notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Στο προσκήνιο η βελτίωση της Ε.Ο. Σπάρτης - Γυθείου

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

18-10-2019

Η μελέτη του εν λόγω έργου βρίσκεται στην τελική ευθεία

Το έργο της βελτίωσης της Εθνικής Οδού Σπάρτης - Γυθείου ήταν το αντικείμενο της συζήτησης, στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου στην Τρίπολη μεταξύ των μελετητών και του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα.

Όπως αναφέρει η Περιφέρεια Πελοποννήσου, «κατά τη διάρκεια της σύσκεψης καταγράφηκε ότι η μελέτη του εν λόγω έργου -ο προϋπολογισμός του οποίου ανέρχεται σε 60.000.000 ευρώ- βρίσκεται στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωσή της και εκτιμάται ότι θα απαιτηθούν περίπου 3 μήνες για να γίνει αυτό».
Το έργο της βελτίωσης της Εθνικής Οδού Σπάρτης - Γυθείου ήταν το αντικείμενο της συζήτησης, στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου στην Τρίπολη μεταξύ των μελετητών και του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα.

Όπως αναφέρει η Περιφέρεια Πελοποννήσου, «κατά τη διάρκεια της σύσκεψης καταγράφηκε ότι η μελέτη του εν λόγω έργου -ο προϋπολογισμός του οποίου ανέρχεται σε 60.000.000 ευρώ- βρίσκεται στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωσή της και εκτιμάται ότι θα απαιτηθούν περίπου 3 μήνες για να γίνει αυτό».

Η APELA προτείνει

image

images Εκδηλώσεις
20-05-2026

Παλαιολόγεια 2026