Οι καμπάνες ήχησαν χαρμόσυνα, όταν ο Σεβασμιώτατος έψαλε το «Χριστός Ανέστη» μεταφέροντας το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως, ενώ από τα μπαλκόνια των γύρωθεν κατοικιών, οι πιστοί κρατώντας αναμμένες λαμπάδες έψελναν και αυτοί το «Χριστός Ανέστη».
Στο τέλος της Θ. Λειτουργίας και μετά την ανάγνωση του «Κατηχητικού Λόγου» ο Σεβασμιώτατος ευλόγησε και τα πασχαλινά ωά.
Πηγή: im-manis.gr




















































