notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Όχι στην υποβάθμιση του Δημοτικού Σχολείου Σελλασίας - Θεολόγου - Βουτιάνων

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

08-10-2024

Την άμεση ανάκληση της απόφασης για την υποβάθμιση του Δημοτικού Σχολείου Σελλασίας - Θεολόγου - Βουτιάνων από διθέσιο σε μονοθέσιο για το σχολικό έτος 2024- 2025, ζητά με Αναφορά που κατέθεσε προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, η Βουλευτής Λακωνίας με το ΠΑΣΟΚ Νάγια Γρηγοράκου

Η Βουλευτής σημειώνει πως σήμερα στο εν λόγω σχολείο φοιτούν 15 μαθητές και μαθήτριες -δηλαδή το «όριο» που προβλέπεται από τη νομοθεσία- ενώ ξεκίνησε με 17 (πάνω από το όριο) μαθητές και μαθήτριες την ημέρα του Αγιασμού, γεγονός που δεν δικαιολογεί την υποβάθμισή του, καθώς σε αντίστοιχες περιοχές του Νομού με τις ίδιες προϋποθέσεις το εκπαιδευτικό καθεστώς δεν άλλαξε.

Επιπλέον, επισημαίνεται ότι η συγκεκριμένη σχολική μονάδα λειτουργεί σε ιδιαίτερες συνθήκες, καθώς φοιτούν σ’ αυτή μαθητές και μαθήτριες από μειονεκτικές περιοχές και χωριά του Πάρνωνα. Παιδιά, που προέρχονται από αγροτικές οικογένειες και οικογένειες κτηνοτρόφων και που σε ορισμένες περιπτώσεις αναγκάζονται να μετακινηθούν σε αποστάσεις μεγαλύτερες των 20 χιλιομέτρων για να φτάσουν στο σχολείο.

Είναι σαφές πως με την υποβάθμιση της εν λόγω Σχολικής Μονάδας οξύνονται -παρά τις κυβερνητικές εξαγγελίες - οι εκπαιδευτικές ανισότητες ενώ ενθαρρύνεται η εγκατάλειψη της υπαίθρου. Είναι αναγκαία η έμπρακτη στήριξη του Δημόσιου Σχολείου προκειμένου να εξασφαλιστεί πως όλα τα παιδιά της χώρας θα έχουν ίσες ευκαιρίες στη γνώση.
Η Βουλευτής σημειώνει πως σήμερα στο εν λόγω σχολείο φοιτούν 15 μαθητές και μαθήτριες -δηλαδή το «όριο» που προβλέπεται από τη νομοθεσία- ενώ ξεκίνησε με 17 (πάνω από το όριο) μαθητές και μαθήτριες την ημέρα του Αγιασμού, γεγονός που δεν δικαιολογεί την υποβάθμισή του, καθώς σε αντίστοιχες περιοχές του Νομού με τις ίδιες προϋποθέσεις το εκπαιδευτικό καθεστώς δεν άλλαξε.

Επιπλέον, επισημαίνεται ότι η συγκεκριμένη σχολική μονάδα λειτουργεί σε ιδιαίτερες συνθήκες, καθώς φοιτούν σ’ αυτή μαθητές και μαθήτριες από μειονεκτικές περιοχές και χωριά του Πάρνωνα. Παιδιά, που προέρχονται από αγροτικές οικογένειες και οικογένειες κτηνοτρόφων και που σε ορισμένες περιπτώσεις αναγκάζονται να μετακινηθούν σε αποστάσεις μεγαλύτερες των 20 χιλιομέτρων για να φτάσουν στο σχολείο.

Είναι σαφές πως με την υποβάθμιση της εν λόγω Σχολικής Μονάδας οξύνονται -παρά τις κυβερνητικές εξαγγελίες - οι εκπαιδευτικές ανισότητες ενώ ενθαρρύνεται η εγκατάλειψη της υπαίθρου. Είναι αναγκαία η έμπρακτη στήριξη του Δημόσιου Σχολείου προκειμένου να εξασφαλιστεί πως όλα τα παιδιά της χώρας θα έχουν ίσες ευκαιρίες στη γνώση.

Η APELA προτείνει

image

images Βουλευτές
11-12-2024

Η Νάγια «είναι Παντού»!