notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Πρώτη δύναμη η Ανεξάρτητη Εκπαιδευτική Συνεργασία στη Λακωνία

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

10-11-2014

Ευχαριστούμε όλες τις συναδέλφισσες και όλους τους συναδέλφους που μας τίμησαν με την ψήφο τους και μας ανέδειξαν σε πρώτη δύναμη στην Λακωνία και με αυξημένα ποσοστά.

Με τη δική σας στήριξη, βοήθεια και ενεργό συμμετοχή θα αγωνιστούμε για την υλοποίηση  των θέσεων του συνδικαλιστικού κινήματος.

Αιρετός στο ΠΥΣΔΕ Λακωνίας εκλέγεται  ο Γιάννης Μηνακάκης με αναπληρωματικό τον Διαμαντή Μανεσιώτη.

Το ψηφοδέλτιο επίσης, που στηρίξαμε στην Περιφέρεια Πελοποννήσου (Αγωνιστική Συσπείρωση-Παρέμβαση και Συνεργασία Εκπαιδευτικών ΔΕ) βγήκε πρώτο με πάνω από 1.200 ψήφους και εκλέγει αιρετό στο ΑΠΥΣΔΕ Πελοποννήσου τον Πάνο Κατσούλα από τη Β ΕΛΜΕ Κορινθίας και αναπληρωματικό τον Πάνο Πετρόπουλο από την Α’ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας.

Τέλος, συνολικά στην Ελλάδα (ΚΥΣΔΕ) το ψηφοδέλτιο των ΣΥΝΕΚ στο οποίο συμμετείχαμε είναι πρώτο με πάνω από 25%

Οι αιρετοί εκπρόσωποι του κλάδου που εκλέχθηκαν με το ψηφοδέλτιο των ΣΥΝΕΚ θα λειτουργήσουν με βάση τις αρχές της δικαιοσύνης, της αντικειμενικότητας και της διαφάνειας και θα βρεθούν πάλι στην πρώτη γραμμή για την υπεράσπιση των συναδέλφων, σε άμεση συνεργασία με τα συνδικαλιστικά όργανα.

Ιδιαίτερα στη σημερινή συγκυρία η κατάσταση επιδεινώνεται επικίνδυνα. Καταρρακώνονται με τον πιο βάρβαρο και απάνθρωπο τρόπο τα εργασιακά μας δικαιώματα. Οι διαθεσιμότητες-απολύσεις καταδικάζουν συναδέλφους μας στη φτώχεια και την ανέχεια. Η «αξιολόγηση-χειραγώγηση» επικρέμαται, δαμόκλειος σπάθη, πάνω από τον κλάδο. Η αισχρή πρακτική της απλήρωτης, εθελοντικής εργασίας με αντάλλαγμα κάποια μόρια βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη.

Και, τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, ξεδιπλώνεται μια άθλια επίθεση συκοφάντησης και απαξίωσης της ΟΛΜΕ, του συνδικαλιστικού κινήματος και γενικότερα της συλλογικής δράσης από τους μνημονιακούς εγκάθετους και τα καθεστωτικά ΜΜΕ.

Σε αυτές τις συνθήκες η συσπείρωση στα σωματεία και η ενωτική, μαζική δράση είναι περισσότερο από ποτέ αναγκαία. Το επόμενο διάστημα, μέσα από τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ θα δώσουμε τη μάχη, μαζί με γονείς και μαθητές, για τα μεγάλα ζητήματα του δημόσιου σχολείου: λειτουργία σχολείων - κενά, «νέο» λύκειο, τράπεζα θεμάτων, αξιολόγηση, διαθεσιμότητες - απολύσεις, δημιουργώντας ταυτόχρονα τις προϋποθέσεις για την ολοσχερή ανατροπή αυτής της πολιτικής


Ανεξάρτητη Εκπαιδευτική Συνεργασία ΕΛΜΕ Λακωνίας

Ευχαριστούμε όλες τις συναδέλφισσες και όλους τους συναδέλφους που μας τίμησαν με την ψήφο τους και μας ανέδειξαν σε πρώτη δύναμη στην Λακωνία και με αυξημένα ποσοστά.

Με τη δική σας στήριξη, βοήθεια και ενεργό συμμετοχή θα αγωνιστούμε για την υλοποίηση  των θέσεων του συνδικαλιστικού κινήματος.

Αιρετός στο ΠΥΣΔΕ Λακωνίας εκλέγεται  ο Γιάννης Μηνακάκης με αναπληρωματικό τον Διαμαντή Μανεσιώτη.

Το ψηφοδέλτιο επίσης, που στηρίξαμε στην Περιφέρεια Πελοποννήσου (Αγωνιστική Συσπείρωση-Παρέμβαση και Συνεργασία Εκπαιδευτικών ΔΕ) βγήκε πρώτο με πάνω από 1.200 ψήφους και εκλέγει αιρετό στο ΑΠΥΣΔΕ Πελοποννήσου τον Πάνο Κατσούλα από τη Β ΕΛΜΕ Κορινθίας και αναπληρωματικό τον Πάνο Πετρόπουλο από την Α’ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας.

Τέλος, συνολικά στην Ελλάδα (ΚΥΣΔΕ) το ψηφοδέλτιο των ΣΥΝΕΚ στο οποίο συμμετείχαμε είναι πρώτο με πάνω από 25%

Οι αιρετοί εκπρόσωποι του κλάδου που εκλέχθηκαν με το ψηφοδέλτιο των ΣΥΝΕΚ θα λειτουργήσουν με βάση τις αρχές της δικαιοσύνης, της αντικειμενικότητας και της διαφάνειας και θα βρεθούν πάλι στην πρώτη γραμμή για την υπεράσπιση των συναδέλφων, σε άμεση συνεργασία με τα συνδικαλιστικά όργανα.

Ιδιαίτερα στη σημερινή συγκυρία η κατάσταση επιδεινώνεται επικίνδυνα. Καταρρακώνονται με τον πιο βάρβαρο και απάνθρωπο τρόπο τα εργασιακά μας δικαιώματα. Οι διαθεσιμότητες-απολύσεις καταδικάζουν συναδέλφους μας στη φτώχεια και την ανέχεια. Η «αξιολόγηση-χειραγώγηση» επικρέμαται, δαμόκλειος σπάθη, πάνω από τον κλάδο. Η αισχρή πρακτική της απλήρωτης, εθελοντικής εργασίας με αντάλλαγμα κάποια μόρια βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη.

Και, τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, ξεδιπλώνεται μια άθλια επίθεση συκοφάντησης και απαξίωσης της ΟΛΜΕ, του συνδικαλιστικού κινήματος και γενικότερα της συλλογικής δράσης από τους μνημονιακούς εγκάθετους και τα καθεστωτικά ΜΜΕ.

Σε αυτές τις συνθήκες η συσπείρωση στα σωματεία και η ενωτική, μαζική δράση είναι περισσότερο από ποτέ αναγκαία. Το επόμενο διάστημα, μέσα από τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ θα δώσουμε τη μάχη, μαζί με γονείς και μαθητές, για τα μεγάλα ζητήματα του δημόσιου σχολείου: λειτουργία σχολείων - κενά, «νέο» λύκειο, τράπεζα θεμάτων, αξιολόγηση, διαθεσιμότητες - απολύσεις, δημιουργώντας ταυτόχρονα τις προϋποθέσεις για την ολοσχερή ανατροπή αυτής της πολιτικής


Ανεξάρτητη Εκπαιδευτική Συνεργασία ΕΛΜΕ Λακωνίας

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :