notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Δημοπρατήθηκε η αντικατάσταση εσωτερικού δικτύου ύδρευσης στο Δ.Δ. Λαχίου Νεάπολης

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

19-11-2012

Δημοπρατήθηκε  την Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012 από την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Λακωνίας  το έργο «Αντικατάσταση εσωτερικού δικτύου ύδρευσης Δ.Δ. Λαχίου Νεάπολης » με προϋπολογισμό 486.297,15 ευρώ.

Η μελέτη προβλέπει την αντικατάσταση και ενίσχυση του δικτύου διανομής πόσιμου ύδατος στο Λάχι, με ορθολογική επιλογή διαμέτρων και υλικού που δεν εγκυμονεί πλέον κινδύνους για την δημόσια υγεία και εξασφαλίζει παράλληλα στεγανότητα και λιγότερες διαρροές. Επιπλέον με την πρόβλεψη κατάλληλων συσκευών ελέγχου εξασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία και συντήρηση του νέου δικτύου.

Η Αντιπεριφερειάρχης κ. Τζανετέα εκφράζοντας την ικανοποίηση της για την δημοπράτηση του έργου ύδρευσης Λαχίου δήλωσε ότι συνεχίζουμε την προσπάθεια βελτίωσης των υποδομών στην περιοχή της Νεάπολης  και ευχαρίστησε  το Δήμο Μονεμβασίας και τον Δήμαρχο κ. Η. Τριχείλη για την από κοινού προσπάθεια προκειμένου να υλοποιήσουν ένα έργο ζωτικής σημασίας για τους κατοίκους της περιοχής.


Από το Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη

Δημοπρατήθηκε  την Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012 από την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Λακωνίας  το έργο «Αντικατάσταση εσωτερικού δικτύου ύδρευσης Δ.Δ. Λαχίου Νεάπολης » με προϋπολογισμό 486.297,15 ευρώ.

Η μελέτη προβλέπει την αντικατάσταση και ενίσχυση του δικτύου διανομής πόσιμου ύδατος στο Λάχι, με ορθολογική επιλογή διαμέτρων και υλικού που δεν εγκυμονεί πλέον κινδύνους για την δημόσια υγεία και εξασφαλίζει παράλληλα στεγανότητα και λιγότερες διαρροές. Επιπλέον με την πρόβλεψη κατάλληλων συσκευών ελέγχου εξασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία και συντήρηση του νέου δικτύου.

Η Αντιπεριφερειάρχης κ. Τζανετέα εκφράζοντας την ικανοποίηση της για την δημοπράτηση του έργου ύδρευσης Λαχίου δήλωσε ότι συνεχίζουμε την προσπάθεια βελτίωσης των υποδομών στην περιοχή της Νεάπολης  και ευχαρίστησε  το Δήμο Μονεμβασίας και τον Δήμαρχο κ. Η. Τριχείλη για την από κοινού προσπάθεια προκειμένου να υλοποιήσουν ένα έργο ζωτικής σημασίας για τους κατοίκους της περιοχής.


Από το Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :