Ο π. Λεγάκης Παναγιώτης τέλεσε τον Αγιασμό και ευχήθηκε σε όλους καλή σχολική χρονιά, προσθέτοντας πως όλοι οι ενορίτες των Πακίων έχουν την καλή διάθεση να βοηθήσουν, όταν το σχολείο τους χρειαστεί.
Η Προϊσταμένη του Σχολείου κα Αλειφέρη Παναγιώτα ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους για την παρουσία τους στην τελετή και για τις ευχές τους, ενώ στο τέλος προσφέρθηκαν γλυκίσματα και αναψυκτικά.


Πληροφορίες - φωτογραφίες: pakialakonias.gr

















































