notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

ΟΑΕΔ Σπάρτης: Γιατί δεν ξεκινούν τα μαθήματα του τμήματος Αρτοποιίας - Ζαχαροπλαστικής;

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

08-12-2014

Καταγγέλλουμε την καθυστέρηση έναρξης μαθημάτων του τμήματος Αρτοποιίας Ζαχαροπλαστικής της ΕΠΑΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΟΑΕΔ ΣΠΑΡΤΗΣ. Παρόλο που το τμήμα έχει εγκριθεί από τη διοίκηση του ΟΑΕΔ, έχουν αναρτηθεί οι τελικοί πίνακες ωρομισθίων, έχει παραχωρηθεί εργαστήριο και έχουν εγγραφεί 18 παιδιά, το τμήμα δεν έχει ξεκινήσει!!!

Κατόπιν κινητοποίησης μαθητών στον διευθυντή του ΟΑΕΔ Σπάρτης Κ. Σκαρπέντζο δεν μας δόθηκε μια σαφής απάντηση πότε θα ξεκινήσει το τμήμα μας.

Σε λίγες ημέρες έχουμε διακοπές Χριστουγέννων, ήδη έχει περάσει αρκετός καιρός, χάνοντας μαθήματα αλλά και χρήματα από την πρακτική μας άσκηση.

Οι αντιδράσεις είναι πολλές και από γονείς και από μαθητές, καθώς έχουμε προγραμματίσει τη ζωή μας με βάση τις σπουδές μας τα 2 επόμενα έτη.

O αγώνας μας θα συνεχιστεί μέχρι να δικαιωθούμε !!!


Οι «μαθητές» του τμήματος

Καταγγέλλουμε την καθυστέρηση έναρξης μαθημάτων του τμήματος Αρτοποιίας Ζαχαροπλαστικής της ΕΠΑΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΟΑΕΔ ΣΠΑΡΤΗΣ. Παρόλο που το τμήμα έχει εγκριθεί από τη διοίκηση του ΟΑΕΔ, έχουν αναρτηθεί οι τελικοί πίνακες ωρομισθίων, έχει παραχωρηθεί εργαστήριο και έχουν εγγραφεί 18 παιδιά, το τμήμα δεν έχει ξεκινήσει!!!

Κατόπιν κινητοποίησης μαθητών στον διευθυντή του ΟΑΕΔ Σπάρτης Κ. Σκαρπέντζο δεν μας δόθηκε μια σαφής απάντηση πότε θα ξεκινήσει το τμήμα μας.

Σε λίγες ημέρες έχουμε διακοπές Χριστουγέννων, ήδη έχει περάσει αρκετός καιρός, χάνοντας μαθήματα αλλά και χρήματα από την πρακτική μας άσκηση.

Οι αντιδράσεις είναι πολλές και από γονείς και από μαθητές, καθώς έχουμε προγραμματίσει τη ζωή μας με βάση τις σπουδές μας τα 2 επόμενα έτη.

O αγώνας μας θα συνεχιστεί μέχρι να δικαιωθούμε !!!


Οι «μαθητές» του τμήματος

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :