notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Πολύτιμες συμβουλές για τη δημιουργία ενός εύχρηστου eshop

slider_image
20-10-2021

Ένα λιτό και εύχρηστο ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) αποτελεί προϋπόθεση για την επιτυχία στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το ηλεκτρονικό εμπόριο συνιστά έναν διαρκώς αναπτυσσόμενο κλάδο, που εκτυλίσσεται σε εξαιρετικά ανταγωνιστικό, καθώς ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών επιχειρήσεων «αγωνίζονται» για την πρωτιά στην προβολή και την προώθηση του brand τους.  

Σύμφωνα με τους ειδικούς στην κατασκευή ιστοσελίδων της Leader Online, ένα λιτό και εύχρηστο ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) αποτελεί προϋπόθεση για την επιτυχία στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Διότι, αν οι χρήστες επισκεφθούν κάποιο eshop που δεν τους προσελκύει εμφανισιακά ή τους δυσκολεύει στην πλοήγηση, με ένα μόνο κλικ θα… βρεθούν στο ηλεκτρονικό κατάστημα κάποιου ανταγωνιστή.

Αυτό σημαίνει πως η ηλεκτρονική εκδοχή της φυσικής επιχείρησής σας θα πρέπει εκτός από λειτουργικά εμφανίσιμη, να είναι εύχρηστη και φιλική προς τους χρήστες ώστε ο κάθε ενδιαφερόμενος για τα προϊόντα σας να μπορεί να κάνει την αγορά που επιθυμεί απρόσκοπτα και σε ελάχιστο χρόνο.

Παρακάτω θα βρείτε ορισμένες πολύτιμες συμβουλές προκειμένου να βελτιστοποιήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των χρηστών και κατ’ επέκταση, την μεγαλύτερη δυνατή απόδοση που μπορεί να επιφέρει στην επιχειρηματική σας δραστηριότητα και τα κέρδη σας.

Αγορά ως επισκέπτης & γρήγορη εγγραφή

Πολύ συχνά οι χρήστες θέλουν να αγοράσουν ένα προϊόν από το eshop σας γρήγορα χωρίς να προχωρήσουν σε εγγραφή και γι αυτό είναι απαραίτητο να τους προσφέρετε αυτή την επιλογή. Σε κάποιους ενδιαφερόμενους η αναγκαστική εγγραφή στο site μπορεί να λειτουργεί αποτρεπτικά, γι αυτό χρειάζεται να υπάρχει η επιλογή της παραγγελίας ως επισκέπτες. Αν σας ενδιαφέρουν πολύ οι εγγραφές των χρηστών στο eshop σας -για λόγους email marketing για παράδειγμα- έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε από τους πελάτες σας να εγγραφούν, προσφέροντας με κάθε εγγραφή μια μικρή έκπτωση στην πρώτη αγορά. Η σύντομη διαδικασία εγγραφής είναι πολύ σημαντική καθώς δεν αποθαρρύνει τους χρήστες να προχωρήσουν σε αυτή. Αποφύγετε τις φόρμες εγγραφής που ζητούν υπερβολικά πολλές πληροφορίες από τους χρήστες προκειμένου να γίνουν μέλη και αρκεστείτε σε μια διεύθυνση email και έναν κωδικό. Τα υπόλοιπα στοιχεία άλλωστε (διευθύνσεις, τηλέφωνα) δίνονται από τους χρήστες καθώς πραγματοποιούν την αγορά από το eshop σας, προκειμένου να ειδοποιηθούν και να παραλάβουν την παραγγελία τους.

Χρήσιμη φόρμα αναζήτησης στο eshop

Αναπόσπαστο κομμάτι του ηλεκτρονικού σας καταστήματος προτείνεται να είναι ένα πεδίο με λειτουργία αναζήτησης, το οποίο κάθε χρήστης μπορεί να αξιοποιεί για να εντοπίζει γρηγορότερα και ευκολότερα τα προϊόντα που αναζητά στο eshop σας. Χωρίς να χρειάζεται να πλοηγηθεί σε όλο το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να βρει ο ενδιαφερόμενος αυτό που αναζητά, διευκολύνετε τον εντοπισμό, την επιλογή και εν τέλει την αγορά των προϊόντων ειδικά αν διαθέτετε μεγάλη ποικιλία. Απαραίτητη προϋπόθεση για να λειτουργεί σωστά η φόρμα αναζήτησης είναι τα προϊόντα να καταχωρούνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ταξινομημένα, χωρισμένα σε κατηγορίες για να επισπεύδεται η εμφάνιση των πιο συναφών αποτελεσμάτων με βάση τους όρους αναζήτησης που εισάγουν οι χρήστες.

Αποφύγετε σε κάθε περίπτωση τις κρυφές χρεώσεις

Η «αποκάλυψη» χρεώσεων για τις οποίες δεν ήταν ενήμεροι οι χρήστες πριν από τη διαδικασία της παραγγελίας, αποθαρρύνει την επιβεβαίωση και οδηγεί στις περισσότερες περιπτώσεις στην εγκατάλειψη του καλαθιού. Μην κάνετε το λάθος να ενημερώνετε τους δυνητικούς πελάτες σας για τις χρεώσεις των φόρων ή των μεταφορικών όταν βρίσκονται στο στάδιο πριν από την ολοκλήρωση της αγοράς διότι το πιο πιθανό είναι να μην γίνουν ποτέ πελάτες σας εξαιτίας της απογοήτευσης ή και του εκνευρισμού τους. Φροντίστε να ενημερώνετε για τις επικείμενες χρεώσεις τους ενδιαφερόμενους χρήστες σε εμφανές σημείο του eshop σας ή δίπλα σε κάθε προϊόν κατά τη διαδικασία της προβολής ή της επιλογής. Έτσι αποφεύγετε τις δυσάρεστες εκπλήξεις και μειώνετε τις εγκαταλείψεις των καλαθιών αγοράς, δηλώνοντας με τιμιότητα και ειλικρίνεια τις πραγματικές χρεώσεις που καθορίζουν και τις τελικές τιμές των προϊόντων.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο συνιστά έναν διαρκώς αναπτυσσόμενο κλάδο, που εκτυλίσσεται σε εξαιρετικά ανταγωνιστικό, καθώς ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών επιχειρήσεων «αγωνίζονται» για την πρωτιά στην προβολή και την προώθηση του brand τους.  

Σύμφωνα με τους ειδικούς στην κατασκευή ιστοσελίδων της Leader Online, ένα λιτό και εύχρηστο ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) αποτελεί προϋπόθεση για την επιτυχία στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Διότι, αν οι χρήστες επισκεφθούν κάποιο eshop που δεν τους προσελκύει εμφανισιακά ή τους δυσκολεύει στην πλοήγηση, με ένα μόνο κλικ θα… βρεθούν στο ηλεκτρονικό κατάστημα κάποιου ανταγωνιστή.

Αυτό σημαίνει πως η ηλεκτρονική εκδοχή της φυσικής επιχείρησής σας θα πρέπει εκτός από λειτουργικά εμφανίσιμη, να είναι εύχρηστη και φιλική προς τους χρήστες ώστε ο κάθε ενδιαφερόμενος για τα προϊόντα σας να μπορεί να κάνει την αγορά που επιθυμεί απρόσκοπτα και σε ελάχιστο χρόνο.

Παρακάτω θα βρείτε ορισμένες πολύτιμες συμβουλές προκειμένου να βελτιστοποιήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των χρηστών και κατ’ επέκταση, την μεγαλύτερη δυνατή απόδοση που μπορεί να επιφέρει στην επιχειρηματική σας δραστηριότητα και τα κέρδη σας.

Αγορά ως επισκέπτης & γρήγορη εγγραφή

Πολύ συχνά οι χρήστες θέλουν να αγοράσουν ένα προϊόν από το eshop σας γρήγορα χωρίς να προχωρήσουν σε εγγραφή και γι αυτό είναι απαραίτητο να τους προσφέρετε αυτή την επιλογή. Σε κάποιους ενδιαφερόμενους η αναγκαστική εγγραφή στο site μπορεί να λειτουργεί αποτρεπτικά, γι αυτό χρειάζεται να υπάρχει η επιλογή της παραγγελίας ως επισκέπτες. Αν σας ενδιαφέρουν πολύ οι εγγραφές των χρηστών στο eshop σας -για λόγους email marketing για παράδειγμα- έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε από τους πελάτες σας να εγγραφούν, προσφέροντας με κάθε εγγραφή μια μικρή έκπτωση στην πρώτη αγορά. Η σύντομη διαδικασία εγγραφής είναι πολύ σημαντική καθώς δεν αποθαρρύνει τους χρήστες να προχωρήσουν σε αυτή. Αποφύγετε τις φόρμες εγγραφής που ζητούν υπερβολικά πολλές πληροφορίες από τους χρήστες προκειμένου να γίνουν μέλη και αρκεστείτε σε μια διεύθυνση email και έναν κωδικό. Τα υπόλοιπα στοιχεία άλλωστε (διευθύνσεις, τηλέφωνα) δίνονται από τους χρήστες καθώς πραγματοποιούν την αγορά από το eshop σας, προκειμένου να ειδοποιηθούν και να παραλάβουν την παραγγελία τους.

Χρήσιμη φόρμα αναζήτησης στο eshop

Αναπόσπαστο κομμάτι του ηλεκτρονικού σας καταστήματος προτείνεται να είναι ένα πεδίο με λειτουργία αναζήτησης, το οποίο κάθε χρήστης μπορεί να αξιοποιεί για να εντοπίζει γρηγορότερα και ευκολότερα τα προϊόντα που αναζητά στο eshop σας. Χωρίς να χρειάζεται να πλοηγηθεί σε όλο το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να βρει ο ενδιαφερόμενος αυτό που αναζητά, διευκολύνετε τον εντοπισμό, την επιλογή και εν τέλει την αγορά των προϊόντων ειδικά αν διαθέτετε μεγάλη ποικιλία. Απαραίτητη προϋπόθεση για να λειτουργεί σωστά η φόρμα αναζήτησης είναι τα προϊόντα να καταχωρούνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ταξινομημένα, χωρισμένα σε κατηγορίες για να επισπεύδεται η εμφάνιση των πιο συναφών αποτελεσμάτων με βάση τους όρους αναζήτησης που εισάγουν οι χρήστες.

Αποφύγετε σε κάθε περίπτωση τις κρυφές χρεώσεις

Η «αποκάλυψη» χρεώσεων για τις οποίες δεν ήταν ενήμεροι οι χρήστες πριν από τη διαδικασία της παραγγελίας, αποθαρρύνει την επιβεβαίωση και οδηγεί στις περισσότερες περιπτώσεις στην εγκατάλειψη του καλαθιού. Μην κάνετε το λάθος να ενημερώνετε τους δυνητικούς πελάτες σας για τις χρεώσεις των φόρων ή των μεταφορικών όταν βρίσκονται στο στάδιο πριν από την ολοκλήρωση της αγοράς διότι το πιο πιθανό είναι να μην γίνουν ποτέ πελάτες σας εξαιτίας της απογοήτευσης ή και του εκνευρισμού τους. Φροντίστε να ενημερώνετε για τις επικείμενες χρεώσεις τους ενδιαφερόμενους χρήστες σε εμφανές σημείο του eshop σας ή δίπλα σε κάθε προϊόν κατά τη διαδικασία της προβολής ή της επιλογής. Έτσι αποφεύγετε τις δυσάρεστες εκπλήξεις και μειώνετε τις εγκαταλείψεις των καλαθιών αγοράς, δηλώνοντας με τιμιότητα και ειλικρίνεια τις πραγματικές χρεώσεις που καθορίζουν και τις τελικές τιμές των προϊόντων.

Μοιράσου το άρθρο:

Η APELA προτείνει

image

images Επιχειρηματικά νέα
12-11-2021

Τι είναι το WISC-V;