Τα εγκαίνια τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μονεμβασίας και Σπάρτης κ.κ. Ευστάθιος, παρουσία επισήμων, γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών, ο οποίος μαζί με τον βουλευτή Λακωνίας κ. Σταύρο Αραχωβίτη, τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρο Τατούλη και την Αντιπεριφερειάρχη Λακωνίας κ. Ντία Τζανετέα, έκοψαν την κορδέλα, σηματοδοτώντας την έναρξη λειτουργίας της νέας πτέρυγας, που δημιουργήθηκε για να στεγάσει τα όνειρα μαθητών και εκπαιδευτικών.
Όπως τόνισε στην ομιλία της η Διευθύντρια του σχολείου κ. Ελένη Δαράκη, στο νέο κτήριο στεγάζονται αρχαία ευρήματα που ανακαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια των εργασιών, τα οποία είναι ορατά και θα συντροφεύουν τα παιδιά στην καθημερινότητά τους, με σκοπό να έρθουν πιο κοντά στην ιστορία του τόπου μας.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες

















































