notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Σαμαράς: Αυτά τα μέτρα θα είναι τα τελευταία!

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

30-08-2012

“Το πακέτο των 11,5 δις θα είναι το τελευταίο, σε δύο χρόνια η Ελλάδα θα έχει αλλάξει” δήλωσε ο πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς την Πέμπτη 30 Αυγούστου μιλώντας στην συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ. που εκλέγει τώρα νέο γραμματέα και πρόσθεσε ότι “αντίπαλος της χώρας και της παράταξης είναι το λόμπυ της δραχμής”.

Μιλώντας για το επώδυνο πακέτο μέτρων δήλωσε ότι είναι απαραίτητο για να πάρει η Ελλάδα την επόμενη δόση του δανείου που θα πάει όλο στο εσωτερικό της χώρας για να κινηθεί η οικονομία ενώ έθεσε ως πρώτη προτεραιότητα την αντιμετώπιση της ανεργίας κυρίως των νέων.

Μιλώντας για το πρόσφατο ταξείδι του είπε: “Πρώτον αλλάξαμε το κλίμα στην Ευρώπη που είναι η πρώτη προυπόθεση για να παραμείνουμε στο ευρώ. Αν θέλουμε να υπάρξει ανάκαμψη πρέπει να παραμείνουμε στο ευρώ και να υπάρξει ρευστότητα στην οικονομία. Η αξιοπιστία μας είχε πέσει στο μηδέν. Ανακτήσαμε ένα μέρος της αξιοπιστίας μας και είπαμε στην ηγεσία της Ευρώπης ότι χρειαζόμαστε ανάκαμψη. Ζητήσαμε από την Ευρώπη να σταματήσουν οι τοξικές δηλώσεις εναντίον της χώρας μας”.

Τηρούμε τις δεσμεύσεις μας είπε ο πρωθυπουργός και εξήγησε: “υποσχεθήκαμε ότι θα κάνουμε τα πάντα για να μην βγει η χώρα από το ευρώ και αυτό ήδη αναγνωρίζεται. Υποσχεθήκαμε να δώσουμε έμφαση στην ανάπτυξη. Θα χτυπηθεί ανελέητα και η φοροδιαφυγή και η γραφειοκρατία που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη. Αυτή είναι η πεμπτουσία της στρατηγικής μας. Κάποιοι υποστήριξαν ότι θα έπρεπε να οδηγήσουμε τα πράγματα σε αδιέξοδο. Αυτό δεν θα ενίσχυε την διαπραγματευτική θέση της χώρας αλλά θα ευνοούσε εκείνους που ήθελαν την χώρα εκτός ευρώ. Όσοι υποστήριζαν εντός Ελλάδας ότι έπρεπε να αθετήσουμε τις δεσμεύσεις μας παίζουν το παιχνίδι των εκτός ευρώπης. Κάποιοι ήθελαν την χώρα σε ρόλο Ιφιγένειας. Πρέπει να κινηθούμε γρήγορα και αποφασιστικά”.

Έδωσε και το όραμά του λέγοντας ότι: “Αν όλα πάνε καλά σε δύο χρόνια η Ελλάδα θα είναι πολύ διαφορετικά και σύντομα θα κινείται με ρυθμούς ανάπτυξης εντυπωσιακούς. Δίπλα στο λόμπυ της δραχμής δημιουργείται και το δικό μας λόμπυ που θέλουν να πετύχει η Ελλάδα τους στόχους της, αυτές τις συμμαχίες οικοδομούμε”.


Περισσότερα δείτε εδώ: protothema.gr

“Το πακέτο των 11,5 δις θα είναι το τελευταίο, σε δύο χρόνια η Ελλάδα θα έχει αλλάξει” δήλωσε ο πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς την Πέμπτη 30 Αυγούστου μιλώντας στην συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ. που εκλέγει τώρα νέο γραμματέα και πρόσθεσε ότι “αντίπαλος της χώρας και της παράταξης είναι το λόμπυ της δραχμής”.

Μιλώντας για το επώδυνο πακέτο μέτρων δήλωσε ότι είναι απαραίτητο για να πάρει η Ελλάδα την επόμενη δόση του δανείου που θα πάει όλο στο εσωτερικό της χώρας για να κινηθεί η οικονομία ενώ έθεσε ως πρώτη προτεραιότητα την αντιμετώπιση της ανεργίας κυρίως των νέων.

Μιλώντας για το πρόσφατο ταξείδι του είπε: “Πρώτον αλλάξαμε το κλίμα στην Ευρώπη που είναι η πρώτη προυπόθεση για να παραμείνουμε στο ευρώ. Αν θέλουμε να υπάρξει ανάκαμψη πρέπει να παραμείνουμε στο ευρώ και να υπάρξει ρευστότητα στην οικονομία. Η αξιοπιστία μας είχε πέσει στο μηδέν. Ανακτήσαμε ένα μέρος της αξιοπιστίας μας και είπαμε στην ηγεσία της Ευρώπης ότι χρειαζόμαστε ανάκαμψη. Ζητήσαμε από την Ευρώπη να σταματήσουν οι τοξικές δηλώσεις εναντίον της χώρας μας”.

Τηρούμε τις δεσμεύσεις μας είπε ο πρωθυπουργός και εξήγησε: “υποσχεθήκαμε ότι θα κάνουμε τα πάντα για να μην βγει η χώρα από το ευρώ και αυτό ήδη αναγνωρίζεται. Υποσχεθήκαμε να δώσουμε έμφαση στην ανάπτυξη. Θα χτυπηθεί ανελέητα και η φοροδιαφυγή και η γραφειοκρατία που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη. Αυτή είναι η πεμπτουσία της στρατηγικής μας. Κάποιοι υποστήριξαν ότι θα έπρεπε να οδηγήσουμε τα πράγματα σε αδιέξοδο. Αυτό δεν θα ενίσχυε την διαπραγματευτική θέση της χώρας αλλά θα ευνοούσε εκείνους που ήθελαν την χώρα εκτός ευρώ. Όσοι υποστήριζαν εντός Ελλάδας ότι έπρεπε να αθετήσουμε τις δεσμεύσεις μας παίζουν το παιχνίδι των εκτός ευρώπης. Κάποιοι ήθελαν την χώρα σε ρόλο Ιφιγένειας. Πρέπει να κινηθούμε γρήγορα και αποφασιστικά”.

Έδωσε και το όραμά του λέγοντας ότι: “Αν όλα πάνε καλά σε δύο χρόνια η Ελλάδα θα είναι πολύ διαφορετικά και σύντομα θα κινείται με ρυθμούς ανάπτυξης εντυπωσιακούς. Δίπλα στο λόμπυ της δραχμής δημιουργείται και το δικό μας λόμπυ που θέλουν να πετύχει η Ελλάδα τους στόχους της, αυτές τις συμμαχίες οικοδομούμε”.


Περισσότερα δείτε εδώ: protothema.gr

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :
images Βουλευτές
03-02-2026

Ο λαγοκέφαλος στη βουλή