Το 2ο Λύκειο Σπάρτης βραβεύτηκε από το Αστεροσκοπείο Αθηνών!
Μοιράσου το άρθρο:
08-05-2017
Ανάμεσα στις μαθητικές ομάδες που διακρίθηκαν στον εκπαιδευτικό διαγωνισμό «Φτιάξε τον δικό σου σεισμογράφο» και βράβευσε το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών (ΕΑΑ), ήταν το 2ο Λύκειο Σπάρτης, το οποίο συμμετείχε στο πρόγραμμα που διοργάνωσε το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Αστεροσκοπείου, σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή.
Υπεύθυνος του προγράμματος ήταν ο δρ. Γεράσιμος Χουλιάρας, Διευθυντής Ερευνών του Γεωδυναμικoύ Ινστιτούτου Αθηνών. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ «Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς».
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 Μαΐου στο Τηλεσκόπιο Δωρίδη στο Θησείο, η ομάδα του 2ου Λυκείου Σπάρτης παρουσίασε την κατασκευή του σεισμογράφου με τη βοήθεια φωτογραφικού και οπτικοακουστικού υλικού και απέσπασε το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκόμενων.
Στην ομάδα του 2ου Λυκείου Σπάρτης συμμετείχαν οι μαθητές Μηνακάκης Γεώργιος, Σπανού Αφροδίτη, Παπαστάθης Ευάγγελος και Σταυρόπουλος Γεώργιος, ενώ υπεύθυνοι καθηγητές ήταν οι Καναβάρος Αριστομένης (Φυσικός) και Κουντούρης Παναγιώτης (Μηχανολόγος).
Μετά από αξιολόγηση βραβεύθηκαν επίσης τα σχολεία: Γυμνάσιο-Λυκειακές Τάξεις Αλοννήσου, 1ο Γυμνάσιο Κέρκυρας, 1ο Γυμνάσιο Τρίπολης, 5o Γυμνάσιο Ηρακλείου Αττικής, 1ο ΕΠΑΛ Διδυμοτείχου, Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου, Γυμνάσιο Αντιρρίου, 1ο ΕΠΑΛ Κομοτηνής, Ειδικό Λύκειο Κωφών και Βαρήκοων Πανοράματος, Μουσικό Σχολείο Χανίων.
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 25 σχολικές ομάδες με συνολικά 147 μαθητές και 39 εκπαιδευτικούς από γυμνάσια και λύκεια όλης της χώρας.
Σημειώνεται πως στο πλαίσιο του προγράμματος «Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς», με συντονίστρια χώρα την Ελλάδα (Αστεροσκοπείο Αθηνών) και με τη συμμετοχή ακόμα τεσσάρων κρατών της Νοτιοανατολικής Μεσογείου (Ιταλία, Βουλγαρία, Τουρκία και Κύπρος), τοποθετήθηκαν και λειτούργησαν οκτώ σεισμόμετρα-σεισμογράφοι σε ελληνικά σχολεία της: Τρία της Αθήνας (Παλλήνη, Θησείο, Νέα Σμύρνη), του Αργοστολίου, της Άρτας, της Εύβοιας, της Ηγουμενίτσας, της Θεσσαλονίκης και της Σπάρτης.
Δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο
.
Υπεύθυνος του προγράμματος ήταν ο δρ. Γεράσιμος Χουλιάρας, Διευθυντής Ερευνών του Γεωδυναμικoύ Ινστιτούτου Αθηνών. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ «Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς».
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 Μαΐου στο Τηλεσκόπιο Δωρίδη στο Θησείο, η ομάδα του 2ου Λυκείου Σπάρτης παρουσίασε την κατασκευή του σεισμογράφου με τη βοήθεια φωτογραφικού και οπτικοακουστικού υλικού και απέσπασε το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκόμενων.
Στην ομάδα του 2ου Λυκείου Σπάρτης συμμετείχαν οι μαθητές Μηνακάκης Γεώργιος, Σπανού Αφροδίτη, Παπαστάθης Ευάγγελος και Σταυρόπουλος Γεώργιος, ενώ υπεύθυνοι καθηγητές ήταν οι Καναβάρος Αριστομένης (Φυσικός) και Κουντούρης Παναγιώτης (Μηχανολόγος).
Μετά από αξιολόγηση βραβεύθηκαν επίσης τα σχολεία: Γυμνάσιο-Λυκειακές Τάξεις Αλοννήσου, 1ο Γυμνάσιο Κέρκυρας, 1ο Γυμνάσιο Τρίπολης, 5o Γυμνάσιο Ηρακλείου Αττικής, 1ο ΕΠΑΛ Διδυμοτείχου, Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου, Γυμνάσιο Αντιρρίου, 1ο ΕΠΑΛ Κομοτηνής, Ειδικό Λύκειο Κωφών και Βαρήκοων Πανοράματος, Μουσικό Σχολείο Χανίων.
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 25 σχολικές ομάδες με συνολικά 147 μαθητές και 39 εκπαιδευτικούς από γυμνάσια και λύκεια όλης της χώρας.
Σημειώνεται πως στο πλαίσιο του προγράμματος «Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς», με συντονίστρια χώρα την Ελλάδα (Αστεροσκοπείο Αθηνών) και με τη συμμετοχή ακόμα τεσσάρων κρατών της Νοτιοανατολικής Μεσογείου (Ιταλία, Βουλγαρία, Τουρκία και Κύπρος), τοποθετήθηκαν και λειτούργησαν οκτώ σεισμόμετρα-σεισμογράφοι σε ελληνικά σχολεία της: Τρία της Αθήνας (Παλλήνη, Θησείο, Νέα Σμύρνη), του Αργοστολίου, της Άρτας, της Εύβοιας, της Ηγουμενίτσας, της Θεσσαλονίκης και της Σπάρτης.
Δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο
.
Ανάμεσα στις μαθητικές ομάδες που διακρίθηκαν στον εκπαιδευτικό διαγωνισμό «Φτιάξε τον δικό σου σεισμογράφο» και βράβευσε το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών (ΕΑΑ), ήταν το 2ο Λύκειο Σπάρτης, το οποίο συμμετείχε στο πρόγραμμα που διοργάνωσε το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Αστεροσκοπείου, σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή.
Υπεύθυνος του προγράμματος ήταν ο δρ. Γεράσιμος Χουλιάρας, Διευθυντής Ερευνών του Γεωδυναμικoύ Ινστιτούτου Αθηνών. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ «Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς».
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 Μαΐου στο Τηλεσκόπιο Δωρίδη στο Θησείο, η ομάδα του 2ου Λυκείου Σπάρτης παρουσίασε την κατασκευή του σεισμογράφου με τη βοήθεια φωτογραφικού και οπτικοακουστικού υλικού και απέσπασε το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκόμενων.
Στην ομάδα του 2ου Λυκείου Σπάρτης συμμετείχαν οι μαθητές Μηνακάκης Γεώργιος, Σπανού Αφροδίτη, Παπαστάθης Ευάγγελος και Σταυρόπουλος Γεώργιος, ενώ υπεύθυνοι καθηγητές ήταν οι Καναβάρος Αριστομένης (Φυσικός) και Κουντούρης Παναγιώτης (Μηχανολόγος).
Μετά από αξιολόγηση βραβεύθηκαν επίσης τα σχολεία: Γυμνάσιο-Λυκειακές Τάξεις Αλοννήσου, 1ο Γυμνάσιο Κέρκυρας, 1ο Γυμνάσιο Τρίπολης, 5o Γυμνάσιο Ηρακλείου Αττικής, 1ο ΕΠΑΛ Διδυμοτείχου, Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου, Γυμνάσιο Αντιρρίου, 1ο ΕΠΑΛ Κομοτηνής, Ειδικό Λύκειο Κωφών και Βαρήκοων Πανοράματος, Μουσικό Σχολείο Χανίων.
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 25 σχολικές ομάδες με συνολικά 147 μαθητές και 39 εκπαιδευτικούς από γυμνάσια και λύκεια όλης της χώρας.
Σημειώνεται πως στο πλαίσιο του προγράμματος «Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς», με συντονίστρια χώρα την Ελλάδα (Αστεροσκοπείο Αθηνών) και με τη συμμετοχή ακόμα τεσσάρων κρατών της Νοτιοανατολικής Μεσογείου (Ιταλία, Βουλγαρία, Τουρκία και Κύπρος), τοποθετήθηκαν και λειτούργησαν οκτώ σεισμόμετρα-σεισμογράφοι σε ελληνικά σχολεία της: Τρία της Αθήνας (Παλλήνη, Θησείο, Νέα Σμύρνη), του Αργοστολίου, της Άρτας, της Εύβοιας, της Ηγουμενίτσας, της Θεσσαλονίκης και της Σπάρτης.
Δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο
.
Υπεύθυνος του προγράμματος ήταν ο δρ. Γεράσιμος Χουλιάρας, Διευθυντής Ερευνών του Γεωδυναμικoύ Ινστιτούτου Αθηνών. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ «Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς».
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 Μαΐου στο Τηλεσκόπιο Δωρίδη στο Θησείο, η ομάδα του 2ου Λυκείου Σπάρτης παρουσίασε την κατασκευή του σεισμογράφου με τη βοήθεια φωτογραφικού και οπτικοακουστικού υλικού και απέσπασε το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκόμενων.
Στην ομάδα του 2ου Λυκείου Σπάρτης συμμετείχαν οι μαθητές Μηνακάκης Γεώργιος, Σπανού Αφροδίτη, Παπαστάθης Ευάγγελος και Σταυρόπουλος Γεώργιος, ενώ υπεύθυνοι καθηγητές ήταν οι Καναβάρος Αριστομένης (Φυσικός) και Κουντούρης Παναγιώτης (Μηχανολόγος).
Μετά από αξιολόγηση βραβεύθηκαν επίσης τα σχολεία: Γυμνάσιο-Λυκειακές Τάξεις Αλοννήσου, 1ο Γυμνάσιο Κέρκυρας, 1ο Γυμνάσιο Τρίπολης, 5o Γυμνάσιο Ηρακλείου Αττικής, 1ο ΕΠΑΛ Διδυμοτείχου, Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου, Γυμνάσιο Αντιρρίου, 1ο ΕΠΑΛ Κομοτηνής, Ειδικό Λύκειο Κωφών και Βαρήκοων Πανοράματος, Μουσικό Σχολείο Χανίων.
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 25 σχολικές ομάδες με συνολικά 147 μαθητές και 39 εκπαιδευτικούς από γυμνάσια και λύκεια όλης της χώρας.
Σημειώνεται πως στο πλαίσιο του προγράμματος «Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς», με συντονίστρια χώρα την Ελλάδα (Αστεροσκοπείο Αθηνών) και με τη συμμετοχή ακόμα τεσσάρων κρατών της Νοτιοανατολικής Μεσογείου (Ιταλία, Βουλγαρία, Τουρκία και Κύπρος), τοποθετήθηκαν και λειτούργησαν οκτώ σεισμόμετρα-σεισμογράφοι σε ελληνικά σχολεία της: Τρία της Αθήνας (Παλλήνη, Θησείο, Νέα Σμύρνη), του Αργοστολίου, της Άρτας, της Εύβοιας, της Ηγουμενίτσας, της Θεσσαλονίκης και της Σπάρτης.
Δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο
.
















































