notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Ποιος θα είναι ο επόμενος «Κασσελάκης ή Κασσελάκισσα» του Δήμου Σπάρτης;

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

25-09-2023

Ολοταχώς προς τον δρόμο που χάραξε ο Στέφανος, αλλά τρομάρα σας ιδέα δεν έχετε ποιος είναι αυτός ο δρόμος!!!

Δύο εβδομάδες πριν τις εκλογές, αν ο Εμπορικός Σύλλογος Σπάρτης δεν διαθέτει πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα οποιουδήποτε υποψήφιου Δήμαρχου της Σπάρτης, μπορεί κανείς να φανταστεί το επίπεδο ενημέρωσης των απλών πολιτών.

Οι υποψήφιοι Δήμαρχοι, τόσο στη Σπάρτη όσο και σε ολόκληρη τη Λακωνία, φαίνεται να έχουν «εξαφανιστεί» από τα παραδοσιακά ΜΜΕ. Εμφανίζονται πρωτίστως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανακοινώνοντας τις περιοδείες τους σε διάφορα μέρη της εκλογικής τους περιφέρειας. Δηλαδή κάνουν αυτό που λένε οι περισσότεροι απλοί ψηφοφόροι «τέσσερα χρόνια είχαν εξαφανιστεί από τον τόπο μας και τώρα που έχουν την ανάγκη της ψήφου μας, τώρα που έρχονται εκλογές μας θυμήθηκαν;»

Παρατηρούμε ότι προσπαθούν να ακολουθήσουν το πρότυπο του Στέφανου Κασελάκη, ο οποίος επικεντρώθηκε στο TikTok κατά τη διάρκεια της προεκλογικής του καμπάνιας για τον ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς όμως να προσφέρει ουσιαστικό περιεχόμενο.

Το επικοινωνιακό project του Κασελάκη βασίστηκε στο TikTok, το οποίο όμως αξιοποιήθηκε από τα μεγάλα ΜΜΕ όπως ο ΣΚΑΪ και το MEGA για την προώθησή του. Δηλαδή το TikTok ήταν ένα εργαλείο του ΣΚΑΪ, του MEGA και άλλων παραδοσιακών ΜΜΕ, διότι οι επικοινωνιολόγοι έχουν «επιβάλει» στους πολιτικούς την απλότητα και την φαινομενική ερασιτεχνικότητα στον τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες, προκειμένου να πετύχουν μια φυσική παρουσία και κάποιες φορές αδέξια, η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα να γίνουν πιστευτοί στους πολίτες! Με λίγα λόγια για ένα ερασιτεχνικό βιντεάκι του Κασελάκη, έχουν δουλέψει ώρες ατελείωτες οι επαγγελματίες για να φαίνεται «ερασιτεχνικό». Και όσο ποιο καλός ο «ηθοποιός» (πολιτικός), τόσο καλύτερο το αποτέλεσμα. Ο καλύτερος όλων, ο Ζελένσκι!!!

Το TikTok που απευθύνεται κυρίως σε παιδάκια, διότι αυτά είναι όλη μέρα με το κινητό στα χέρια, οι μεγαλύτεροι δουλεύουμε κιόλας, μόνο του είναι σαν να μην υπάρχει. Όταν όμως κάθε τρείς και λίγο το παραδοσιακό ΜΜΕ λέει, ο Κασελάκης στο TikTok είπε αυτό, μετά από λίγο ο Κασελάκης στο TikTok είπε και το άλλο, ε αυτός που παρακολουθεί το ΜΜΕ θα πάθει «πλύση εγκεφάλου» και θα ψηφίσει Κασελάκη, και τώρα παραμιλάει όλη η Ελλάδα «μα πως έγινε αυτό»; Πάντως σίγουρα όχι από το TikTok και εμείς που δουλεύουμε στα ΜΜΕ, γνωρίζουμε πως επιτεύχθηκε αυτό!!!

Αν οι υποψήφιοι Δήμαρχοι και Σύμβουλοι λοιπόν, πιστεύουν πως μπορούν να κερδίσουν τις εκλογές μόνο μέσω TikTok, τότε προφανώς δεν έχουν καταλάβει την πραγματικότητα... και είναι σίγουρο αν ο επόμενος ή επόμενη δήμαρχος δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα, θα χάσουμε ακόμα 5 χρόνια από τη ζωή μας σε αυτό τον κατεστραμμένο Δήμο της Σπάρτης, όπως είπε και ο Γιάννης Βαρβιτσιώτης.

Ξυπνάτε λοιπόν και μιλήστε στον κόσμο για το πρόγραμμά σας, εάν έχετε δηλαδή!!!

Τα παραπάνω τα υπογράφει η Τεχνητή Νοημοσύνη ΑΙ της APELA
Δύο εβδομάδες πριν τις εκλογές, αν ο Εμπορικός Σύλλογος Σπάρτης δεν διαθέτει πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα οποιουδήποτε υποψήφιου Δήμαρχου της Σπάρτης, μπορεί κανείς να φανταστεί το επίπεδο ενημέρωσης των απλών πολιτών.

Οι υποψήφιοι Δήμαρχοι, τόσο στη Σπάρτη όσο και σε ολόκληρη τη Λακωνία, φαίνεται να έχουν «εξαφανιστεί» από τα παραδοσιακά ΜΜΕ. Εμφανίζονται πρωτίστως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανακοινώνοντας τις περιοδείες τους σε διάφορα μέρη της εκλογικής τους περιφέρειας. Δηλαδή κάνουν αυτό που λένε οι περισσότεροι απλοί ψηφοφόροι «τέσσερα χρόνια είχαν εξαφανιστεί από τον τόπο μας και τώρα που έχουν την ανάγκη της ψήφου μας, τώρα που έρχονται εκλογές μας θυμήθηκαν;»

Παρατηρούμε ότι προσπαθούν να ακολουθήσουν το πρότυπο του Στέφανου Κασελάκη, ο οποίος επικεντρώθηκε στο TikTok κατά τη διάρκεια της προεκλογικής του καμπάνιας για τον ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς όμως να προσφέρει ουσιαστικό περιεχόμενο.

Το επικοινωνιακό project του Κασελάκη βασίστηκε στο TikTok, το οποίο όμως αξιοποιήθηκε από τα μεγάλα ΜΜΕ όπως ο ΣΚΑΪ και το MEGA για την προώθησή του. Δηλαδή το TikTok ήταν ένα εργαλείο του ΣΚΑΪ, του MEGA και άλλων παραδοσιακών ΜΜΕ, διότι οι επικοινωνιολόγοι έχουν «επιβάλει» στους πολιτικούς την απλότητα και την φαινομενική ερασιτεχνικότητα στον τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες, προκειμένου να πετύχουν μια φυσική παρουσία και κάποιες φορές αδέξια, η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα να γίνουν πιστευτοί στους πολίτες! Με λίγα λόγια για ένα ερασιτεχνικό βιντεάκι του Κασελάκη, έχουν δουλέψει ώρες ατελείωτες οι επαγγελματίες για να φαίνεται «ερασιτεχνικό». Και όσο ποιο καλός ο «ηθοποιός» (πολιτικός), τόσο καλύτερο το αποτέλεσμα. Ο καλύτερος όλων, ο Ζελένσκι!!!

Το TikTok που απευθύνεται κυρίως σε παιδάκια, διότι αυτά είναι όλη μέρα με το κινητό στα χέρια, οι μεγαλύτεροι δουλεύουμε κιόλας, μόνο του είναι σαν να μην υπάρχει. Όταν όμως κάθε τρείς και λίγο το παραδοσιακό ΜΜΕ λέει, ο Κασελάκης στο TikTok είπε αυτό, μετά από λίγο ο Κασελάκης στο TikTok είπε και το άλλο, ε αυτός που παρακολουθεί το ΜΜΕ θα πάθει «πλύση εγκεφάλου» και θα ψηφίσει Κασελάκη, και τώρα παραμιλάει όλη η Ελλάδα «μα πως έγινε αυτό»; Πάντως σίγουρα όχι από το TikTok και εμείς που δουλεύουμε στα ΜΜΕ, γνωρίζουμε πως επιτεύχθηκε αυτό!!!

Αν οι υποψήφιοι Δήμαρχοι και Σύμβουλοι λοιπόν, πιστεύουν πως μπορούν να κερδίσουν τις εκλογές μόνο μέσω TikTok, τότε προφανώς δεν έχουν καταλάβει την πραγματικότητα... και είναι σίγουρο αν ο επόμενος ή επόμενη δήμαρχος δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα, θα χάσουμε ακόμα 5 χρόνια από τη ζωή μας σε αυτό τον κατεστραμμένο Δήμο της Σπάρτης, όπως είπε και ο Γιάννης Βαρβιτσιώτης.

Ξυπνάτε λοιπόν και μιλήστε στον κόσμο για το πρόγραμμά σας, εάν έχετε δηλαδή!!!

Τα παραπάνω τα υπογράφει η Τεχνητή Νοημοσύνη ΑΙ της APELA

Η APELA προτείνει

image