Καθίζηση υπέστη ο δρόμος στην παράκαμψη των Βουτιάνων και συγκεκριμένα στο ίδιο σημείο που είχε συμβεί και το 2010...

Ο πολιτικός μηχανικός Γιώργος Πουλοκέφαλος, πρώην πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου, σε ανάρτησή του στο διαδίκτυο αναφέρει:

Άλλη μια ακόμη βύθιση στον πολύπαθο δρόμο της λεγόμενης παράκαμψης Βουτιάνων !

Στο ίδιο σημείο που είχε συμβεί και το 2010 μία από τις κατολισθήσεις σε αυτόν τον ακριβοπληρωμένο δρόμο!

Την μελέτη αποκατάστασης ανέλαβε τότε το γνωστό γραφείο της Τρίπολης με τις διασυνδέσεις και την προνομιακή σχέση με το εξουσιαστικό σύστημα της Περιφερειακής Αρχής!

Ένας Τοπογράφος ανέλαβε έργο Πολιτικού μηχανικού χωρίς να έχει τις απαραίτητες γνώσεις αφού είναι ξεχωριστού γνωστικού αντικειμένου!

Και ποια ήταν η πρόταση του?

Να εξυγιανθεί το έδαφος μέχρι βάθους 6 μέτρων όταν ήταν ήδη γνωστό από τις προηγηθείσες γεωτρήσεις ότι η θραύση του εδάφους ήταν στα 14 μέτρα.

Και να τοποθετήσει συρματοκιβώτια στη στάθμη των 6 μέτρων ο φωστήρας επί πλέον , για να δουλέψουν σαν στραγγιστήρια έλεγε!!!!!!

Το αποτέλεσμα είναι γνωστό στους Λάκωνες !

Κάθε χειμώνα μετά τις πρώτες βροχές να ρευστοποιείται το έδαφος που βρίσκεται ανάμεσα στα 6 και τα 14 μέτρα και να έχουμε αλλεπάλληλες καθιζήσεις στο σημείο αυτό.

Και οι υπηρεσίες κάθε τόσο να γεμίζουν με ασφαλτικό υλικό την "βυθιζόμενη εξέδρα" του Γιάννη!

Του γνωστού Γιάννη της Τάκας, των "άυλων" οικοπέδων της Τέρνας στην Παλαιόχουνη και τόσων άλλων έργων με τη βούλα του!

Αυτά για την ιστορία για να μην νομίζουν οι Λάκωνες ότι ο δρόμος αυτός είναι στοιχειωμένος και φταίνε τα μεταφυσικά φαινόμενα!

Θα αναζητηθούν ευθύνες είναι το μόνο σίγουρο μετά τον Μάιο!


Θυμίζουμε στους αναγνώστες μας πως ο κ. Πουλοκέφαλος το 2015, σε ρεπορτάζ της apela.gr για το συγκεκριμένο θέμα, είχε αναφέρει μεταξύ άλλων «Έχουμε μια κατολίσθηση σε εξέλιξη, είναι στην αρχή της και θεωρώ λάθος αυτό το πράγμα που γίνεται, να πηγαίνουν επάνω να κάνουν τοπικές επισκευές και να κρύβουν το πρόβλημα, όπως λέμε κάτω από το χαλί. Αργά ή γρήγορα θα καταρρεύσει και ο δρόμος πρέπει να κλείσει για να επισκευαστεί γιατί διαφορετικά θα θρηνήσουμε πιθανόν και θύματα».