Συγκεκριμένα, οι μαθητές του σχολείου παρακολούθησαν την ομιλία του προπονητή ποδοσφαίρου της Α.Ε. Σπάρτη κ. Σωτήρη Αντωνίου με θέμα: «Νοιώσε τη χαρά της άθλησης χωρίς το άγχος της νίκης και το φόβο της αποτυχίας: Αθλητισμός - Δικαίωμα για όλους». Ακολούθως, ο προπονητής απάντησε στις ερωτήσεις των μαθητών και ο Διευθυντής του σχολείου κ. Σταύρος Περγαντής του προσέφερε αναμνηστικό δώρο.
Επίσης, πραγματοποιήθηκαν αθλητικοί αγώνες μπάσκετ, βόλεϊ, ποδοσφαίρου, πινγκ-πονγκ, τένις, ρακετών θαλάσσης, ενώ αρκετοί μαθητές ζωγράφισαν και έπαιξαν διάφορα επιτραπέζια παιχνίδια.
Ο εορτασμός της ημέρας τελείωσε υπό τους ήχους του Ζορμπά, που χόρεψαν μαθητές και καθηγητές του σχολείου.
1ο Γυμνάσιο Σπάρτης

















































