Συζήτηση για την αξιολόγηση σχολειού - εκπαιδευτικού, την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου
Μοιράσου το άρθρο:
10-11-2014
Η ΕΛΜΕ Λακωνίας οργανώνει εκδήλωση - συζήτηση την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου και ώρα 18:30, στην αίθουσα του Sparta Inn στη Σπάρτη, με θέμα «Αξιολόγηση σχολείο - εκπαιδευτικός».
Καλούμε εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας αλλά και της Πρωτοβάθμιας, γονείς και μαθητές να συμμετέχουν για να ενημερωθούν και να συζητήσουμε το μείζον θέμα που απασχολεί την εκπαιδευτική κοινότητα.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Λακωνίας
Καλούμε εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας αλλά και της Πρωτοβάθμιας, γονείς και μαθητές να συμμετέχουν για να ενημερωθούν και να συζητήσουμε το μείζον θέμα που απασχολεί την εκπαιδευτική κοινότητα.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Λακωνίας
Η ΕΛΜΕ Λακωνίας οργανώνει εκδήλωση - συζήτηση την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου και ώρα 18:30, στην αίθουσα του Sparta Inn στη Σπάρτη, με θέμα «Αξιολόγηση σχολείο - εκπαιδευτικός».
Καλούμε εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας αλλά και της Πρωτοβάθμιας, γονείς και μαθητές να συμμετέχουν για να ενημερωθούν και να συζητήσουμε το μείζον θέμα που απασχολεί την εκπαιδευτική κοινότητα.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Λακωνίας
Καλούμε εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας αλλά και της Πρωτοβάθμιας, γονείς και μαθητές να συμμετέχουν για να ενημερωθούν και να συζητήσουμε το μείζον θέμα που απασχολεί την εκπαιδευτική κοινότητα.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Λακωνίας
















































