notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Γιόρτασε η Ευαγγελίστρια Σπάρτης!

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

27-03-2017

Με θρησκευτική ευλάβεια και εθνική υπερηφάνεια εόρτασε ο Ελληνισμός τη διπλή εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και της Επετείου της έναρξης του Απελευθερωτικού Αγώνα του 1821.

Στη Σπάρτη εόρτασε και πανηγύρισε με εκκλησιαστική μεγαλοπρέπεια ο Μητροπολιτικός ναός Ευαγγελιστρίας. Την κυριώνυμη ημέρα της εορτής τελέσθηκε η Πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία μετΆ αρτοκλασίας προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη μας κ. Ευσταθίου. Ακολούθησε η Δοξολογία για την Εθνική μας Επέτειο παρουσία των αρχών του τόπου. Τον Πανηγυρικό της Ημέρας εκφώνησε ο συγγραφέας και διευθυντής του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σπάρτης Νικόλαος Κουφός.





Το απόγευμα της παραμονής της εορτής τελέσθηκε αρχιερατικός εσπερινός μετΆ αρτοκλασίας καθώς και η Ακολουθία της Δ΄ Στάσης των Χαιρετισμών στην Υπεραγία Θεοτόκο χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη κ.κ. Ευσταθίου και με την συμμετοχή πλειάδας κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεώς.

Στο τέλος της λειτουργίας, ο κ.κ. Ευστάθιος μίλησε για το ελπιδοφόρο γεγονός του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, ενώ ευχήθηκε η Παναγία να έχει τον ευσεβή λαό πάντα υπό την σκέπη Της.




Φωτογραφίες: immspartis.gr
Με θρησκευτική ευλάβεια και εθνική υπερηφάνεια εόρτασε ο Ελληνισμός τη διπλή εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και της Επετείου της έναρξης του Απελευθερωτικού Αγώνα του 1821.

Στη Σπάρτη εόρτασε και πανηγύρισε με εκκλησιαστική μεγαλοπρέπεια ο Μητροπολιτικός ναός Ευαγγελιστρίας. Την κυριώνυμη ημέρα της εορτής τελέσθηκε η Πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία μετΆ αρτοκλασίας προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη μας κ. Ευσταθίου. Ακολούθησε η Δοξολογία για την Εθνική μας Επέτειο παρουσία των αρχών του τόπου. Τον Πανηγυρικό της Ημέρας εκφώνησε ο συγγραφέας και διευθυντής του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σπάρτης Νικόλαος Κουφός.





Το απόγευμα της παραμονής της εορτής τελέσθηκε αρχιερατικός εσπερινός μετΆ αρτοκλασίας καθώς και η Ακολουθία της Δ΄ Στάσης των Χαιρετισμών στην Υπεραγία Θεοτόκο χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη κ.κ. Ευσταθίου και με την συμμετοχή πλειάδας κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεώς.

Στο τέλος της λειτουργίας, ο κ.κ. Ευστάθιος μίλησε για το ελπιδοφόρο γεγονός του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, ενώ ευχήθηκε η Παναγία να έχει τον ευσεβή λαό πάντα υπό την σκέπη Της.




Φωτογραφίες: immspartis.gr

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :