Το 1ο Γυμνάσιο Σπάρτης στη Βουλή των Ελλήνων
Μοιράσου το άρθρο:
21-03-2017
Την Τετάρτη, 15/03/2017 οι μαθητές της Γ΄ Τάξης του 1ου Γυμνασίου Σπάρτης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη σχολική θεατρική παράσταση «Ελένη» του Ευριπίδη στην Αθήνα, στα πλαίσια της εκπαιδευτικής επίσκεψης που οργάνωσε το σχολείο στη Βουλή των Ελλήνων. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να δουν τη θεατρική απόδοση του σχολικού κειμένου που διδάσκονται φέτος.
Στη συνέχεια επισκέφθηκαν τη Βουλή όπου ξεναγήθηκαν στο εσωτερικό του κτηρίου, πήραν πληροφορίες από την Ιστορικό του εκπαιδευτικού προγράμματος της Βουλής για την ιστορία του καθώς και για τη λειτουργία του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Έπειτα οδηγήθηκαν στην αίθουσα «Ελευθέριος Βενιζέλος» όπου είδαν πολλά εκθέματα και άκουσαν για τη ζωή και το έργο του Ιωάννη Καποδίστρια. Τέλος, παρακολούθησαν από τα θεωρεία της Βουλής συζήτηση που διεξαγόταν για την ψήφιση νομοσχεδίου για τη δημόσια υγεία.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
Στη συνέχεια επισκέφθηκαν τη Βουλή όπου ξεναγήθηκαν στο εσωτερικό του κτηρίου, πήραν πληροφορίες από την Ιστορικό του εκπαιδευτικού προγράμματος της Βουλής για την ιστορία του καθώς και για τη λειτουργία του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Έπειτα οδηγήθηκαν στην αίθουσα «Ελευθέριος Βενιζέλος» όπου είδαν πολλά εκθέματα και άκουσαν για τη ζωή και το έργο του Ιωάννη Καποδίστρια. Τέλος, παρακολούθησαν από τα θεωρεία της Βουλής συζήτηση που διεξαγόταν για την ψήφιση νομοσχεδίου για τη δημόσια υγεία.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
Την Τετάρτη, 15/03/2017 οι μαθητές της Γ΄ Τάξης του 1ου Γυμνασίου Σπάρτης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη σχολική θεατρική παράσταση «Ελένη» του Ευριπίδη στην Αθήνα, στα πλαίσια της εκπαιδευτικής επίσκεψης που οργάνωσε το σχολείο στη Βουλή των Ελλήνων. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να δουν τη θεατρική απόδοση του σχολικού κειμένου που διδάσκονται φέτος.
Στη συνέχεια επισκέφθηκαν τη Βουλή όπου ξεναγήθηκαν στο εσωτερικό του κτηρίου, πήραν πληροφορίες από την Ιστορικό του εκπαιδευτικού προγράμματος της Βουλής για την ιστορία του καθώς και για τη λειτουργία του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Έπειτα οδηγήθηκαν στην αίθουσα «Ελευθέριος Βενιζέλος» όπου είδαν πολλά εκθέματα και άκουσαν για τη ζωή και το έργο του Ιωάννη Καποδίστρια. Τέλος, παρακολούθησαν από τα θεωρεία της Βουλής συζήτηση που διεξαγόταν για την ψήφιση νομοσχεδίου για τη δημόσια υγεία.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
Στη συνέχεια επισκέφθηκαν τη Βουλή όπου ξεναγήθηκαν στο εσωτερικό του κτηρίου, πήραν πληροφορίες από την Ιστορικό του εκπαιδευτικού προγράμματος της Βουλής για την ιστορία του καθώς και για τη λειτουργία του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Έπειτα οδηγήθηκαν στην αίθουσα «Ελευθέριος Βενιζέλος» όπου είδαν πολλά εκθέματα και άκουσαν για τη ζωή και το έργο του Ιωάννη Καποδίστρια. Τέλος, παρακολούθησαν από τα θεωρεία της Βουλής συζήτηση που διεξαγόταν για την ψήφιση νομοσχεδίου για τη δημόσια υγεία.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
















































