notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Πάρκο για μαθητές στο 1ο Γυμνάσιο Σπάρτης!

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

25-04-2017

Ένας νέος χώρος θα παραδοθεί στους μαθητές του 1ου Γυμνασίου Σπάρτης σε λίγο καιρό για να περνούν και να ξεκουράζονται κατά την διάρκεια των διαλειμμάτων.

Ο χώρος αυτός βρισκόταν βορειοδυτικά του κτηρίου και ήταν περιφραγμένος. Έχει πεύκα, φοίνικες, διάφορα άλλα φυτά, δηλαδή αποτελεί ένα μικρό πάρκο που ήταν σε άσχημη κατάσταση.

Με πρωτοβουλία του Διευθυντή του σχολείου κ. Σταύρου Περγαντή και την βοήθεια της Σχολικής Επιτροπής  Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης του Δήμου Σπάρτης ξεκίνησαν οι εργασίες καθαρισμού και καλλωπισμού του χώρου.



Επειδή στο σχολείο μας δεν υπάρχει μεγάλος στεγασμένος χώρος για να κάθονται οι μαθητές, κυρίως τους θερινούς μήνες, που οι θερμοκρασίες είναι υψηλές, σκεφτήκαμε πως πρέπει να ανοιχτεί ο χώρος και να διαμορφωθεί έτσι ώστε να μπορούν οι μαθητές να τον χρησιμοποιούν στη διάρκεια των διαλλειμάτων.

Ο χώρος θα καλλωπιστεί με λουλούδια, θα τοποθετηθούν παγκάκια, θα επιβλέπεται και θα περιποιείται από την περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου υπεύθυνος της οποίας είναι ο καθηγητής κ. Παπαγεωργίου Παναγιώτης.



Έτσι οι μαθητές θα ζουν σε ένα τέτοιο φυσικό περιβάλλον που θα τους προσφέρει σκιά και καθαρό αέρα, θα τον αγαπούν και θα τον προστατεύουν πάντοτε έχοντας υπόψη τους ότι η χώρα μας είναι γεμάτη από δάση που χρειάζονται προστασία και φροντίδα.


1ο Γυμνάσιο Σπάρτης
Ένας νέος χώρος θα παραδοθεί στους μαθητές του 1ου Γυμνασίου Σπάρτης σε λίγο καιρό για να περνούν και να ξεκουράζονται κατά την διάρκεια των διαλειμμάτων.

Ο χώρος αυτός βρισκόταν βορειοδυτικά του κτηρίου και ήταν περιφραγμένος. Έχει πεύκα, φοίνικες, διάφορα άλλα φυτά, δηλαδή αποτελεί ένα μικρό πάρκο που ήταν σε άσχημη κατάσταση.

Με πρωτοβουλία του Διευθυντή του σχολείου κ. Σταύρου Περγαντή και την βοήθεια της Σχολικής Επιτροπής  Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης του Δήμου Σπάρτης ξεκίνησαν οι εργασίες καθαρισμού και καλλωπισμού του χώρου.



Επειδή στο σχολείο μας δεν υπάρχει μεγάλος στεγασμένος χώρος για να κάθονται οι μαθητές, κυρίως τους θερινούς μήνες, που οι θερμοκρασίες είναι υψηλές, σκεφτήκαμε πως πρέπει να ανοιχτεί ο χώρος και να διαμορφωθεί έτσι ώστε να μπορούν οι μαθητές να τον χρησιμοποιούν στη διάρκεια των διαλλειμάτων.

Ο χώρος θα καλλωπιστεί με λουλούδια, θα τοποθετηθούν παγκάκια, θα επιβλέπεται και θα περιποιείται από την περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου υπεύθυνος της οποίας είναι ο καθηγητής κ. Παπαγεωργίου Παναγιώτης.



Έτσι οι μαθητές θα ζουν σε ένα τέτοιο φυσικό περιβάλλον που θα τους προσφέρει σκιά και καθαρό αέρα, θα τον αγαπούν και θα τον προστατεύουν πάντοτε έχοντας υπόψη τους ότι η χώρα μας είναι γεμάτη από δάση που χρειάζονται προστασία και φροντίδα.


1ο Γυμνάσιο Σπάρτης

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :