Στη συνέχεια επιστρέφοντας στο σχολείο τους με την καθοδήγηση των νηπιαγωγών, έγραψαν τις εντυπώσεις τους και δημιούργησαν τις δικές τους ζωγραφιές στέλνοντάς τες μέσα σε ένα φάκελο μαζί με μια ωραία κάρτα, στη Βιβλιοθήκη Σπάρτης.
Οι υπεύθυνοι της Βιβλιοθήκης ανήρτησαν τις ζωγραφιές στο διαδίκτυο, μαζί με τις ευχαριστίες τους προς τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς.

















































