Στο νοσοκομείο ο Σαμαράς και ο Υπουργός Οικονομικών
Μοιράσου το άρθρο:
22-06-2012
Απ ότι φαίνεται η νέα κυβέρνηση δεν ξεκίνησε καλά, αφού είδη ο Πρωθυπουργός και ο Υπουργός οικονομικών βρίσκονται στο νοσοκομείο!
Ο Αντώνης Σαμαράς υποβλήθηκε σήμερα σε προγραμματισμένη οφθαλμολογική εξέταση από το Διευθυντή της Β´ Πανεπιστημιακής Οφθαλμολογικής Κλινικής του Αττικού Δημοσίου Νοσοκομείου Δυτικής Αττικής, κ. Πάνο Θεοδοσιάδη. Διαπιστώθηκε αρχόμενη αποκόλληση αμφιβληστροειδούς και αποφασίστηκε η χειρουργική της αντιμετώπιση. Η επέμβαση θα πραγματοποιηθεί αύριο το πρωί από τον κ. Θεοδοσιάδη στο Αττικό Νοσοκομείο.
Στο ιδιωτικό νοσοκομείο "Υγεία" νοσηλεύεται ο νέος υπουργός των Οικονομικών Βασίλης Ράπανος. Ο κ. Ράπανος παρουσίασε υψηλό πυρετό νωρίτερα σήμερα και ενώ βρισκόταν στο γραφείο του στην Εθνική Τράπεζα (διατηρούσε την θέση του προέδρου του Δ.Σ. της ΕΤΕ μέχρι την τοποθέτησή του ως υπουργού Οικονομικών). Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου και παραμένει μέχρι αυτή την ώρα. Ο Βασίλης Ράπανος εισήχθη σήμερα 22/6/2012 εκτάκτως στο Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ λόγω έντονων κοιλιακών πόνων, ιλίγγων, ναυτίας, εφιδρώσεων και καταβολής. Η κατάσταση του έχει σταθεροποιηθεί. Θα υποβληθεί στις δέουσες εξετάσεις για τη διακρίβωση των αιτίων της κατάστασης του.
Αν ξεκινήσαμε έτσι, φανταζόμαστε το μέλλον... αλλά όπως και αν έχει περαστικά και στους δύο και σύντομα τόσο για τον εαυτό τους, όσο και για την Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς υποβλήθηκε σήμερα σε προγραμματισμένη οφθαλμολογική εξέταση από το Διευθυντή της Β´ Πανεπιστημιακής Οφθαλμολογικής Κλινικής του Αττικού Δημοσίου Νοσοκομείου Δυτικής Αττικής, κ. Πάνο Θεοδοσιάδη. Διαπιστώθηκε αρχόμενη αποκόλληση αμφιβληστροειδούς και αποφασίστηκε η χειρουργική της αντιμετώπιση. Η επέμβαση θα πραγματοποιηθεί αύριο το πρωί από τον κ. Θεοδοσιάδη στο Αττικό Νοσοκομείο.
Στο ιδιωτικό νοσοκομείο "Υγεία" νοσηλεύεται ο νέος υπουργός των Οικονομικών Βασίλης Ράπανος. Ο κ. Ράπανος παρουσίασε υψηλό πυρετό νωρίτερα σήμερα και ενώ βρισκόταν στο γραφείο του στην Εθνική Τράπεζα (διατηρούσε την θέση του προέδρου του Δ.Σ. της ΕΤΕ μέχρι την τοποθέτησή του ως υπουργού Οικονομικών). Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου και παραμένει μέχρι αυτή την ώρα. Ο Βασίλης Ράπανος εισήχθη σήμερα 22/6/2012 εκτάκτως στο Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ λόγω έντονων κοιλιακών πόνων, ιλίγγων, ναυτίας, εφιδρώσεων και καταβολής. Η κατάσταση του έχει σταθεροποιηθεί. Θα υποβληθεί στις δέουσες εξετάσεις για τη διακρίβωση των αιτίων της κατάστασης του.
Αν ξεκινήσαμε έτσι, φανταζόμαστε το μέλλον... αλλά όπως και αν έχει περαστικά και στους δύο και σύντομα τόσο για τον εαυτό τους, όσο και για την Ελλάδα!
Απ ότι φαίνεται η νέα κυβέρνηση δεν ξεκίνησε καλά, αφού είδη ο Πρωθυπουργός και ο Υπουργός οικονομικών βρίσκονται στο νοσοκομείο!
Ο Αντώνης Σαμαράς υποβλήθηκε σήμερα σε προγραμματισμένη οφθαλμολογική εξέταση από το Διευθυντή της Β´ Πανεπιστημιακής Οφθαλμολογικής Κλινικής του Αττικού Δημοσίου Νοσοκομείου Δυτικής Αττικής, κ. Πάνο Θεοδοσιάδη. Διαπιστώθηκε αρχόμενη αποκόλληση αμφιβληστροειδούς και αποφασίστηκε η χειρουργική της αντιμετώπιση. Η επέμβαση θα πραγματοποιηθεί αύριο το πρωί από τον κ. Θεοδοσιάδη στο Αττικό Νοσοκομείο.
Στο ιδιωτικό νοσοκομείο "Υγεία" νοσηλεύεται ο νέος υπουργός των Οικονομικών Βασίλης Ράπανος. Ο κ. Ράπανος παρουσίασε υψηλό πυρετό νωρίτερα σήμερα και ενώ βρισκόταν στο γραφείο του στην Εθνική Τράπεζα (διατηρούσε την θέση του προέδρου του Δ.Σ. της ΕΤΕ μέχρι την τοποθέτησή του ως υπουργού Οικονομικών). Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου και παραμένει μέχρι αυτή την ώρα. Ο Βασίλης Ράπανος εισήχθη σήμερα 22/6/2012 εκτάκτως στο Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ λόγω έντονων κοιλιακών πόνων, ιλίγγων, ναυτίας, εφιδρώσεων και καταβολής. Η κατάσταση του έχει σταθεροποιηθεί. Θα υποβληθεί στις δέουσες εξετάσεις για τη διακρίβωση των αιτίων της κατάστασης του.
Αν ξεκινήσαμε έτσι, φανταζόμαστε το μέλλον... αλλά όπως και αν έχει περαστικά και στους δύο και σύντομα τόσο για τον εαυτό τους, όσο και για την Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς υποβλήθηκε σήμερα σε προγραμματισμένη οφθαλμολογική εξέταση από το Διευθυντή της Β´ Πανεπιστημιακής Οφθαλμολογικής Κλινικής του Αττικού Δημοσίου Νοσοκομείου Δυτικής Αττικής, κ. Πάνο Θεοδοσιάδη. Διαπιστώθηκε αρχόμενη αποκόλληση αμφιβληστροειδούς και αποφασίστηκε η χειρουργική της αντιμετώπιση. Η επέμβαση θα πραγματοποιηθεί αύριο το πρωί από τον κ. Θεοδοσιάδη στο Αττικό Νοσοκομείο.
Στο ιδιωτικό νοσοκομείο "Υγεία" νοσηλεύεται ο νέος υπουργός των Οικονομικών Βασίλης Ράπανος. Ο κ. Ράπανος παρουσίασε υψηλό πυρετό νωρίτερα σήμερα και ενώ βρισκόταν στο γραφείο του στην Εθνική Τράπεζα (διατηρούσε την θέση του προέδρου του Δ.Σ. της ΕΤΕ μέχρι την τοποθέτησή του ως υπουργού Οικονομικών). Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου και παραμένει μέχρι αυτή την ώρα. Ο Βασίλης Ράπανος εισήχθη σήμερα 22/6/2012 εκτάκτως στο Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ λόγω έντονων κοιλιακών πόνων, ιλίγγων, ναυτίας, εφιδρώσεων και καταβολής. Η κατάσταση του έχει σταθεροποιηθεί. Θα υποβληθεί στις δέουσες εξετάσεις για τη διακρίβωση των αιτίων της κατάστασης του.
Αν ξεκινήσαμε έτσι, φανταζόμαστε το μέλλον... αλλά όπως και αν έχει περαστικά και στους δύο και σύντομα τόσο για τον εαυτό τους, όσο και για την Ελλάδα!
















































