notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Είναι «πιόνια» της κυβέρνησης το ΚΕΔΑΣΥ Σπάρτης και η ΕΔΕΑ Τρίπολης;

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

30-10-2024

«Κόβουν» Παράλληλη Στήριξη και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό από μαθητές που την έχουν ανάγκη…

Σύμφωνα με καταγγελίες από γονείς της Λακωνίας, το Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) στη Σπάρτη και οι Ειδικές Διαγνωστικές Επιτροπές Αξιολόγησης (ΕΔΕΑ) στην Τρίπολη εκδίδουν αντικρουόμενες γνωματεύσεις, με αποτέλεσμα να δημιουργείται η εντύπωση ότι ακολουθείται μια «γραμμή», η οποία αφαιρεί από τους μαθητές την αναγκαία Παράλληλη Στήριξη και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό. Η αίσθηση είναι ότι αυτή η πρακτική υπαγορεύεται από την αδυναμία του κράτους να καλύψει το κόστος του απαιτούμενου προσωπικού.

Φαίνεται, λοιπόν, ότι το κράτος ενδέχεται να χρησιμοποιεί αυτές τις δύο δομές, με τους υπαλλήλους των ΚΕΔΑΣΥ και ΕΔΕΑ να εμφανίζονται σαν «πιόνια» μιας πολιτικής που στοχεύει αποκλειστικά στη μείωση δαπανών, καθώς δύσκολα θα μπορούσε να εξηγηθεί αλλιώς η κατάσταση.

Νάγια Γρηγοράκου
Αντίστοιχο θέμα έχει ήδη αναδείξει η βουλευτής Λακωνίας του ΠΑΣΟΚ, Νάγια Γρηγοράκου, με σχετική αναφορά προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκο Πιερρακάκη, για τις ελλείψεις προσωπικού Παράλληλης Στήριξης στο Δημοτικό Σχολείο Συκέας - Μεταμόρφωσης.

Σύμφωνα με την Επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του εν λόγω Δημοτικού Σχολείου κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά 2024 - 2025 κατά την α΄ και β΄ φάση αναπληρωτών τοποθετήθηκε μόνο μία εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης για τέσσερις μαθητές, με εγκρίσεις ΚΕΔΑΣΥ, που χρήζουν παράλληλης στήριξης πλήρους ωραρίου, σε διαφορετικές τάξεις και με διαφορετικές απαιτήσεις ο καθένας.

Η Βουλευτής Λακωνίας επισημαίνει ότι η παρουσία ενός μόνο εκπαιδευτικού Παράλληλης Στήριξης δεν επαρκεί για να καλυφθούν οι ανάγκες και των τεσσάρων μαθητών για την ομαλή ένταξή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία και ζητά από τον αρμόδιο Υπουργό να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να καλυφθούν τα εν λόγω κενά.

Νεοκλής Κρητικός
Με το ίδιο θέμα ασχολήθηκε και ο βουλευτής της Ν.Δ. Λακωνίας Νεοκλής Κρητικός σημειώνοντας: «Ο θεσμός της παράλληλης στήριξης ενισχύει σημαντικά τους μαθητές με διαπιστωμένες μαθησιακές δυσκολίες και η μη στελέχωση με εκπαιδευτικό δυναμικό σε αρκετά δημοτικά σχολεία της Π.Ε. Λακωνίας, εύλογα προκαλεί συναισθήματα ανασφάλειας, αγωνίας και άγχους πρωτίστως στους μαθητές και δευτερευόντως στους γονείς τους».

Η εκτίμησή μας
Τέλος αυτή η ανασφάλεια των μαθητών και γονέων που αναφέρει ο κ. Κρητικός στην παραπάνω δήλωσή του, εκτιμούμε ότι ξεκινά από τη στάση των υπαλλήλων του ΚΕΔΑΣΥ Σπάρτης και ΕΔΕΑ Τρίπολης, όπου στα μάτια των γονέων είναι ένα σοβαρό εμπόδιο στην εξέλιξη των παιδιών τους.

Η λειτουργία τους εκλαμβάνεται πολλές φορές ως «εκτελεστική γραμμή» της κυβερνητικής πολιτικής, που, αντί να ενισχύει τους μαθητές με Παράλληλη Στήριξη και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, προκαλεί δυσαρέσκεια και απογοήτευση, δηλαδή το ακριβώς αντίθετο από τον ρόλο που καλούνται να επιτελέσουν για το καλό της κοινωνίας.

Μπράβο τους λοιπόν!!!

Το άρθρο έχει συνταχθεί από Τεχνητή Νοημοσύνη ΑΙ της APELA
Σύμφωνα με καταγγελίες από γονείς της Λακωνίας, το Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) στη Σπάρτη και οι Ειδικές Διαγνωστικές Επιτροπές Αξιολόγησης (ΕΔΕΑ) στην Τρίπολη εκδίδουν αντικρουόμενες γνωματεύσεις, με αποτέλεσμα να δημιουργείται η εντύπωση ότι ακολουθείται μια «γραμμή», η οποία αφαιρεί από τους μαθητές την αναγκαία Παράλληλη Στήριξη και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό. Η αίσθηση είναι ότι αυτή η πρακτική υπαγορεύεται από την αδυναμία του κράτους να καλύψει το κόστος του απαιτούμενου προσωπικού.

Φαίνεται, λοιπόν, ότι το κράτος ενδέχεται να χρησιμοποιεί αυτές τις δύο δομές, με τους υπαλλήλους των ΚΕΔΑΣΥ και ΕΔΕΑ να εμφανίζονται σαν «πιόνια» μιας πολιτικής που στοχεύει αποκλειστικά στη μείωση δαπανών, καθώς δύσκολα θα μπορούσε να εξηγηθεί αλλιώς η κατάσταση.

Νάγια Γρηγοράκου
Αντίστοιχο θέμα έχει ήδη αναδείξει η βουλευτής Λακωνίας του ΠΑΣΟΚ, Νάγια Γρηγοράκου, με σχετική αναφορά προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκο Πιερρακάκη, για τις ελλείψεις προσωπικού Παράλληλης Στήριξης στο Δημοτικό Σχολείο Συκέας - Μεταμόρφωσης.

Σύμφωνα με την Επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του εν λόγω Δημοτικού Σχολείου κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά 2024 - 2025 κατά την α΄ και β΄ φάση αναπληρωτών τοποθετήθηκε μόνο μία εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης για τέσσερις μαθητές, με εγκρίσεις ΚΕΔΑΣΥ, που χρήζουν παράλληλης στήριξης πλήρους ωραρίου, σε διαφορετικές τάξεις και με διαφορετικές απαιτήσεις ο καθένας.

Η Βουλευτής Λακωνίας επισημαίνει ότι η παρουσία ενός μόνο εκπαιδευτικού Παράλληλης Στήριξης δεν επαρκεί για να καλυφθούν οι ανάγκες και των τεσσάρων μαθητών για την ομαλή ένταξή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία και ζητά από τον αρμόδιο Υπουργό να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να καλυφθούν τα εν λόγω κενά.

Νεοκλής Κρητικός
Με το ίδιο θέμα ασχολήθηκε και ο βουλευτής της Ν.Δ. Λακωνίας Νεοκλής Κρητικός σημειώνοντας: «Ο θεσμός της παράλληλης στήριξης ενισχύει σημαντικά τους μαθητές με διαπιστωμένες μαθησιακές δυσκολίες και η μη στελέχωση με εκπαιδευτικό δυναμικό σε αρκετά δημοτικά σχολεία της Π.Ε. Λακωνίας, εύλογα προκαλεί συναισθήματα ανασφάλειας, αγωνίας και άγχους πρωτίστως στους μαθητές και δευτερευόντως στους γονείς τους».

Η εκτίμησή μας
Τέλος αυτή η ανασφάλεια των μαθητών και γονέων που αναφέρει ο κ. Κρητικός στην παραπάνω δήλωσή του, εκτιμούμε ότι ξεκινά από τη στάση των υπαλλήλων του ΚΕΔΑΣΥ Σπάρτης και ΕΔΕΑ Τρίπολης, όπου στα μάτια των γονέων είναι ένα σοβαρό εμπόδιο στην εξέλιξη των παιδιών τους.

Η λειτουργία τους εκλαμβάνεται πολλές φορές ως «εκτελεστική γραμμή» της κυβερνητικής πολιτικής, που, αντί να ενισχύει τους μαθητές με Παράλληλη Στήριξη και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, προκαλεί δυσαρέσκεια και απογοήτευση, δηλαδή το ακριβώς αντίθετο από τον ρόλο που καλούνται να επιτελέσουν για το καλό της κοινωνίας.

Μπράβο τους λοιπόν!!!

Το άρθρο έχει συνταχθεί από Τεχνητή Νοημοσύνη ΑΙ της APELA

Η APELA προτείνει

image