιάκοπος αγώνας επίτευξης στόχων. Επομένως, δεν αποθαρρυνόμαστε από μία αποτυχία, αντιθέτως γινόμαστε πιο δυνατοί, πιο αποφασιστικοί, πιο σοφοί και συνεχίζουμε την αγωνιστική μας προσπάθεια.

†Ό Μονεμβασίας και Σπάρτης ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ


Μήνυμα Αντιπεριφερειάρχη Λακωνίας κας Αδαμαντίας Τζανετέα

Με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων των Πανελληνίων εξετάσεων θα ήθελα να συγχαρώ θερμά τους επιτυχόντες μαθητές της Λακωνίας για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η επιτυχία αυτή ανταμείβει τους κόπους σας και αποτελεί την αρχή για ένα νέο κύκλο εμπειριών. Σας εύχομαι το νέο σας ξεκίνημα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση να αποτελέσει το θεμέλιο για την επαγγελματική σας καταξίωση και να σας φέρει ακόμα πιο κοντά στους στόχους και τα όνειρά σας.

Συγχαρητήρια θέλω επίσης να εκφράσω στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς που όλο αυτό το δύσκολο διάστημα στήριξαν τις προσπάθειες και μοιράστηκαν τα άγχη και τις αγωνίες σας.

Στους μαθητές που δεν είχαν τα επιθυμητά αποτελέσματα θα ήθελα να θυμίσω ότι  η δοκιμασία των Πανελληνίων εξετάσεων δεν αποτελεί μονόδρομο για την επιτυχία στη ζωή.
Οι δοκιμασίες που θα περάσετε στην ζωή θα είναι πολλές, αλλά και οι ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν ακόμα περισσότερες.

Καλή σταδιοδρομία σε όλους.

Η Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας
Αδαμαντία Τζανετέα


Μήνυμα Δημάρχου Σπάρτης κ. Βαγγέλη Βαλιώτη

Αγαπητά μου παιδιά,
Με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών εξετάσεων θα ήθελα να σας συγχαρώ για την εισαγωγή σας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και την ανταμοιβή των κόπων σας.

Εύχομαι τα εφόδια, που πήρατε από τις οικογένειές σας σε συνδυασμό με τις σπουδές, που ξεκινάτε να αποτελέσουν εφαλτήριο για το νέο αγώνα που έχετε μπροστά σας, για την πραγματοποίηση των προσωπικών σας στόχων και τη δημιουργία των καλύτερων δυνατών προοπτικών για το μέλλον σας.

Συγχαρητήρια, όμως αξίζουν και σε όλους εσάς, που προσπαθήσατε αλλά δεν είχατε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες είναι μπροστά σας και είμαι σίγουρος ότι, θα τις αξιοποιήσετε κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ο τόπος μας έχει ανάγκη από την αισιοδοξία, την αγωνιστικότητα και τη δημιουργική διάθεση των νέων μας από όποια θέση και αν βρίσκονται.

Επίσης, θα ήθελα να εκφράσω πολλά συγχαρητήρια στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς για την πολύτιμη συμπαράσταση και συμβολή τους στη μεγάλη μάχη, που δώσατε.

Τέλος, θέλω να καλωσορίσω στη φιλόξενη πόλη μας τους φοιτητές, που επέλεξαν να φοιτήσουν στο Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού και στο  Τμήμα Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου καθώς και στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ. Ε. του ΤΕΙ Πελοποννήσου και να τους ευχηθώ καλή διαμονή και να έχουν μία όμορφη φοιτητική ζωή .

Καλή σταδιοδρομία και καλή αρχή στο νέο σας ξεκίνημα!!!

Με εκτίμηση,

Ο Δήμαρχος Σπάρτης
Ευάγγελος Βαλιώτης

Μήνυμα Δημάρχου Ευρώτα κ. Δήμου Βέρδου

Με τη ευκαιρία της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων των επιτυχόντων στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2018, θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές του Δήμου Ευρώτα που πέτυχαν την είσοδό τους στα Ανώτερα και Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας.

Εύχομαι τα χρόνια των σπουδών τους να είναι δημιουργικά και γόνιμα, ώστε να αποκτήσουν τα εφόδια, που θα τους οδηγήσουν σε μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία μέσα στο κοινωνικό γίγνεσθαι.

Συγχαίρω επίσης τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι στάθηκαν αρωγοί στις προσπάθειες τους συμβάλλοντας στην επιτυχία τους.

Επίσης εύχομαι καλή δύναμη σε όσες και όσους δεν κατάφεραν να πετύχουν το στόχο τους. Η εμπειρία αυτή ας αποτελέσει αφετηρία για νέες δυναμικές και αποφασιστικές προσπάθειες.

Καλή σταδιοδρομία σε όλους.

Ο Δήμαρχος Ευρώτα
Δήμος Βέρδος

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :