notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

6 συνηθισμένα λάθη που παρατηρούνται στο SEO για το e-commerce

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

20-02-2024

Σε περίπτωση που έχετε μια επιχείρηση e-commerce και πραγματοποιείτε μια σειρά από digital marketing ενέργειες, θα έχετε αναρωτηθεί αν υπάρχουν λάθη που πραγματοποιούνται στο SEO

Το e-commerce αυξάνεται διαρκώς σε δημοτικότητα σε όλο τον κόσμο, καθώς το 44% των online καταναλωτών ξεκινούν την διαδικασία των αγορών τους μέσα από τις μηχανές αναζήτησης.

Το SEO είναι μια από τις πιο σημαντικές e-commerce digital marketing ενέργειες. Τι είναι όμως το SEO; Πρόκειται για μια σειρά ενεργειών σε μια σελίδα, με στόχο να γίνει πιο “ελκυστική” στις μηχανές αναζήτησης και να αποκτήσει μια υψηλή θέση στα οργανικά, μη πληρωμένα αποτελέσματα (SEPR). Για να είναι όμως πετυχημένο πρέπει να γίνει σωστά. Ας δούμε λοιπόν μερικά συνηθισμένα λάθη που παρατηρούνται στο SEO, καθώς και πώς μπορείτε να τα αποφύγετε.

Ξεχνάτε το κοινό σας κατά το keyword research
Είναι ένα λάθος που μπορεί να πραγματοποιείται συχνά. Όταν πραγματοποιείτε αναζήτηση για διάφορες λέξεις-κλειδιά, δηλαδή keywords, εστιάζετε περισσότερο στα keywords σχετικά με τα προϊόντα που προσφέρετε, και ξεχνάτε να εστιάσετε αυτά στα οποία στοχεύει πραγματικά το κοινό σας.

Όταν κάνετε αναζήτηση για keywords, θα πρέπει να δίνετε βάση σε ερωτήματα που έχει το κοινό σας και μπορεί να αναζητήσουν στην Google ή σε άλλη μηχανή αναζήτησης. Συνήθως αυτά είναι μεγάλα keywords, τα οποία ονομάζονται long-tail keywords. Στοχεύοντας σε αυτά μπορείτε να αποκτήσετε εύκολα μια υψηλή θέση στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν:

⦁  Σετ ανδρικα ρουχα καλοκαιρι
⦁  Casual καλοκαιρινό ντύσιμο ανδρικό

Μόλις λοιπόν συγκεντρώσετε όλα τα keywords που χρειάζεστε για την στρατηγική σας, εντάξτε αυτά που σας ενδιαφέρουν περισσότερο είτε μέσα στις σελίδες των προϊόντων, είτε δημιουργώντας χρήσιμα και ενδιαφέροντα blog posts.

Κάνετε spam το περιεχόμενο σας



Οι αλγόριθμοι της Google αλλάζουν διαρκώς, με αποτέλεσμα πολλές τακτικές SEO οι οποίες ήταν αποτελεσματικές στο παρελθόν, σήμερα να θεωρούνται ξεπερασμένες. Έτσι λοιπόν, η επαναλαμβανόμενη τοποθέτηση των keywords σε μια σελίδα μπορεί να οδηγήσει σε πτώση στα οργανικά αποτελέσματα αντί για άνοδο. Την ίδια στιγμή, είναι κακό για την εμπειρία χρήστη, δηλαδή το user experience.

Έχετε διπλότυπο περιεχόμενο
Η Google παραδέχτηκε ότι δίνει έμφαση σε σελίδες με σημαντικές και χρήσιμες πληροφορίες. Σίγουρα δεν επιθυμεί να βλέπει πως τα περισσότερα link μιας σελίδας οδηγούν στο ίδιο περιεχόμενο. Για τον λόγο αυτό, προσπαθεί να αποκλείει το ίδιο, διπλότυπο περιεχόμενο που εντοπίζει σε ένα domain. Παρατηρούμε λοιπόν πως αξίζει να προσπαθήσετε να το αποφύγετε. Σε περίπτωση όμως που συμβεί κάτι τέτοιο, χρησιμοποιήστε το redirect 301 ώστε τα bots της Google να γνωρίζουν προς τα πού να κατευθυνθούν.

Έχετε αργή σελίδα
Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη του SEO είναι η αργή ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας. Το χαρακτηριστικό αυτό μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης. Επιπλέον, είναι το πιο συνηθισμένο πρόβλημα στις ecommerce επιχειρήσεις. Αυτό το στοιχείο δεν είναι και πολύ ενθαρρυντικό, ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς ότι το 40% των χρηστών εγκαταλείπει μια σελίδα αν αυτή χρειαστεί 3 ή περισσότερα δευτερόλεπτα για να φορτώσει. Για να μπορέσετε να το αντιμετωπίσετε, χρησιμοποιήστε το Google Pagespeed Insights για να ελέγξετε την ταχύτητα της σελίδας σας. Το εργαλείο αυτό θα σας δώσει συμβουλές για τη βελτίωση της.

Ξεχνάτε να κάνετε internal linking
Η Google προτιμά να βλέπει περιεχόμενο που συνδέεται με άλλο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας σε ένα site. Αυτό μπορεί να βρει πολύ έξυπνη εφαρμογή σε μια σελίδα e-commerce. Για παράδειγμα, σε περίπτωση που έχετε blog βεβαιωθείτε πως το περιεχόμενο σας έχει κομμάτια που μπορούν να χρησιμεύσουν ως εσωτερικοί σύνδεσμοι σε άλλες ποιοτικές και σχετικές σελίδες. Με τον τρόπο αυτό, θα μπορέσει το κοινό σας να βρει πιο εύκολα περιεχόμενο που το ενδιαφέρει. Χρησιμοποιήστε ακόμη σχετικά keywords ως κομμάτι του anchor text. Αυτό θα βοηθήσει την Google να διαβάσει πιο εύκολα το περιεχόμενο σας. Όμως, βεβαιωθείτε πως θα αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε σε υπερβολικό βαθμό τα keywords στο anchor text σας.

Δίνετε πολύ μεγάλη έμφαση στα rankings
To SEO σε μια επιχείρηση e-commerce είναι να φέρετε επισκεψιμότητα, δηλαδή traffic, το οποίο θα μετατραπεί σε πωλήσεις και όχι τόσο στην κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα. Ακόμη και αν έχετε στοχεύσει με έξυπνο τρόπο στα keywords, δεν σημαίνει ότι οι προσπάθειες σας θα αποδώσουν.

Σε περίπτωση που έχετε μια τέτοια επιχείρηση, θα πρέπει να σκεφτείτε να πραγματοποιήσετε SEO ενέργειες σε συνδυασμό με άλλες μεθόδους marketing, όπως για παράδειγμα τα social media. Ακόμη και ένα λάθος στην content marketing στρατηγική σας, μπορεί να επηρεάσει με αρνητικό τρόπο την κατάταξη σας. Έτσι λοιπόν, ολοκληρωτικές ενέργειες θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους marketing στόχους.

Παρατηρούμε λοιπόν πως αυτά τα συνηθισμένα λάθη στο SEO, όπως το spam περιεχόμενο, ή η αργή ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας, μπορούν να βλάψουν την στρατηγική σας. Με την αποφυγή τους θα μπορέσετε να εξασφαλίσετε καλύτερη θέση στα οργανικά αποτελέσματα και να ενισχύσετε τις πωλήσεις της e-commerce επιχείρησης σας.
Το e-commerce αυξάνεται διαρκώς σε δημοτικότητα σε όλο τον κόσμο, καθώς το 44% των online καταναλωτών ξεκινούν την διαδικασία των αγορών τους μέσα από τις μηχανές αναζήτησης.

Το SEO είναι μια από τις πιο σημαντικές e-commerce digital marketing ενέργειες. Τι είναι όμως το SEO; Πρόκειται για μια σειρά ενεργειών σε μια σελίδα, με στόχο να γίνει πιο “ελκυστική” στις μηχανές αναζήτησης και να αποκτήσει μια υψηλή θέση στα οργανικά, μη πληρωμένα αποτελέσματα (SEPR). Για να είναι όμως πετυχημένο πρέπει να γίνει σωστά. Ας δούμε λοιπόν μερικά συνηθισμένα λάθη που παρατηρούνται στο SEO, καθώς και πώς μπορείτε να τα αποφύγετε.

Ξεχνάτε το κοινό σας κατά το keyword research
Είναι ένα λάθος που μπορεί να πραγματοποιείται συχνά. Όταν πραγματοποιείτε αναζήτηση για διάφορες λέξεις-κλειδιά, δηλαδή keywords, εστιάζετε περισσότερο στα keywords σχετικά με τα προϊόντα που προσφέρετε, και ξεχνάτε να εστιάσετε αυτά στα οποία στοχεύει πραγματικά το κοινό σας.

Όταν κάνετε αναζήτηση για keywords, θα πρέπει να δίνετε βάση σε ερωτήματα που έχει το κοινό σας και μπορεί να αναζητήσουν στην Google ή σε άλλη μηχανή αναζήτησης. Συνήθως αυτά είναι μεγάλα keywords, τα οποία ονομάζονται long-tail keywords. Στοχεύοντας σε αυτά μπορείτε να αποκτήσετε εύκολα μια υψηλή θέση στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν:

⦁  Σετ ανδρικα ρουχα καλοκαιρι
⦁  Casual καλοκαιρινό ντύσιμο ανδρικό

Μόλις λοιπόν συγκεντρώσετε όλα τα keywords που χρειάζεστε για την στρατηγική σας, εντάξτε αυτά που σας ενδιαφέρουν περισσότερο είτε μέσα στις σελίδες των προϊόντων, είτε δημιουργώντας χρήσιμα και ενδιαφέροντα blog posts.

Κάνετε spam το περιεχόμενο σας



Οι αλγόριθμοι της Google αλλάζουν διαρκώς, με αποτέλεσμα πολλές τακτικές SEO οι οποίες ήταν αποτελεσματικές στο παρελθόν, σήμερα να θεωρούνται ξεπερασμένες. Έτσι λοιπόν, η επαναλαμβανόμενη τοποθέτηση των keywords σε μια σελίδα μπορεί να οδηγήσει σε πτώση στα οργανικά αποτελέσματα αντί για άνοδο. Την ίδια στιγμή, είναι κακό για την εμπειρία χρήστη, δηλαδή το user experience.

Έχετε διπλότυπο περιεχόμενο
Η Google παραδέχτηκε ότι δίνει έμφαση σε σελίδες με σημαντικές και χρήσιμες πληροφορίες. Σίγουρα δεν επιθυμεί να βλέπει πως τα περισσότερα link μιας σελίδας οδηγούν στο ίδιο περιεχόμενο. Για τον λόγο αυτό, προσπαθεί να αποκλείει το ίδιο, διπλότυπο περιεχόμενο που εντοπίζει σε ένα domain. Παρατηρούμε λοιπόν πως αξίζει να προσπαθήσετε να το αποφύγετε. Σε περίπτωση όμως που συμβεί κάτι τέτοιο, χρησιμοποιήστε το redirect 301 ώστε τα bots της Google να γνωρίζουν προς τα πού να κατευθυνθούν.

Έχετε αργή σελίδα
Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη του SEO είναι η αργή ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας. Το χαρακτηριστικό αυτό μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης. Επιπλέον, είναι το πιο συνηθισμένο πρόβλημα στις ecommerce επιχειρήσεις. Αυτό το στοιχείο δεν είναι και πολύ ενθαρρυντικό, ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς ότι το 40% των χρηστών εγκαταλείπει μια σελίδα αν αυτή χρειαστεί 3 ή περισσότερα δευτερόλεπτα για να φορτώσει. Για να μπορέσετε να το αντιμετωπίσετε, χρησιμοποιήστε το Google Pagespeed Insights για να ελέγξετε την ταχύτητα της σελίδας σας. Το εργαλείο αυτό θα σας δώσει συμβουλές για τη βελτίωση της.

Ξεχνάτε να κάνετε internal linking
Η Google προτιμά να βλέπει περιεχόμενο που συνδέεται με άλλο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας σε ένα site. Αυτό μπορεί να βρει πολύ έξυπνη εφαρμογή σε μια σελίδα e-commerce. Για παράδειγμα, σε περίπτωση που έχετε blog βεβαιωθείτε πως το περιεχόμενο σας έχει κομμάτια που μπορούν να χρησιμεύσουν ως εσωτερικοί σύνδεσμοι σε άλλες ποιοτικές και σχετικές σελίδες. Με τον τρόπο αυτό, θα μπορέσει το κοινό σας να βρει πιο εύκολα περιεχόμενο που το ενδιαφέρει. Χρησιμοποιήστε ακόμη σχετικά keywords ως κομμάτι του anchor text. Αυτό θα βοηθήσει την Google να διαβάσει πιο εύκολα το περιεχόμενο σας. Όμως, βεβαιωθείτε πως θα αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε σε υπερβολικό βαθμό τα keywords στο anchor text σας.

Δίνετε πολύ μεγάλη έμφαση στα rankings
To SEO σε μια επιχείρηση e-commerce είναι να φέρετε επισκεψιμότητα, δηλαδή traffic, το οποίο θα μετατραπεί σε πωλήσεις και όχι τόσο στην κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα. Ακόμη και αν έχετε στοχεύσει με έξυπνο τρόπο στα keywords, δεν σημαίνει ότι οι προσπάθειες σας θα αποδώσουν.

Σε περίπτωση που έχετε μια τέτοια επιχείρηση, θα πρέπει να σκεφτείτε να πραγματοποιήσετε SEO ενέργειες σε συνδυασμό με άλλες μεθόδους marketing, όπως για παράδειγμα τα social media. Ακόμη και ένα λάθος στην content marketing στρατηγική σας, μπορεί να επηρεάσει με αρνητικό τρόπο την κατάταξη σας. Έτσι λοιπόν, ολοκληρωτικές ενέργειες θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους marketing στόχους.

Παρατηρούμε λοιπόν πως αυτά τα συνηθισμένα λάθη στο SEO, όπως το spam περιεχόμενο, ή η αργή ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας, μπορούν να βλάψουν την στρατηγική σας. Με την αποφυγή τους θα μπορέσετε να εξασφαλίσετε καλύτερη θέση στα οργανικά αποτελέσματα και να ενισχύσετε τις πωλήσεις της e-commerce επιχείρησης σας.

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :
images Επιχειρηματικά νέα
05-12-2024

Βλέπεις ΠΡΟΣΦΟΡΑ, μείνε ΜΑΚΡΙΑ...