notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Η παρουσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου στην 36η Διεθνή Τουριστική Εκθεση Philoxenia

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

16-11-2021

Πραγματοποιήθηκε και εκδήλωση, αφιερωμένη στην Πελοπόννησο

Επιτυχημένη κρίνεται η Περιφέρεια Πελοποννήσου στην 36η Τουριστική Έκθεση “Philoxenia”, μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις τουρισμού στην Ελλάδα.

Στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκε και εκδήλωση, αφιερωμένη στην Πελοπόννησο, το βράδυ του περασμένου Σαββάτο 13 Νοεμβρίου, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Διεθνούς Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου Θεσσαλονίκης, κατά την οποία έγινε από την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου μια γενική παρουσίαση της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ως τουριστικός προορισμός.

Στην εν λόγω εκδήλωση -την οποία παρακολούθησαν δημοσιογράφοι μέσων ενημέρωσης της Θεσσαλονίκης και εκπρόσωποι φορέων του Τουρισμού- προβλήθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής και παρουσιάστηκε η διαφημιστική καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου, η οποία είχε μεγάλη αποδοχή. Κατά την παρουσίαση, από πλευράς Περιφέρειας, υπερτονίστηκε το μη πολυσύχναστο του προορισμού, η ευχερής πρόσβαση και η ιδέα ότι η Πελοπόννησος είναι ένας διαφορετικός ελληνικός τουριστικός προορισμός από τα συνηθισμένα.

Σημείωσε, μεταξύ άλλων, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου:

“Είναι γεγονός ότι έχουν δημιουργηθεί ισχυροί δεσμοί μεταξύ της Περιφέρειάς μας και της Μακεδονίας, ενώ οι απ’ ευθείας πτήσεις μεταξύ της Θεσσαλονίκης και του διεθνούς αεροδρομίου Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” ευνοούν την επισκεψιμότητα προς την Πελοπόννησο, τόσο από τη Βόρεια Ελλάδα, όσο και από τις γειτονικές Βαλκανικές χώρες.

Αξίζει να αναφερθεί ότι μέσα από τις be to be συναντήσεις που έγιναν στο περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με Ελληνες και ξένους ταξιδιωτικούς πράκτορες, εξήχθησαν σημαντικά συμπεράσματα, το κυριότερο των οποίων είναι ότι η αναδιαμόρφωση στην αγορά του Τουρισμού στην μετα-covid εποχή, ευνοεί την Περιφέρειά μας, η οποία έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά της αειφορίας, προσφέρει μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, αυθεντικότητα, πολιτισμό, περιπέτεια και -με λίγα λόγια- όλα όσα αναζητούν τα τουριστικά γραφεία και επιτάσσουν οι νέες τάσεις στον τουρισμό τα συναντά κανείς στην Πελοπόννησο και ο προορισμός μας πληροί τις προϋποθέσεις για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη”.

Μεταξύ άλλων στο πλαίσιο της έκθεσης, υπήρξαν επαφές με τους γενικούς γραμματείς του υπουργείου Τουρισμού Βίκυ Λοϊζου και του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη, την πρόεδρο του ΕΟΤ Αντζελα Γκερέκου, τον βουλευτή Θεσσαλονίκης Δημήτρη Κούβελα, τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρο Θάνο, τους αντιδημάρχους Θεσσαλονίκης επιχειρησιακού σχεδιασμού, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και μεταναστευτικής πολιτικής Γιώργο Αβαρλή και Τουρισμού και Πολιτισμού Μαρία Καραγιάννη και τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και Ενωσης Ξενοδοχείων και Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής Γρηγόρη Τάσιο.

Περιφέρεια Πελοποννήσου





















































Επιτυχημένη κρίνεται η Περιφέρεια Πελοποννήσου στην 36η Τουριστική Έκθεση “Philoxenia”, μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις τουρισμού στην Ελλάδα.

Στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκε και εκδήλωση, αφιερωμένη στην Πελοπόννησο, το βράδυ του περασμένου Σαββάτο 13 Νοεμβρίου, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Διεθνούς Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου Θεσσαλονίκης, κατά την οποία έγινε από την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου μια γενική παρουσίαση της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ως τουριστικός προορισμός.

Στην εν λόγω εκδήλωση -την οποία παρακολούθησαν δημοσιογράφοι μέσων ενημέρωσης της Θεσσαλονίκης και εκπρόσωποι φορέων του Τουρισμού- προβλήθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής και παρουσιάστηκε η διαφημιστική καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου, η οποία είχε μεγάλη αποδοχή. Κατά την παρουσίαση, από πλευράς Περιφέρειας, υπερτονίστηκε το μη πολυσύχναστο του προορισμού, η ευχερής πρόσβαση και η ιδέα ότι η Πελοπόννησος είναι ένας διαφορετικός ελληνικός τουριστικός προορισμός από τα συνηθισμένα.

Σημείωσε, μεταξύ άλλων, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου:

“Είναι γεγονός ότι έχουν δημιουργηθεί ισχυροί δεσμοί μεταξύ της Περιφέρειάς μας και της Μακεδονίας, ενώ οι απ’ ευθείας πτήσεις μεταξύ της Θεσσαλονίκης και του διεθνούς αεροδρομίου Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” ευνοούν την επισκεψιμότητα προς την Πελοπόννησο, τόσο από τη Βόρεια Ελλάδα, όσο και από τις γειτονικές Βαλκανικές χώρες.

Αξίζει να αναφερθεί ότι μέσα από τις be to be συναντήσεις που έγιναν στο περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με Ελληνες και ξένους ταξιδιωτικούς πράκτορες, εξήχθησαν σημαντικά συμπεράσματα, το κυριότερο των οποίων είναι ότι η αναδιαμόρφωση στην αγορά του Τουρισμού στην μετα-covid εποχή, ευνοεί την Περιφέρειά μας, η οποία έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά της αειφορίας, προσφέρει μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, αυθεντικότητα, πολιτισμό, περιπέτεια και -με λίγα λόγια- όλα όσα αναζητούν τα τουριστικά γραφεία και επιτάσσουν οι νέες τάσεις στον τουρισμό τα συναντά κανείς στην Πελοπόννησο και ο προορισμός μας πληροί τις προϋποθέσεις για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη”.

Μεταξύ άλλων στο πλαίσιο της έκθεσης, υπήρξαν επαφές με τους γενικούς γραμματείς του υπουργείου Τουρισμού Βίκυ Λοϊζου και του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη, την πρόεδρο του ΕΟΤ Αντζελα Γκερέκου, τον βουλευτή Θεσσαλονίκης Δημήτρη Κούβελα, τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρο Θάνο, τους αντιδημάρχους Θεσσαλονίκης επιχειρησιακού σχεδιασμού, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και μεταναστευτικής πολιτικής Γιώργο Αβαρλή και Τουρισμού και Πολιτισμού Μαρία Καραγιάννη και τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και Ενωσης Ξενοδοχείων και Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής Γρηγόρη Τάσιο.

Περιφέρεια Πελοποννήσου





















































Η APELA προτείνει

image

images Αυτοδιοίκηση
01-03-2024

Ομορφαίνουν τη Σπάρτη