Ώρα για ένα καλοκαίρι αλλιώς! Ώρα για… Summer Camp!!

Μοιράσου το άρθρο:
24-05-2022
Το σχολείο τελειώνει… Το καλοκαίρι έρχεται και έτσι έρχονται μαζί και τα καλοκαιρινά ομαδικά προγράμματα!
Ποιος είναι ο στόχος των καλοκαιρινών προγραμμάτων;
Το σχολείο τελειώνει… Το καλοκαίρι έρχεται και έτσι έρχονται μαζί και τα καλοκαιρινά ομαδικά προγράμματα!
Τα συγκεκριμένα ομαδικά προγράμματα έχουν ως στόχο τόσο τη μάθηση όσο και τη διασκέδαση για όλα τα παιδιά των τάξεων του Δημοτικού! Περιέχουν ποικιλία από ακαδημαϊκές και κοινωνικές δραστηριότητες, ώστε τα παιδιά να μην ξεχάσουν ό,τι έχουν μάθει κατά τη διάρκεια της χρονιάς αλλά και να εμπλουτίσουν περισσότερο τις γνώσεις τους!
Ποιες είναι οι δραστηριότητες των καλοκαιριών προγραμμάτων διαφοροποιημένης μάθησης;
Τα Καλοκαιρινά Προγράμματα Διαφοροποιημένης Μάθησης «Μαθαίνοντας Αλλιώς… το Καλοκαίρι» στο Κέντρο Εξέλιξη οργανώθηκαν με βάση τις αρχές της Διαφοροποιημένης Μάθησης και της Ομαδοσυνεργατικής Διδασκαλίας. Με βασικό άξονα τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και το παιχνίδι οργανώθηκαν τμήματα και προγράμματα που απευθύνονται σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης, καθώς και σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Θεατρικό Παιχνίδι, παιχνίδια ρόλων, εμπλοκή σε διάφορα είδη παιχνιδιού (ελεύθερο/δομημένο, πειραματικό, κ.ά), παιχνίδια με σαπουνόφουσκες, δαχτυλομπογιές και μία σειρά από δομημένες και στοχευμένες δημιουργικές δραστηριότητες θα αξιοποιηθούν στα καλοκαιρινά μας προγράμματα. Το Καλοκαίρι θα γεμίσει χρώματα, ήχους, μουσική και κίνηση!!
Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας περιλαμβάνει μια σειρά μέτρων για την οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης, που επιδιώκουν να προσαρμόσουν τη διδασκαλία στις ικανότητες, στην επίδοση, στα ενδιαφέροντα και στις ιδιαίτερες κλίσεις των μαθητών. Ο σκοπός είναι να δημιουργήσουν για κάθε μαθητή τις καλύτερες δυνατές συνθήκες προσωπικής ανάπτυξης, αλλά ταυτόχρονα να διασφαλίσουν και ένα κοινά αποδεκτό επίπεδο βασικών γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων.
Ποια ομαδικά προγράμματα θα λειτουργήσουν το καλοκαίρι;
Τα ομαδικά καλοκαιρινά προγράμματά μας είναι τα εξής:
• «Η κυρία Γραμματικούλα» (για παιδιά από Β’ – ΣΤ’ Δημοτικού)
- Τετάρτη και Παρασκευή 12-1
- Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Παιδαγωγοί Διαφοροποιημένης Μάθησης.
Περιλαμβάνονται:
- δεξιότητες ορθογραφικής ικανότητας,
- γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα με διαφοροποιημένο υλικό,
- εικονογραφημένη μέθοδος,
- μουσική ορθογραφία.
• «Διαβάζω με Δυνατή Φωνή» (για παιδιά που ολοκλήρωσαν τη Α’ Δημοτικού)
- Δευτέρα και Τετάρτη 11-12
- Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Λογοθεραπευτές.
Περιλαμβάνονται:
- ενίσχυση αναγνωστικής ικανότητας,
- βελτίωση αναγνωστικής ευχέρειας σε επίπεδο λέξεων, προτάσεων και κειμένου,
- μέθοδος Μαυρομμάτη.
• «Μαθηματικά εν Δράσει» (για παιδιά από Β’ έως ΣΤ’’ Δημοτικού)
- Δευτέρα 12-1, Πέμπτη 1-2
- Υπεύθυνοι: Παιδαγωγοί Διαφοροποιημένης Μάθησης, Ειδικοί Παιδαγωγοί.
Περιλαμβάνονται:
- κατάκτηση μαθηματικών εννοιών-πράξεων-επίλυση προβλημάτων,
- παιχνίδια προπαίδειας,
- εξειδικευμένο υλικό με τη μέθοδο Καραγιαννάκη.
• «Αρχαία Ελληνικά Αλλιώς!!» (για παιδιά από Στ’ Δημοτικού)
- Τρίτη – Πέμπτη 11-12
- Υπεύθυνοι: Φιλόλογοι Ειδικής Αγωγής (ΕΑΕ).
Περιλαμβάνονται:
- γνωριμία με τονισμό, πνεύματα και φθόγγους,
- εισαγωγικό πρόγραμμα Αρχαίων Ελληνικών, εξειδικευμένο και για παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες.
• «Στον δρόμο για την Πρώτη» (για παιδιά Νηπιαγωγείου)
- Τρίτη & Πέμπτη 12-1 & 4-5
- Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Λογοθεραπευτές.
Περιλαμβάνονται με βάση τα αποτελέσματα των Τεστ Σχολικής Ετοιμότητας (Α’ ΤΕΣΤ),
- χορήγηση & ερμηνεία Ά τεστ αξιολόγησης,
- εξειδικευμένο υλικό υποστήριξης & παρέμβασης, φωνολογική ενημερότητα,
- πρώτη γραφή και ανάγνωση,
- σχολική προετοιμασία με προγραφικές και προμαθηματικές έννοιες,
- πρόγραμμα προετοιμάζομαι για το σχολείο.
• «Κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη» (για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας)
- Τρίτη και Πέμπτη 11-12 και 3-4
- Υπεύθυνοι: Λογοθεραπευτές, Ψυχολόγοι.
Περιλαμβάνονται:
-ενίσχυση αυτοπεποίθησης,
-βελτίωση επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων.
Τι είναι η Κοινωνική Λέσχη;
Κοινωνική Λέσχη για παιδιά ΔΑΦ!
- Τρίτη 10-11
Η Κοινωνική Λέσχη δίνει τη δυνατότητα σε παιδιά με ΔΑΦ και νοητική υστέρηση να αναπτύξουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες, να δημιουργήσουν κοινωνικές σχέσεις (δεξιότητες φιλίας, διαχείριση διαφωνιών) και να εμπλουτίσουν τα ενδιαφέροντά τους. Το πρόγραμμα αυτό βοηθάει τα παιδιά να μάθουν τους βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής, τη διαχείριση χρημάτων και των απρόοπτων καταστάσεων, την οργάνωση του χρόνου και τη γενικότερη αυτονόμησή τους στην καθημερινή ζωή (super market, καφετέρια, μαγαζιά).
Ποιος είναι ο σκοπός του ομαδικού προγράμματος Messy Play;
Ομαδικό Messy Play:
Παρασκευή: 11:00-12:00
Το ομαδικό πρόγραμμα “Messy Play” έρχεται για να προσφέρει χαρά αλλά και να εξελίξει τις αισθήσεις των παιδιών!
Για παιδιά:
• ΔΕΠ-Υ
• Αυτισμό
• Μαθησιακές Δυσκολίες
• Άγχος
Ολιγομελή Τμήματα!
Κρατήστε τη θέση σας!!
Το σχολείο τελειώνει… Το καλοκαίρι έρχεται και έτσι έρχονται μαζί και τα καλοκαιρινά ομαδικά προγράμματα!
Τα συγκεκριμένα ομαδικά προγράμματα έχουν ως στόχο τόσο τη μάθηση όσο και τη διασκέδαση για όλα τα παιδιά των τάξεων του Δημοτικού! Περιέχουν ποικιλία από ακαδημαϊκές και κοινωνικές δραστηριότητες, ώστε τα παιδιά να μην ξεχάσουν ό,τι έχουν μάθει κατά τη διάρκεια της χρονιάς αλλά και να εμπλουτίσουν περισσότερο τις γνώσεις τους!
Ποιες είναι οι δραστηριότητες των καλοκαιριών προγραμμάτων διαφοροποιημένης μάθησης;
Τα Καλοκαιρινά Προγράμματα Διαφοροποιημένης Μάθησης «Μαθαίνοντας Αλλιώς… το Καλοκαίρι» στο Κέντρο Εξέλιξη οργανώθηκαν με βάση τις αρχές της Διαφοροποιημένης Μάθησης και της Ομαδοσυνεργατικής Διδασκαλίας. Με βασικό άξονα τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και το παιχνίδι οργανώθηκαν τμήματα και προγράμματα που απευθύνονται σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης, καθώς και σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Θεατρικό Παιχνίδι, παιχνίδια ρόλων, εμπλοκή σε διάφορα είδη παιχνιδιού (ελεύθερο/δομημένο, πειραματικό, κ.ά), παιχνίδια με σαπουνόφουσκες, δαχτυλομπογιές και μία σειρά από δομημένες και στοχευμένες δημιουργικές δραστηριότητες θα αξιοποιηθούν στα καλοκαιρινά μας προγράμματα. Το Καλοκαίρι θα γεμίσει χρώματα, ήχους, μουσική και κίνηση!!
Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας περιλαμβάνει μια σειρά μέτρων για την οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης, που επιδιώκουν να προσαρμόσουν τη διδασκαλία στις ικανότητες, στην επίδοση, στα ενδιαφέροντα και στις ιδιαίτερες κλίσεις των μαθητών. Ο σκοπός είναι να δημιουργήσουν για κάθε μαθητή τις καλύτερες δυνατές συνθήκες προσωπικής ανάπτυξης, αλλά ταυτόχρονα να διασφαλίσουν και ένα κοινά αποδεκτό επίπεδο βασικών γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων.
Ποια ομαδικά προγράμματα θα λειτουργήσουν το καλοκαίρι;
Τα ομαδικά καλοκαιρινά προγράμματά μας είναι τα εξής:
• «Η κυρία Γραμματικούλα» (για παιδιά από Β’ – ΣΤ’ Δημοτικού)
- Τετάρτη και Παρασκευή 12-1
- Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Παιδαγωγοί Διαφοροποιημένης Μάθησης.
Περιλαμβάνονται:
- δεξιότητες ορθογραφικής ικανότητας,
- γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα με διαφοροποιημένο υλικό,
- εικονογραφημένη μέθοδος,
- μουσική ορθογραφία.
• «Διαβάζω με Δυνατή Φωνή» (για παιδιά που ολοκλήρωσαν τη Α’ Δημοτικού)
- Δευτέρα και Τετάρτη 11-12
- Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Λογοθεραπευτές.
Περιλαμβάνονται:
- ενίσχυση αναγνωστικής ικανότητας,
- βελτίωση αναγνωστικής ευχέρειας σε επίπεδο λέξεων, προτάσεων και κειμένου,
- μέθοδος Μαυρομμάτη.
• «Μαθηματικά εν Δράσει» (για παιδιά από Β’ έως ΣΤ’’ Δημοτικού)
- Δευτέρα 12-1, Πέμπτη 1-2
- Υπεύθυνοι: Παιδαγωγοί Διαφοροποιημένης Μάθησης, Ειδικοί Παιδαγωγοί.
Περιλαμβάνονται:
- κατάκτηση μαθηματικών εννοιών-πράξεων-επίλυση προβλημάτων,
- παιχνίδια προπαίδειας,
- εξειδικευμένο υλικό με τη μέθοδο Καραγιαννάκη.
• «Αρχαία Ελληνικά Αλλιώς!!» (για παιδιά από Στ’ Δημοτικού)
- Τρίτη – Πέμπτη 11-12
- Υπεύθυνοι: Φιλόλογοι Ειδικής Αγωγής (ΕΑΕ).
Περιλαμβάνονται:
- γνωριμία με τονισμό, πνεύματα και φθόγγους,
- εισαγωγικό πρόγραμμα Αρχαίων Ελληνικών, εξειδικευμένο και για παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες.
• «Στον δρόμο για την Πρώτη» (για παιδιά Νηπιαγωγείου)
- Τρίτη & Πέμπτη 12-1 & 4-5
- Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Λογοθεραπευτές.
Περιλαμβάνονται με βάση τα αποτελέσματα των Τεστ Σχολικής Ετοιμότητας (Α’ ΤΕΣΤ),
- χορήγηση & ερμηνεία Ά τεστ αξιολόγησης,
- εξειδικευμένο υλικό υποστήριξης & παρέμβασης, φωνολογική ενημερότητα,
- πρώτη γραφή και ανάγνωση,
- σχολική προετοιμασία με προγραφικές και προμαθηματικές έννοιες,
- πρόγραμμα προετοιμάζομαι για το σχολείο.
• «Κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη» (για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας)
- Τρίτη και Πέμπτη 11-12 και 3-4
- Υπεύθυνοι: Λογοθεραπευτές, Ψυχολόγοι.
Περιλαμβάνονται:
-ενίσχυση αυτοπεποίθησης,
-βελτίωση επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων.
Τι είναι η Κοινωνική Λέσχη;
Κοινωνική Λέσχη για παιδιά ΔΑΦ!
- Τρίτη 10-11
Η Κοινωνική Λέσχη δίνει τη δυνατότητα σε παιδιά με ΔΑΦ και νοητική υστέρηση να αναπτύξουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες, να δημιουργήσουν κοινωνικές σχέσεις (δεξιότητες φιλίας, διαχείριση διαφωνιών) και να εμπλουτίσουν τα ενδιαφέροντά τους. Το πρόγραμμα αυτό βοηθάει τα παιδιά να μάθουν τους βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής, τη διαχείριση χρημάτων και των απρόοπτων καταστάσεων, την οργάνωση του χρόνου και τη γενικότερη αυτονόμησή τους στην καθημερινή ζωή (super market, καφετέρια, μαγαζιά).
Ποιος είναι ο σκοπός του ομαδικού προγράμματος Messy Play;
Ομαδικό Messy Play:
Παρασκευή: 11:00-12:00
Το ομαδικό πρόγραμμα “Messy Play” έρχεται για να προσφέρει χαρά αλλά και να εξελίξει τις αισθήσεις των παιδιών!
Για παιδιά:
• ΔΕΠ-Υ
• Αυτισμό
• Μαθησιακές Δυσκολίες
• Άγχος
Ολιγομελή Τμήματα!
Κρατήστε τη θέση σας!!
Ποιος είναι ο στόχος των καλοκαιρινών προγραμμάτων;
Το σχολείο τελειώνει… Το καλοκαίρι έρχεται και έτσι έρχονται μαζί και τα καλοκαιρινά ομαδικά προγράμματα!
Τα συγκεκριμένα ομαδικά προγράμματα έχουν ως στόχο τόσο τη μάθηση όσο και τη διασκέδαση για όλα τα παιδιά των τάξεων του Δημοτικού! Περιέχουν ποικιλία από ακαδημαϊκές και κοινωνικές δραστηριότητες, ώστε τα παιδιά να μην ξεχάσουν ό,τι έχουν μάθει κατά τη διάρκεια της χρονιάς αλλά και να εμπλουτίσουν περισσότερο τις γνώσεις τους!
Ποιες είναι οι δραστηριότητες των καλοκαιριών προγραμμάτων διαφοροποιημένης μάθησης;
Τα Καλοκαιρινά Προγράμματα Διαφοροποιημένης Μάθησης «Μαθαίνοντας Αλλιώς… το Καλοκαίρι» στο Κέντρο Εξέλιξη οργανώθηκαν με βάση τις αρχές της Διαφοροποιημένης Μάθησης και της Ομαδοσυνεργατικής Διδασκαλίας. Με βασικό άξονα τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και το παιχνίδι οργανώθηκαν τμήματα και προγράμματα που απευθύνονται σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης, καθώς και σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Θεατρικό Παιχνίδι, παιχνίδια ρόλων, εμπλοκή σε διάφορα είδη παιχνιδιού (ελεύθερο/δομημένο, πειραματικό, κ.ά), παιχνίδια με σαπουνόφουσκες, δαχτυλομπογιές και μία σειρά από δομημένες και στοχευμένες δημιουργικές δραστηριότητες θα αξιοποιηθούν στα καλοκαιρινά μας προγράμματα. Το Καλοκαίρι θα γεμίσει χρώματα, ήχους, μουσική και κίνηση!!
Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας περιλαμβάνει μια σειρά μέτρων για την οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης, που επιδιώκουν να προσαρμόσουν τη διδασκαλία στις ικανότητες, στην επίδοση, στα ενδιαφέροντα και στις ιδιαίτερες κλίσεις των μαθητών. Ο σκοπός είναι να δημιουργήσουν για κάθε μαθητή τις καλύτερες δυνατές συνθήκες προσωπικής ανάπτυξης, αλλά ταυτόχρονα να διασφαλίσουν και ένα κοινά αποδεκτό επίπεδο βασικών γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων.
Ποια ομαδικά προγράμματα θα λειτουργήσουν το καλοκαίρι;
Τα ομαδικά καλοκαιρινά προγράμματά μας είναι τα εξής:
• «Η κυρία Γραμματικούλα» (για παιδιά από Β’ – ΣΤ’ Δημοτικού)
- Τετάρτη και Παρασκευή 12-1
- Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Παιδαγωγοί Διαφοροποιημένης Μάθησης.
Περιλαμβάνονται:
- δεξιότητες ορθογραφικής ικανότητας,
- γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα με διαφοροποιημένο υλικό,
- εικονογραφημένη μέθοδος,
- μουσική ορθογραφία.
• «Διαβάζω με Δυνατή Φωνή» (για παιδιά που ολοκλήρωσαν τη Α’ Δημοτικού)
- Δευτέρα και Τετάρτη 11-12
- Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Λογοθεραπευτές.
Περιλαμβάνονται:
- ενίσχυση αναγνωστικής ικανότητας,
- βελτίωση αναγνωστικής ευχέρειας σε επίπεδο λέξεων, προτάσεων και κειμένου,
- μέθοδος Μαυρομμάτη.
• «Μαθηματικά εν Δράσει» (για παιδιά από Β’ έως ΣΤ’’ Δημοτικού)
- Δευτέρα 12-1, Πέμπτη 1-2
- Υπεύθυνοι: Παιδαγωγοί Διαφοροποιημένης Μάθησης, Ειδικοί Παιδαγωγοί.
Περιλαμβάνονται:
- κατάκτηση μαθηματικών εννοιών-πράξεων-επίλυση προβλημάτων,
- παιχνίδια προπαίδειας,
- εξειδικευμένο υλικό με τη μέθοδο Καραγιαννάκη.
• «Αρχαία Ελληνικά Αλλιώς!!» (για παιδιά από Στ’ Δημοτικού)
- Τρίτη – Πέμπτη 11-12
- Υπεύθυνοι: Φιλόλογοι Ειδικής Αγωγής (ΕΑΕ).
Περιλαμβάνονται:
- γνωριμία με τονισμό, πνεύματα και φθόγγους,
- εισαγωγικό πρόγραμμα Αρχαίων Ελληνικών, εξειδικευμένο και για παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες.
• «Στον δρόμο για την Πρώτη» (για παιδιά Νηπιαγωγείου)
- Τρίτη & Πέμπτη 12-1 & 4-5
- Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Λογοθεραπευτές.
Περιλαμβάνονται με βάση τα αποτελέσματα των Τεστ Σχολικής Ετοιμότητας (Α’ ΤΕΣΤ),
- χορήγηση & ερμηνεία Ά τεστ αξιολόγησης,
- εξειδικευμένο υλικό υποστήριξης & παρέμβασης, φωνολογική ενημερότητα,
- πρώτη γραφή και ανάγνωση,
- σχολική προετοιμασία με προγραφικές και προμαθηματικές έννοιες,
- πρόγραμμα προετοιμάζομαι για το σχολείο.
• «Κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη» (για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας)
- Τρίτη και Πέμπτη 11-12 και 3-4
- Υπεύθυνοι: Λογοθεραπευτές, Ψυχολόγοι.
Περιλαμβάνονται:
-ενίσχυση αυτοπεποίθησης,
-βελτίωση επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων.
Τι είναι η Κοινωνική Λέσχη;
Κοινωνική Λέσχη για παιδιά ΔΑΦ!
- Τρίτη 10-11
Η Κοινωνική Λέσχη δίνει τη δυνατότητα σε παιδιά με ΔΑΦ και νοητική υστέρηση να αναπτύξουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες, να δημιουργήσουν κοινωνικές σχέσεις (δεξιότητες φιλίας, διαχείριση διαφωνιών) και να εμπλουτίσουν τα ενδιαφέροντά τους. Το πρόγραμμα αυτό βοηθάει τα παιδιά να μάθουν τους βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής, τη διαχείριση χρημάτων και των απρόοπτων καταστάσεων, την οργάνωση του χρόνου και τη γενικότερη αυτονόμησή τους στην καθημερινή ζωή (super market, καφετέρια, μαγαζιά).
Ποιος είναι ο σκοπός του ομαδικού προγράμματος Messy Play;
Ομαδικό Messy Play:
Παρασκευή: 11:00-12:00
Το ομαδικό πρόγραμμα “Messy Play” έρχεται για να προσφέρει χαρά αλλά και να εξελίξει τις αισθήσεις των παιδιών!
Για παιδιά:
• ΔΕΠ-Υ
• Αυτισμό
• Μαθησιακές Δυσκολίες
• Άγχος
Ολιγομελή Τμήματα!
Κρατήστε τη θέση σας!!
Το σχολείο τελειώνει… Το καλοκαίρι έρχεται και έτσι έρχονται μαζί και τα καλοκαιρινά ομαδικά προγράμματα!
Τα συγκεκριμένα ομαδικά προγράμματα έχουν ως στόχο τόσο τη μάθηση όσο και τη διασκέδαση για όλα τα παιδιά των τάξεων του Δημοτικού! Περιέχουν ποικιλία από ακαδημαϊκές και κοινωνικές δραστηριότητες, ώστε τα παιδιά να μην ξεχάσουν ό,τι έχουν μάθει κατά τη διάρκεια της χρονιάς αλλά και να εμπλουτίσουν περισσότερο τις γνώσεις τους!
Ποιες είναι οι δραστηριότητες των καλοκαιριών προγραμμάτων διαφοροποιημένης μάθησης;
Τα Καλοκαιρινά Προγράμματα Διαφοροποιημένης Μάθησης «Μαθαίνοντας Αλλιώς… το Καλοκαίρι» στο Κέντρο Εξέλιξη οργανώθηκαν με βάση τις αρχές της Διαφοροποιημένης Μάθησης και της Ομαδοσυνεργατικής Διδασκαλίας. Με βασικό άξονα τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και το παιχνίδι οργανώθηκαν τμήματα και προγράμματα που απευθύνονται σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης, καθώς και σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Θεατρικό Παιχνίδι, παιχνίδια ρόλων, εμπλοκή σε διάφορα είδη παιχνιδιού (ελεύθερο/δομημένο, πειραματικό, κ.ά), παιχνίδια με σαπουνόφουσκες, δαχτυλομπογιές και μία σειρά από δομημένες και στοχευμένες δημιουργικές δραστηριότητες θα αξιοποιηθούν στα καλοκαιρινά μας προγράμματα. Το Καλοκαίρι θα γεμίσει χρώματα, ήχους, μουσική και κίνηση!!
Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας περιλαμβάνει μια σειρά μέτρων για την οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης, που επιδιώκουν να προσαρμόσουν τη διδασκαλία στις ικανότητες, στην επίδοση, στα ενδιαφέροντα και στις ιδιαίτερες κλίσεις των μαθητών. Ο σκοπός είναι να δημιουργήσουν για κάθε μαθητή τις καλύτερες δυνατές συνθήκες προσωπικής ανάπτυξης, αλλά ταυτόχρονα να διασφαλίσουν και ένα κοινά αποδεκτό επίπεδο βασικών γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων.
Ποια ομαδικά προγράμματα θα λειτουργήσουν το καλοκαίρι;
Τα ομαδικά καλοκαιρινά προγράμματά μας είναι τα εξής:
• «Η κυρία Γραμματικούλα» (για παιδιά από Β’ – ΣΤ’ Δημοτικού)
- Τετάρτη και Παρασκευή 12-1
- Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Παιδαγωγοί Διαφοροποιημένης Μάθησης.
Περιλαμβάνονται:
- δεξιότητες ορθογραφικής ικανότητας,
- γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα με διαφοροποιημένο υλικό,
- εικονογραφημένη μέθοδος,
- μουσική ορθογραφία.
• «Διαβάζω με Δυνατή Φωνή» (για παιδιά που ολοκλήρωσαν τη Α’ Δημοτικού)
- Δευτέρα και Τετάρτη 11-12
- Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Λογοθεραπευτές.
Περιλαμβάνονται:
- ενίσχυση αναγνωστικής ικανότητας,
- βελτίωση αναγνωστικής ευχέρειας σε επίπεδο λέξεων, προτάσεων και κειμένου,
- μέθοδος Μαυρομμάτη.
• «Μαθηματικά εν Δράσει» (για παιδιά από Β’ έως ΣΤ’’ Δημοτικού)
- Δευτέρα 12-1, Πέμπτη 1-2
- Υπεύθυνοι: Παιδαγωγοί Διαφοροποιημένης Μάθησης, Ειδικοί Παιδαγωγοί.
Περιλαμβάνονται:
- κατάκτηση μαθηματικών εννοιών-πράξεων-επίλυση προβλημάτων,
- παιχνίδια προπαίδειας,
- εξειδικευμένο υλικό με τη μέθοδο Καραγιαννάκη.
• «Αρχαία Ελληνικά Αλλιώς!!» (για παιδιά από Στ’ Δημοτικού)
- Τρίτη – Πέμπτη 11-12
- Υπεύθυνοι: Φιλόλογοι Ειδικής Αγωγής (ΕΑΕ).
Περιλαμβάνονται:
- γνωριμία με τονισμό, πνεύματα και φθόγγους,
- εισαγωγικό πρόγραμμα Αρχαίων Ελληνικών, εξειδικευμένο και για παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες.
• «Στον δρόμο για την Πρώτη» (για παιδιά Νηπιαγωγείου)
- Τρίτη & Πέμπτη 12-1 & 4-5
- Υπεύθυνοι: Ειδικοί Παιδαγωγοί, Λογοθεραπευτές.
Περιλαμβάνονται με βάση τα αποτελέσματα των Τεστ Σχολικής Ετοιμότητας (Α’ ΤΕΣΤ),
- χορήγηση & ερμηνεία Ά τεστ αξιολόγησης,
- εξειδικευμένο υλικό υποστήριξης & παρέμβασης, φωνολογική ενημερότητα,
- πρώτη γραφή και ανάγνωση,
- σχολική προετοιμασία με προγραφικές και προμαθηματικές έννοιες,
- πρόγραμμα προετοιμάζομαι για το σχολείο.
• «Κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη» (για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας)
- Τρίτη και Πέμπτη 11-12 και 3-4
- Υπεύθυνοι: Λογοθεραπευτές, Ψυχολόγοι.
Περιλαμβάνονται:
-ενίσχυση αυτοπεποίθησης,
-βελτίωση επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων.
Τι είναι η Κοινωνική Λέσχη;
Κοινωνική Λέσχη για παιδιά ΔΑΦ!
- Τρίτη 10-11
Η Κοινωνική Λέσχη δίνει τη δυνατότητα σε παιδιά με ΔΑΦ και νοητική υστέρηση να αναπτύξουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες, να δημιουργήσουν κοινωνικές σχέσεις (δεξιότητες φιλίας, διαχείριση διαφωνιών) και να εμπλουτίσουν τα ενδιαφέροντά τους. Το πρόγραμμα αυτό βοηθάει τα παιδιά να μάθουν τους βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής, τη διαχείριση χρημάτων και των απρόοπτων καταστάσεων, την οργάνωση του χρόνου και τη γενικότερη αυτονόμησή τους στην καθημερινή ζωή (super market, καφετέρια, μαγαζιά).
Ποιος είναι ο σκοπός του ομαδικού προγράμματος Messy Play;
Ομαδικό Messy Play:
Παρασκευή: 11:00-12:00
Το ομαδικό πρόγραμμα “Messy Play” έρχεται για να προσφέρει χαρά αλλά και να εξελίξει τις αισθήσεις των παιδιών!
Για παιδιά:
• ΔΕΠ-Υ
• Αυτισμό
• Μαθησιακές Δυσκολίες
• Άγχος
Ολιγομελή Τμήματα!
Κρατήστε τη θέση σας!!


