Αν μια πόλη έχει ισχυρό "Brand Name" αλλά δεν έχει καταφέρει ποτέ να το εκμεταλλευτεί, τότε δεν χρειάζεται εξωστρέφεια αλλά σχεδιασμένη εσωστρέφεια, με απόσυρση σκέψης από το τελικό αποτέλεσμα. Εκεί, θα αρχίσει το ελεύθερο ταξίδι αποκάλυψης της εσωτερικής δομής, όπου κάθε ερμηνεία θα έχει αξία και θα φανερώνει τον αυθεντικό δρόμο.
Όμως, για να βρεις τον αυθεντικό δρόμο και να συνεχίσεις να περπατάς πάνω του με ασφάλεια και προοπτική, χρειάζεσαι έναν ισχυρό «Ηγέτη»!
* Γιώργος Κεραμιδάς: Επικοινωνιολόγος
Το ισχυρό «Brand Name» χρειάζεται και ισχυρό «Ηγέτη»

Μοιράσου το άρθρο:
18-07-2023
«Πολιτικά σφηνάκια» με τον Γιώργο Κεραμιδά *
Σχετικά Άρθρα
Αν μια πόλη έχει ισχυρό "Brand Name" αλλά δεν έχει καταφέρει ποτέ να το εκμεταλλευτεί, τότε δεν χρειάζεται εξωστρέφεια αλλά σχεδιασμένη εσωστρέφεια, με απόσυρση σκέψης από το τελικό αποτέλεσμα. Εκεί, θα αρχίσει το ελεύθερο ταξίδι αποκάλυψης της εσωτερικής δομής, όπου κάθε ερμηνεία θα έχει αξία και θα φανερώνει τον αυθεντικό δρόμο.
Όμως, για να βρεις τον αυθεντικό δρόμο και να συνεχίσεις να περπατάς πάνω του με ασφάλεια και προοπτική, χρειάζεσαι έναν ισχυρό «Ηγέτη»!
* Γιώργος Κεραμιδάς: Επικοινωνιολόγος
Όμως, για να βρεις τον αυθεντικό δρόμο και να συνεχίσεις να περπατάς πάνω του με ασφάλεια και προοπτική, χρειάζεσαι έναν ισχυρό «Ηγέτη»!
* Γιώργος Κεραμιδάς: Επικοινωνιολόγος



