notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Φοιτητές νοσηλευτικής Σπάρτης... κανένα πρόβλημα!

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

28-03-2017

Στα πλαίσια της ενημέρωσης των πολιτών για τα προβλήματα που υπάρχουν σε διαφορετικές ομάδες ανθρώπων στη Λακωνία, και με την ευκαιρία των νέων τηλεοπτικών εγκαταστάσεων της APELA.gr που λειτουργούν μόλις 5 μήνες, η παραγωγή της τηλεοπτικής εκπομπής «Απλά και Λακωνικά», με παρουσιαστή τον Ανδρέα Δημητρακάκη, κάλεσε στο studio τους φοιτητές της νοσηλευτικής Σπάρτης.

Ζητήσαμε να έρθει μια αντιπροσωπεία τους, προκειμένου να γίνει μια συζήτηση που θα μπορούσε να αναδείξει τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν, όπως για παράδειγμα αν οι εγκαταστάσεις επαρκούν για την εκπαίδευσή τους, ή πιο λειτουργικά θέματα, όπως τη στέγασή τους στην πόλη μας, ακόμα και για την σίτισή τους, ή οτιδήποτε άλλο πρόβλημα αντιμετωπίζουν.

Η πρόταση μας μάθαμε από τον Πρόεδρο τους, ότι έφτασε αυθημερόν στη συνέλευσή τους, όπου πάρθηκε η απόφαση, να μην την δεχτούν.

Μας απάντησαν ευγενικά μέσω του προέδρου τους, ότι μας ευχαριστούν για την πρόταση που τους κάναμε, αλλά δεν έχουν κάτι να πουν και μας άφησαν με την εντύπωση πως όλα πάνε καλά!

Αυτή είναι μια πολύ καλή είδηση βεβαίως, γιατί πρόκειται για μελλοντικούς επιστήμονες, οι οποίοι δεν αντιμετωπίζουν γενικότερα προβλήματα ως φοιτητές, άρα η απορρόφηση της γνώσης από τα μαθήματά τους γίνεται περισσότερο εύκολη γι΄ αυτούς.

Οπότε, είναι πάρα πολύ τυχεροί οι φοιτητές που βρίσκονται στη Σπάρτη και απολαμβάνουν τα φοιτητικά τους χρόνια χωρίς προβλήματα και οι Σπαρτιάτες αποδεικνύουν το πόσο φιλόξενοι είναι και πόσο αγαπάμε τους φοιτητές...
Στα πλαίσια της ενημέρωσης των πολιτών για τα προβλήματα που υπάρχουν σε διαφορετικές ομάδες ανθρώπων στη Λακωνία, και με την ευκαιρία των νέων τηλεοπτικών εγκαταστάσεων της APELA.gr που λειτουργούν μόλις 5 μήνες, η παραγωγή της τηλεοπτικής εκπομπής «Απλά και Λακωνικά», με παρουσιαστή τον Ανδρέα Δημητρακάκη, κάλεσε στο studio τους φοιτητές της νοσηλευτικής Σπάρτης.

Ζητήσαμε να έρθει μια αντιπροσωπεία τους, προκειμένου να γίνει μια συζήτηση που θα μπορούσε να αναδείξει τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν, όπως για παράδειγμα αν οι εγκαταστάσεις επαρκούν για την εκπαίδευσή τους, ή πιο λειτουργικά θέματα, όπως τη στέγασή τους στην πόλη μας, ακόμα και για την σίτισή τους, ή οτιδήποτε άλλο πρόβλημα αντιμετωπίζουν.

Η πρόταση μας μάθαμε από τον Πρόεδρο τους, ότι έφτασε αυθημερόν στη συνέλευσή τους, όπου πάρθηκε η απόφαση, να μην την δεχτούν.

Μας απάντησαν ευγενικά μέσω του προέδρου τους, ότι μας ευχαριστούν για την πρόταση που τους κάναμε, αλλά δεν έχουν κάτι να πουν και μας άφησαν με την εντύπωση πως όλα πάνε καλά!

Αυτή είναι μια πολύ καλή είδηση βεβαίως, γιατί πρόκειται για μελλοντικούς επιστήμονες, οι οποίοι δεν αντιμετωπίζουν γενικότερα προβλήματα ως φοιτητές, άρα η απορρόφηση της γνώσης από τα μαθήματά τους γίνεται περισσότερο εύκολη γι΄ αυτούς.

Οπότε, είναι πάρα πολύ τυχεροί οι φοιτητές που βρίσκονται στη Σπάρτη και απολαμβάνουν τα φοιτητικά τους χρόνια χωρίς προβλήματα και οι Σπαρτιάτες αποδεικνύουν το πόσο φιλόξενοι είναι και πόσο αγαπάμε τους φοιτητές...

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :