Το πρόβλημα είναι το κινητό ή οι 25+ μαθητές στην τάξη;

Μοιράσου το άρθρο:
16-09-2024
Γράφει ο Γιώργος Αλατσάς *
Εντύπωση μου κάνει ότι εν έτει 2024 σε μια σχολική χρονιά που δημιουργείται ψηφιακό φροντιστήριο, αντί να συζητάμε τις συγχωνεύσεις τμημάτων, τους μισθούς των εκπαιδευτικών, τα υψηλά ενοίκια και το υψηλό κόστος ζωής που οδηγούν σε σχολεία χωρίς καθηγητές π.χ. Γυμνάσιο - Λύκειο Σφακίων (άρα πάμε σε επίταξη δασκάλων και καθηγητών στο μέλλον;) συζητάμε ποια θα είναι η τιμωρία για τα κινητά και την χρήση τους από τους μαθητές!
Κεντρικό σύνθημα, «το κινητό στη τσάντα», γιατί μας λένε, και σωστά θα δεχτώ εγώ, ότι ο μαθητής που είναι επικεντρωμένος στο κινητό του για να συγκεντρωθεί στο μάθημα, μπορεί να χρειαστούν και είκοσι λεπτά.
Και ερωτώ: το ψηφιακό φροντιστήριο που πολλοί θα το παρακολουθήσουν από κινητό πώς θα αποδώσει; Μήπως είναι η προετοιμασία της κοινωνίας για να αντικατασταθούν οι καθηγητές και οι δάσκαλοι από λίγους καθηγητές που θα παραδίδουν μαθήματα στην αρχή σε πραγματικό χρόνο, μετά με αναρτημένα βίντεο και όλα αυτά για να μειωθεί το ετήσιο κονδύλι για την εκπαίδευση;
Αναρωτιέμαι...! Που το πάει ο Υπουργός Παιδείας καταγόμενος από την Λακωνία, ο οποίος μέχρι τώρα έχει προσφέρει στον τόπο καταγωγής του (τον οποίο επισκέφτηκε στην Αποκαθήλωση του Κυρίου χωρίς γραβάτα, την οποία φορά σε τηλεοπτικές συνεντεύξεις):
• Την κατάργηση του Τμήματος Στατιστικής και Αναλογιστικής Επιστήμης που δημιουργήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ
• Την μη επιστροφή του τμήματος νοσηλευτικής που δεν έχει κινήσει και δεν θα κινήσει διαδικασίες για την επιστροφή του, το οποίο μας έκλεψε με μαεστρία ο βουλευτής Αρκαδίας της Ν.Δ. Κωνσταντίνος Βλάσης. (Η Μαριέττα Γιαννάκου είχε προειδοποιήσει: «Σας τα έφερα τα τμήματα κρατήστε τα»!)
• Συγχωνεύσεις τμημάτων στα σχολεία, με την εκπαιδευτική κοινότητα του νόμου να αντιδρά.
Άρα μέχρι τώρα όχι μόνο δεν προσέφερε τίποτα στην Λακωνία που κατάγεται, έκανε και ζημιά στον τόπο καταγωγής του ο ευπατρίδης κος Πιερρακάκης.
Η κοινωνία χρειάζεται εντελώς διαφορετικές πολιτικές. Π.χ. αντί συγχωνεύσεις τμημάτων που φτάνουν τους 25 και πλέον μαθητές ακριβώς το αντίθετο. Σπάσιμο τμημάτων μέχρι και 10 μαθητές.
Π.χ. αν σε χωριό υπάρχουν 11 μαθητές, τότε να γίνονται δύο τμήματα των 5 και 6 μαθητών. Ξέρω είναι όνειρο θερινής νυκτός... Αντί να μετακινούνται από τα διπλανά χωριά μαθητές και να κλείνουν τάξεις και στο μέλλον σχολεία να διατηρούνται οι τάξεις και να προσλαμβάνει το κράτος καθηγητές και δασκάλους να διδάξουν σε αυτά. Πώς θα γίνει η αποκέντρωση όταν παίρνουμε υποδομές από τα χωριά; Πρέπει αυτές να διατηρηθούν, να ενισχυθούν και να μοιραστεί γη σε Έλληνες για να γυρίσουν στα χωριά τους.
(Σημείωση: Είναι αδιανόητο στα σχολεία που υπάρχουν 3 και 4 τμήματα σε κάθε τάξη πχ όταν πήγαινα εγώ γυμνάσιο και λύκειο λέγαμε Α1, Α2, Α3. Όμως η κατανομή γινόταν αλφαβητικά αντί βάσει δυνατοτήτων. Το ίδιο μάθημα χρειάζονται οι αριστούχοι μαθητές, οι μέτριοι και οι αδύναμοι; Προφανώς όχι!! Αλλά όποιος εισηγηθεί κάτι τέτοιο θα είναι ο ρατσιστής...
Ολόκληρη σπουδή για την δημιουργία νέου ποινολογίου για τους μαθητές ακούω στις ειδήσεις, που το υπουργείο αντιμετωπίζει σαν παραβάτες που θέλουν τιμωρία αντί σαν μαθητές που θέλουν παιδεία.
Καλή σχολική χρονιά σε όλους και καλό κουράγιο στους εκπαιδευτικούς που πρέπει να δίνουν το 50% του πενιχρού μισθού τους για να ενοικιάσουν μια τρύπα και αυτή μέχρι 30 Ιουνίου γιατί μετά γίνεται airbnb.
Άντε και καλή τύχη μάγκες!!
* Γιώργος Αλατσάς: Πτυχιούχος Μαθηματικός και Διπλωματούχος Οικονομολόγος
Κεντρικό σύνθημα, «το κινητό στη τσάντα», γιατί μας λένε, και σωστά θα δεχτώ εγώ, ότι ο μαθητής που είναι επικεντρωμένος στο κινητό του για να συγκεντρωθεί στο μάθημα, μπορεί να χρειαστούν και είκοσι λεπτά.
Και ερωτώ: το ψηφιακό φροντιστήριο που πολλοί θα το παρακολουθήσουν από κινητό πώς θα αποδώσει; Μήπως είναι η προετοιμασία της κοινωνίας για να αντικατασταθούν οι καθηγητές και οι δάσκαλοι από λίγους καθηγητές που θα παραδίδουν μαθήματα στην αρχή σε πραγματικό χρόνο, μετά με αναρτημένα βίντεο και όλα αυτά για να μειωθεί το ετήσιο κονδύλι για την εκπαίδευση;
Αναρωτιέμαι...! Που το πάει ο Υπουργός Παιδείας καταγόμενος από την Λακωνία, ο οποίος μέχρι τώρα έχει προσφέρει στον τόπο καταγωγής του (τον οποίο επισκέφτηκε στην Αποκαθήλωση του Κυρίου χωρίς γραβάτα, την οποία φορά σε τηλεοπτικές συνεντεύξεις):
• Την κατάργηση του Τμήματος Στατιστικής και Αναλογιστικής Επιστήμης που δημιουργήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ
• Την μη επιστροφή του τμήματος νοσηλευτικής που δεν έχει κινήσει και δεν θα κινήσει διαδικασίες για την επιστροφή του, το οποίο μας έκλεψε με μαεστρία ο βουλευτής Αρκαδίας της Ν.Δ. Κωνσταντίνος Βλάσης. (Η Μαριέττα Γιαννάκου είχε προειδοποιήσει: «Σας τα έφερα τα τμήματα κρατήστε τα»!)
• Συγχωνεύσεις τμημάτων στα σχολεία, με την εκπαιδευτική κοινότητα του νόμου να αντιδρά.
Άρα μέχρι τώρα όχι μόνο δεν προσέφερε τίποτα στην Λακωνία που κατάγεται, έκανε και ζημιά στον τόπο καταγωγής του ο ευπατρίδης κος Πιερρακάκης.
Η κοινωνία χρειάζεται εντελώς διαφορετικές πολιτικές. Π.χ. αντί συγχωνεύσεις τμημάτων που φτάνουν τους 25 και πλέον μαθητές ακριβώς το αντίθετο. Σπάσιμο τμημάτων μέχρι και 10 μαθητές.
Π.χ. αν σε χωριό υπάρχουν 11 μαθητές, τότε να γίνονται δύο τμήματα των 5 και 6 μαθητών. Ξέρω είναι όνειρο θερινής νυκτός... Αντί να μετακινούνται από τα διπλανά χωριά μαθητές και να κλείνουν τάξεις και στο μέλλον σχολεία να διατηρούνται οι τάξεις και να προσλαμβάνει το κράτος καθηγητές και δασκάλους να διδάξουν σε αυτά. Πώς θα γίνει η αποκέντρωση όταν παίρνουμε υποδομές από τα χωριά; Πρέπει αυτές να διατηρηθούν, να ενισχυθούν και να μοιραστεί γη σε Έλληνες για να γυρίσουν στα χωριά τους.
(Σημείωση: Είναι αδιανόητο στα σχολεία που υπάρχουν 3 και 4 τμήματα σε κάθε τάξη πχ όταν πήγαινα εγώ γυμνάσιο και λύκειο λέγαμε Α1, Α2, Α3. Όμως η κατανομή γινόταν αλφαβητικά αντί βάσει δυνατοτήτων. Το ίδιο μάθημα χρειάζονται οι αριστούχοι μαθητές, οι μέτριοι και οι αδύναμοι; Προφανώς όχι!! Αλλά όποιος εισηγηθεί κάτι τέτοιο θα είναι ο ρατσιστής...
Ολόκληρη σπουδή για την δημιουργία νέου ποινολογίου για τους μαθητές ακούω στις ειδήσεις, που το υπουργείο αντιμετωπίζει σαν παραβάτες που θέλουν τιμωρία αντί σαν μαθητές που θέλουν παιδεία.
Καλή σχολική χρονιά σε όλους και καλό κουράγιο στους εκπαιδευτικούς που πρέπει να δίνουν το 50% του πενιχρού μισθού τους για να ενοικιάσουν μια τρύπα και αυτή μέχρι 30 Ιουνίου γιατί μετά γίνεται airbnb.
Άντε και καλή τύχη μάγκες!!
* Γιώργος Αλατσάς: Πτυχιούχος Μαθηματικός και Διπλωματούχος Οικονομολόγος
Εντύπωση μου κάνει ότι εν έτει 2024 σε μια σχολική χρονιά που δημιουργείται ψηφιακό φροντιστήριο, αντί να συζητάμε τις συγχωνεύσεις τμημάτων, τους μισθούς των εκπαιδευτικών, τα υψηλά ενοίκια και το υψηλό κόστος ζωής που οδηγούν σε σχολεία χωρίς καθηγητές π.χ. Γυμνάσιο - Λύκειο Σφακίων (άρα πάμε σε επίταξη δασκάλων και καθηγητών στο μέλλον;) συζητάμε ποια θα είναι η τιμωρία για τα κινητά και την χρήση τους από τους μαθητές!
Κεντρικό σύνθημα, «το κινητό στη τσάντα», γιατί μας λένε, και σωστά θα δεχτώ εγώ, ότι ο μαθητής που είναι επικεντρωμένος στο κινητό του για να συγκεντρωθεί στο μάθημα, μπορεί να χρειαστούν και είκοσι λεπτά.
Και ερωτώ: το ψηφιακό φροντιστήριο που πολλοί θα το παρακολουθήσουν από κινητό πώς θα αποδώσει; Μήπως είναι η προετοιμασία της κοινωνίας για να αντικατασταθούν οι καθηγητές και οι δάσκαλοι από λίγους καθηγητές που θα παραδίδουν μαθήματα στην αρχή σε πραγματικό χρόνο, μετά με αναρτημένα βίντεο και όλα αυτά για να μειωθεί το ετήσιο κονδύλι για την εκπαίδευση;
Αναρωτιέμαι...! Που το πάει ο Υπουργός Παιδείας καταγόμενος από την Λακωνία, ο οποίος μέχρι τώρα έχει προσφέρει στον τόπο καταγωγής του (τον οποίο επισκέφτηκε στην Αποκαθήλωση του Κυρίου χωρίς γραβάτα, την οποία φορά σε τηλεοπτικές συνεντεύξεις):
• Την κατάργηση του Τμήματος Στατιστικής και Αναλογιστικής Επιστήμης που δημιουργήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ
• Την μη επιστροφή του τμήματος νοσηλευτικής που δεν έχει κινήσει και δεν θα κινήσει διαδικασίες για την επιστροφή του, το οποίο μας έκλεψε με μαεστρία ο βουλευτής Αρκαδίας της Ν.Δ. Κωνσταντίνος Βλάσης. (Η Μαριέττα Γιαννάκου είχε προειδοποιήσει: «Σας τα έφερα τα τμήματα κρατήστε τα»!)
• Συγχωνεύσεις τμημάτων στα σχολεία, με την εκπαιδευτική κοινότητα του νόμου να αντιδρά.
Άρα μέχρι τώρα όχι μόνο δεν προσέφερε τίποτα στην Λακωνία που κατάγεται, έκανε και ζημιά στον τόπο καταγωγής του ο ευπατρίδης κος Πιερρακάκης.
Η κοινωνία χρειάζεται εντελώς διαφορετικές πολιτικές. Π.χ. αντί συγχωνεύσεις τμημάτων που φτάνουν τους 25 και πλέον μαθητές ακριβώς το αντίθετο. Σπάσιμο τμημάτων μέχρι και 10 μαθητές.
Π.χ. αν σε χωριό υπάρχουν 11 μαθητές, τότε να γίνονται δύο τμήματα των 5 και 6 μαθητών. Ξέρω είναι όνειρο θερινής νυκτός... Αντί να μετακινούνται από τα διπλανά χωριά μαθητές και να κλείνουν τάξεις και στο μέλλον σχολεία να διατηρούνται οι τάξεις και να προσλαμβάνει το κράτος καθηγητές και δασκάλους να διδάξουν σε αυτά. Πώς θα γίνει η αποκέντρωση όταν παίρνουμε υποδομές από τα χωριά; Πρέπει αυτές να διατηρηθούν, να ενισχυθούν και να μοιραστεί γη σε Έλληνες για να γυρίσουν στα χωριά τους.
(Σημείωση: Είναι αδιανόητο στα σχολεία που υπάρχουν 3 και 4 τμήματα σε κάθε τάξη πχ όταν πήγαινα εγώ γυμνάσιο και λύκειο λέγαμε Α1, Α2, Α3. Όμως η κατανομή γινόταν αλφαβητικά αντί βάσει δυνατοτήτων. Το ίδιο μάθημα χρειάζονται οι αριστούχοι μαθητές, οι μέτριοι και οι αδύναμοι; Προφανώς όχι!! Αλλά όποιος εισηγηθεί κάτι τέτοιο θα είναι ο ρατσιστής...
Ολόκληρη σπουδή για την δημιουργία νέου ποινολογίου για τους μαθητές ακούω στις ειδήσεις, που το υπουργείο αντιμετωπίζει σαν παραβάτες που θέλουν τιμωρία αντί σαν μαθητές που θέλουν παιδεία.
Καλή σχολική χρονιά σε όλους και καλό κουράγιο στους εκπαιδευτικούς που πρέπει να δίνουν το 50% του πενιχρού μισθού τους για να ενοικιάσουν μια τρύπα και αυτή μέχρι 30 Ιουνίου γιατί μετά γίνεται airbnb.
Άντε και καλή τύχη μάγκες!!
* Γιώργος Αλατσάς: Πτυχιούχος Μαθηματικός και Διπλωματούχος Οικονομολόγος
Κεντρικό σύνθημα, «το κινητό στη τσάντα», γιατί μας λένε, και σωστά θα δεχτώ εγώ, ότι ο μαθητής που είναι επικεντρωμένος στο κινητό του για να συγκεντρωθεί στο μάθημα, μπορεί να χρειαστούν και είκοσι λεπτά.
Και ερωτώ: το ψηφιακό φροντιστήριο που πολλοί θα το παρακολουθήσουν από κινητό πώς θα αποδώσει; Μήπως είναι η προετοιμασία της κοινωνίας για να αντικατασταθούν οι καθηγητές και οι δάσκαλοι από λίγους καθηγητές που θα παραδίδουν μαθήματα στην αρχή σε πραγματικό χρόνο, μετά με αναρτημένα βίντεο και όλα αυτά για να μειωθεί το ετήσιο κονδύλι για την εκπαίδευση;
Αναρωτιέμαι...! Που το πάει ο Υπουργός Παιδείας καταγόμενος από την Λακωνία, ο οποίος μέχρι τώρα έχει προσφέρει στον τόπο καταγωγής του (τον οποίο επισκέφτηκε στην Αποκαθήλωση του Κυρίου χωρίς γραβάτα, την οποία φορά σε τηλεοπτικές συνεντεύξεις):
• Την κατάργηση του Τμήματος Στατιστικής και Αναλογιστικής Επιστήμης που δημιουργήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ
• Την μη επιστροφή του τμήματος νοσηλευτικής που δεν έχει κινήσει και δεν θα κινήσει διαδικασίες για την επιστροφή του, το οποίο μας έκλεψε με μαεστρία ο βουλευτής Αρκαδίας της Ν.Δ. Κωνσταντίνος Βλάσης. (Η Μαριέττα Γιαννάκου είχε προειδοποιήσει: «Σας τα έφερα τα τμήματα κρατήστε τα»!)
• Συγχωνεύσεις τμημάτων στα σχολεία, με την εκπαιδευτική κοινότητα του νόμου να αντιδρά.
Άρα μέχρι τώρα όχι μόνο δεν προσέφερε τίποτα στην Λακωνία που κατάγεται, έκανε και ζημιά στον τόπο καταγωγής του ο ευπατρίδης κος Πιερρακάκης.
Η κοινωνία χρειάζεται εντελώς διαφορετικές πολιτικές. Π.χ. αντί συγχωνεύσεις τμημάτων που φτάνουν τους 25 και πλέον μαθητές ακριβώς το αντίθετο. Σπάσιμο τμημάτων μέχρι και 10 μαθητές.
Π.χ. αν σε χωριό υπάρχουν 11 μαθητές, τότε να γίνονται δύο τμήματα των 5 και 6 μαθητών. Ξέρω είναι όνειρο θερινής νυκτός... Αντί να μετακινούνται από τα διπλανά χωριά μαθητές και να κλείνουν τάξεις και στο μέλλον σχολεία να διατηρούνται οι τάξεις και να προσλαμβάνει το κράτος καθηγητές και δασκάλους να διδάξουν σε αυτά. Πώς θα γίνει η αποκέντρωση όταν παίρνουμε υποδομές από τα χωριά; Πρέπει αυτές να διατηρηθούν, να ενισχυθούν και να μοιραστεί γη σε Έλληνες για να γυρίσουν στα χωριά τους.
(Σημείωση: Είναι αδιανόητο στα σχολεία που υπάρχουν 3 και 4 τμήματα σε κάθε τάξη πχ όταν πήγαινα εγώ γυμνάσιο και λύκειο λέγαμε Α1, Α2, Α3. Όμως η κατανομή γινόταν αλφαβητικά αντί βάσει δυνατοτήτων. Το ίδιο μάθημα χρειάζονται οι αριστούχοι μαθητές, οι μέτριοι και οι αδύναμοι; Προφανώς όχι!! Αλλά όποιος εισηγηθεί κάτι τέτοιο θα είναι ο ρατσιστής...
Ολόκληρη σπουδή για την δημιουργία νέου ποινολογίου για τους μαθητές ακούω στις ειδήσεις, που το υπουργείο αντιμετωπίζει σαν παραβάτες που θέλουν τιμωρία αντί σαν μαθητές που θέλουν παιδεία.
Καλή σχολική χρονιά σε όλους και καλό κουράγιο στους εκπαιδευτικούς που πρέπει να δίνουν το 50% του πενιχρού μισθού τους για να ενοικιάσουν μια τρύπα και αυτή μέχρι 30 Ιουνίου γιατί μετά γίνεται airbnb.
Άντε και καλή τύχη μάγκες!!
* Γιώργος Αλατσάς: Πτυχιούχος Μαθηματικός και Διπλωματούχος Οικονομολόγος


