Προχωρά η κατασκευή της νέας γέφυρας του Ευρώτα στη Σκάλα
Μοιράσου το άρθρο:
03-10-2024
Ξεκίνησαν οι εργασίες σκυροδέτησης του καταστρώματος, του πρώτου ανοίγματος της νέας γέφυρας στη Σκάλα
Σχετικά Άρθρα
Το αντικείμενο του έργου, περιλαμβάνει την κατασκευή οδικών και τεχνικών έργων συνολικού μήκους 310 μέτρων και ειδικότερα την κατασκευή γέφυρας μήκους 90 μέτρων, στον ποταμό Ευρώτα καθώς και την συναρμογή αυτής, με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο.
Η νέα γέφυρα κατασκευάζεται πλησίον της υπάρχουσας παλαιάς μεταλλικής γέφυρας και σε απόσταση περίπου 11,50 μέτρα νοτιοανατολικά από τον άξονα της υφιστάμενης γέφυρας. Το πλάτος της θα είναι 13,20 μέτρα, και η τυπική της διατομή περιλαμβάνει μια λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,25 μέτρα ανά κατεύθυνση, μια λωρίδα καθοδήγησης, πλάτους 0,25 μέτρα, ανά κατεύθυνση και πεζοδρόμια πλάτους 2,10 μέτρα, ανά κατεύθυνση καθώς και το απαραίτητο πλάτος για την τοποθέτηση των στηθαίων ασφαλείας της οδού.
Η γέφυρα είναι σύμμικτης κατασκευής με φορέα που κατασκευάζεται από μεταλλικούς δοκούς και οπλισμένο σκυρόδεμα. Οι προσαγωγοί οδοί που συνδέουν την γέφυρα με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο θα έχουν πλάτος κυκλοφορούμενου καταστρώματος που θα κυμαίνεται από 7 έως 9 μέτρα σύμφωνα με τις διατομές της εγκεκριμένης μελέτης εφαρμογής γεωμετρικού σχεδιασμού της οδού, με την κατασκευή πεζοδρομίου πλάτους 1,50 μέτρα εκατέρωθεν αυτού.
Για την υλοποίηση της νέας γέφυρας του ποταμού Ευρώτα, ο Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας Θεόδωρος Βερούτης δήλωσε: «Χαιρόμαστε που υλοποιούμε ένα σημαντικό έργο υποδομής για την Λακωνία, που θα αντικαταστήσει, στο εθνικό οδικό δίκτυο, την μεταλλική πεπαλαιωμένη γέφυρα, που σκοπός μας είναι να αναδειχτεί σε μνημείο, που θα εξυπηρετεί λειτουργικά και την κίνηση των πεζών. Οι εργασίες της κατασκευής της νέας γέφυρας, αναμένεται, αν όλα πάνε καλά, να ολοκληρωθούν μέσα στο καλοκαίρι της ερχόμενης χρονιάς, καθιστώντας την οδική πρόσβαση μεταξύ των οικισμών του Δήμου Ευρώτα αλλά και προς την νοτιοανατολική Λακωνία, ασφαλέστερη. Ο σχεδιασμός μας για το οδικό δίκτυο της Λακωνίας περιλαμβάνει και την παράκαμψη των αστικών περιοχών Σκάλας και Βλαχιώτη και συνεργαζόμαστε με το Υπουργείο Υποδομών για την ολοκλήρωση των σχετικών μελετών, που σύντομα θα τις θέσουμε σε διαβούλευση με τις τοπικές αρχές και φορείς».
Η νέα γέφυρα κατασκευάζεται πλησίον της υπάρχουσας παλαιάς μεταλλικής γέφυρας και σε απόσταση περίπου 11,50 μέτρα νοτιοανατολικά από τον άξονα της υφιστάμενης γέφυρας. Το πλάτος της θα είναι 13,20 μέτρα, και η τυπική της διατομή περιλαμβάνει μια λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,25 μέτρα ανά κατεύθυνση, μια λωρίδα καθοδήγησης, πλάτους 0,25 μέτρα, ανά κατεύθυνση και πεζοδρόμια πλάτους 2,10 μέτρα, ανά κατεύθυνση καθώς και το απαραίτητο πλάτος για την τοποθέτηση των στηθαίων ασφαλείας της οδού.
Η γέφυρα είναι σύμμικτης κατασκευής με φορέα που κατασκευάζεται από μεταλλικούς δοκούς και οπλισμένο σκυρόδεμα. Οι προσαγωγοί οδοί που συνδέουν την γέφυρα με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο θα έχουν πλάτος κυκλοφορούμενου καταστρώματος που θα κυμαίνεται από 7 έως 9 μέτρα σύμφωνα με τις διατομές της εγκεκριμένης μελέτης εφαρμογής γεωμετρικού σχεδιασμού της οδού, με την κατασκευή πεζοδρομίου πλάτους 1,50 μέτρα εκατέρωθεν αυτού.
Για την υλοποίηση της νέας γέφυρας του ποταμού Ευρώτα, ο Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας Θεόδωρος Βερούτης δήλωσε: «Χαιρόμαστε που υλοποιούμε ένα σημαντικό έργο υποδομής για την Λακωνία, που θα αντικαταστήσει, στο εθνικό οδικό δίκτυο, την μεταλλική πεπαλαιωμένη γέφυρα, που σκοπός μας είναι να αναδειχτεί σε μνημείο, που θα εξυπηρετεί λειτουργικά και την κίνηση των πεζών. Οι εργασίες της κατασκευής της νέας γέφυρας, αναμένεται, αν όλα πάνε καλά, να ολοκληρωθούν μέσα στο καλοκαίρι της ερχόμενης χρονιάς, καθιστώντας την οδική πρόσβαση μεταξύ των οικισμών του Δήμου Ευρώτα αλλά και προς την νοτιοανατολική Λακωνία, ασφαλέστερη. Ο σχεδιασμός μας για το οδικό δίκτυο της Λακωνίας περιλαμβάνει και την παράκαμψη των αστικών περιοχών Σκάλας και Βλαχιώτη και συνεργαζόμαστε με το Υπουργείο Υποδομών για την ολοκλήρωση των σχετικών μελετών, που σύντομα θα τις θέσουμε σε διαβούλευση με τις τοπικές αρχές και φορείς».
Το αντικείμενο του έργου, περιλαμβάνει την κατασκευή οδικών και τεχνικών έργων συνολικού μήκους 310 μέτρων και ειδικότερα την κατασκευή γέφυρας μήκους 90 μέτρων, στον ποταμό Ευρώτα καθώς και την συναρμογή αυτής, με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο.
Η νέα γέφυρα κατασκευάζεται πλησίον της υπάρχουσας παλαιάς μεταλλικής γέφυρας και σε απόσταση περίπου 11,50 μέτρα νοτιοανατολικά από τον άξονα της υφιστάμενης γέφυρας. Το πλάτος της θα είναι 13,20 μέτρα, και η τυπική της διατομή περιλαμβάνει μια λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,25 μέτρα ανά κατεύθυνση, μια λωρίδα καθοδήγησης, πλάτους 0,25 μέτρα, ανά κατεύθυνση και πεζοδρόμια πλάτους 2,10 μέτρα, ανά κατεύθυνση καθώς και το απαραίτητο πλάτος για την τοποθέτηση των στηθαίων ασφαλείας της οδού.
Η γέφυρα είναι σύμμικτης κατασκευής με φορέα που κατασκευάζεται από μεταλλικούς δοκούς και οπλισμένο σκυρόδεμα. Οι προσαγωγοί οδοί που συνδέουν την γέφυρα με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο θα έχουν πλάτος κυκλοφορούμενου καταστρώματος που θα κυμαίνεται από 7 έως 9 μέτρα σύμφωνα με τις διατομές της εγκεκριμένης μελέτης εφαρμογής γεωμετρικού σχεδιασμού της οδού, με την κατασκευή πεζοδρομίου πλάτους 1,50 μέτρα εκατέρωθεν αυτού.
Για την υλοποίηση της νέας γέφυρας του ποταμού Ευρώτα, ο Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας Θεόδωρος Βερούτης δήλωσε: «Χαιρόμαστε που υλοποιούμε ένα σημαντικό έργο υποδομής για την Λακωνία, που θα αντικαταστήσει, στο εθνικό οδικό δίκτυο, την μεταλλική πεπαλαιωμένη γέφυρα, που σκοπός μας είναι να αναδειχτεί σε μνημείο, που θα εξυπηρετεί λειτουργικά και την κίνηση των πεζών. Οι εργασίες της κατασκευής της νέας γέφυρας, αναμένεται, αν όλα πάνε καλά, να ολοκληρωθούν μέσα στο καλοκαίρι της ερχόμενης χρονιάς, καθιστώντας την οδική πρόσβαση μεταξύ των οικισμών του Δήμου Ευρώτα αλλά και προς την νοτιοανατολική Λακωνία, ασφαλέστερη. Ο σχεδιασμός μας για το οδικό δίκτυο της Λακωνίας περιλαμβάνει και την παράκαμψη των αστικών περιοχών Σκάλας και Βλαχιώτη και συνεργαζόμαστε με το Υπουργείο Υποδομών για την ολοκλήρωση των σχετικών μελετών, που σύντομα θα τις θέσουμε σε διαβούλευση με τις τοπικές αρχές και φορείς».
Η νέα γέφυρα κατασκευάζεται πλησίον της υπάρχουσας παλαιάς μεταλλικής γέφυρας και σε απόσταση περίπου 11,50 μέτρα νοτιοανατολικά από τον άξονα της υφιστάμενης γέφυρας. Το πλάτος της θα είναι 13,20 μέτρα, και η τυπική της διατομή περιλαμβάνει μια λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,25 μέτρα ανά κατεύθυνση, μια λωρίδα καθοδήγησης, πλάτους 0,25 μέτρα, ανά κατεύθυνση και πεζοδρόμια πλάτους 2,10 μέτρα, ανά κατεύθυνση καθώς και το απαραίτητο πλάτος για την τοποθέτηση των στηθαίων ασφαλείας της οδού.
Η γέφυρα είναι σύμμικτης κατασκευής με φορέα που κατασκευάζεται από μεταλλικούς δοκούς και οπλισμένο σκυρόδεμα. Οι προσαγωγοί οδοί που συνδέουν την γέφυρα με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο θα έχουν πλάτος κυκλοφορούμενου καταστρώματος που θα κυμαίνεται από 7 έως 9 μέτρα σύμφωνα με τις διατομές της εγκεκριμένης μελέτης εφαρμογής γεωμετρικού σχεδιασμού της οδού, με την κατασκευή πεζοδρομίου πλάτους 1,50 μέτρα εκατέρωθεν αυτού.
Για την υλοποίηση της νέας γέφυρας του ποταμού Ευρώτα, ο Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας Θεόδωρος Βερούτης δήλωσε: «Χαιρόμαστε που υλοποιούμε ένα σημαντικό έργο υποδομής για την Λακωνία, που θα αντικαταστήσει, στο εθνικό οδικό δίκτυο, την μεταλλική πεπαλαιωμένη γέφυρα, που σκοπός μας είναι να αναδειχτεί σε μνημείο, που θα εξυπηρετεί λειτουργικά και την κίνηση των πεζών. Οι εργασίες της κατασκευής της νέας γέφυρας, αναμένεται, αν όλα πάνε καλά, να ολοκληρωθούν μέσα στο καλοκαίρι της ερχόμενης χρονιάς, καθιστώντας την οδική πρόσβαση μεταξύ των οικισμών του Δήμου Ευρώτα αλλά και προς την νοτιοανατολική Λακωνία, ασφαλέστερη. Ο σχεδιασμός μας για το οδικό δίκτυο της Λακωνίας περιλαμβάνει και την παράκαμψη των αστικών περιοχών Σκάλας και Βλαχιώτη και συνεργαζόμαστε με το Υπουργείο Υποδομών για την ολοκλήρωση των σχετικών μελετών, που σύντομα θα τις θέσουμε σε διαβούλευση με τις τοπικές αρχές και φορείς».