notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Η διαδήλωση του Αγροτοκτηνοτροφικού Συλλόγου Δήμου Ευρώτα

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

09-03-2023

Στην πλατεία Πηγών, στη Σκάλα - Τα κέρδη τους οι ζωές μας

Μαζευτήκαμε σήμερα Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023 εδώ, γιατί σε αυτό το τρένο θα μπορούσε να είναι ο καθένας και η καθεμία από εμάς, από τα παιδιά μας, από τα αδέρφια μας και τους φίλους μας. Μόνο οργή και θλίψη αισθανόμαστε για τους δεκάδες νεκρούς και τις οικογένειές τους. Ακόμα μια φορά, φάνηκε με τον πιο τραγικό τρόπο πως οι ανθρώπινες ζωές, οι ζωές μας δεν μετράνε καθόλου μπροστά στα κέρδη των εταιριών και τα κόστη που υπολογίζουν οι κυβερνήσεις και το κράτος.

Διαβάσαμε  τα λόγια των εργαζόμενων του χώρου που εδώ και πολύ καιρό προειδοποιούσαν ότι πρέπει να γίνει κάτι για να μην υπάρξει ατύχημα αλλά -όπως πάντα- οι κυβερνήσεις, το κράτος και οι εταιρείες δεν έδωσαν ούτε ευρώ για την ασφάλεια στις λειτουργίες και τις υποδομές των μετακινήσεων!

Η τραγωδία στα Τέμπη δεν ήταν κάτι που ήρθε από το πουθενά. Ήταν ένα προδιαγεγραμμένο έγκλημα, αποτέλεσμα της πολιτικής "απελευθέρωσης" των συγκοινωνιών, που υπηρέτησαν από κοινού όλα τα κόμματα που κυβέρνησαν αυτό τον τόπο, με βάση τις κατευθύνσεις της ΕΕ. Μία από τις βασικές αρχές της οποίας, είναι ο κατακερματισμός του σιδηρόδρομου προκειμένου οι επιχειρηματικοί όμιλοι να εκμεταλλεύονται τα "κομμάτια" που φέρνουν κέρδος.

Είναι αποκαλυπτικό ότι από το 2010 έως το 2018, την περίοδο δηλαδή που κορυφώνεται η στρατηγική της «απελευθέρωσης» στον σιδηρόδρομο, 197 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 97 τραυματίστηκαν σοβαρά, σε διαφόρων ειδών και αιτίας ατυχήματα.

Μετά το 2010 που επιταχύνθηκε το ξεχαρβάλωμα του ΟΣΕ, απαξιώθηκαν τα συστήματα ασφαλείας και ελαχιστοποιήθηκε το προσωπικό: Από 2.150 που έπρεπε να είναι το ελάχιστο όριο, έφτασε σήμερα στο επικίνδυνο σημείο των 850. Απ αυτούς, ένας ανεπαρκέστατος αριθμός εργάζεται στη συντήρηση του δικτύου, με πολλές ελλείψεις σε ανταλλακτικά και υλικά, με απάνθρωπα ωράρια, ατέλειωτες ώρες. Από τους 300 που ήταν παλιότερα, σήμερα έχουν απομείνει μόλις 30 στη συντήρηση της σηματοδότησης, σ ένα δίκτυο μήκους χιλιάδων χιλιομέτρων! Είναι επίσης χαρακτηριστικό ότι η Ρυθμιστική Αρχή αποτιμά σε 12,5 εκατ. το «κόστος» των θανάτων από σιδηροδρομικά ατυχήματα μόνο το 2019!

Από την ημέρα του εγκλήματος και μετά γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια  να συγκαλυφτεί ο πραγματικός ένοχος. Ο,τι κι αν κάνουν όμως, ο λαός καταλαβαίνει ποιες κυβερνήσεις υπήρξαν διαδοχικά οι "σταθμάρχες" αυτής της πολιτικής. Καταλαβαίνει ο λαός ,ότι δεν ήταν ούτε ατύχημα, ούτε "η κακιά στιγμή", ούτε μόνο "ανθρώπινο λάθος". Ξέρει ότι γι αυτό υπάρχουν τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, για να μην εξαρτώνται οι ανθρώπινες ζωές από "ανθρώπινα λάθη". Αλλά αυτά τα συστήματα δεν μπήκαν ποτέ σε λειτουργία από καμία κυβέρνηση, από καμία εταιρεία.

Μας εξοργίζουν αυτοί που λένε πως "φταίει η νοοτροπία του Έλληνα", για να μας κάνουν όλους συνυπεύθυνους στο δικό τους έγκλημα. Μας θυμώνουν αυτοί που τα ρίχνουν όλα στις "χρόνιες παθογένειες του κράτους", για να κρύψουν πως αυτό το σάπιο και διεφθαρμένο κράτος, που υπηρετεί τα κέρδη των μονοπωλίων, δεν μπορεί να γιατρευτεί. Μας κοροϊδεύουν αυτοί που λένε "να γίνουμε Ευρώπη, στην υπόλοιπη ΕΕ δεν γίνονται αυτά", ενώ γνωρίζουν πως η πολιτική της "απελευθέρωσης", της ΕΕ, δολοφονεί και στη Γερμανία και στη Βρετανία, στην Ιταλία, στην Ουγγαρία, στην Ισπανία, παντού. Στην ΕΕ μόνο το 2021 καταγράφηκαν 1.389 σημαντικά σιδηροδρομικά ατυχήματα, με συνολικά 638 νεκρούς και 513 τραυματίες, και τα 97 από αυτά αφορούσαν συγκρούσεις τρένων...

Μας εξοργίζουν αυτοί που λένε πως "μάθαμε από τα λάθη μας και η τραγωδία δεν θα επαναληφθεί". Τα ίδια δηλαδή που έλεγαν και στο Μάτι, στη Μάνδρα, στην Εύβοια, στην πανδημία. Και την ίδια ώρα η πολιτική τους, που μετράει τα πάντα με το κέρδος των αφεντικών, αντέχει 14 δισ. επιδοτήσεις στο κεφάλαιο,  επιδοτεί με σχεδόν 750 εκατομμύρια το ιταλικό μονοπώλιο αλλά δεν μπορεί εδώ και 25 χρόνια να εγκαταστήσει συστήματα ασφαλείας στα τρένα.

ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ - ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΑΣ! Δεν είναι απλά ένα σύνθημα, αλλά βίωμα για τους χιλιάδες νέους και νέες που οργίζονται, δακρύζουν, φωνάζουν, διαδηλώνουν αυτές τις μέρες.

Η Ιστορία κατέγραψε το έγκλημα. Τώρα θα καταγράψει τη στάση και τη δράση του καθενός μας για να μην επαναληφθεί. Είναι ώρα να δώσει "τρόπο" στην οργή κάθε ένας από εμάς που αγανακτεί.
Εμείς σαν Αγροτοκτηνοτροφικός σύλλογος έχουμε διαλέξει τον οργανωμένο αγώνα και έχουμε εμπιστοσύνη στη δύναμη του. Το έχουν ήδη αποδείξει οι διεκδικήσεις που έχουν κερδηθεί από τις  κινητοποιήσεις του οργανωμένου αγροτικού  κινήματος τα τελευταία χρόνια. Έχουμε εμπιστοσύνη στη δύναμη του οργανωμένου λαϊκού κινήματος.  Σε ένα κίνημα που ενιαία σε όλη την Ελλάδα μπορεί να ενώσει τις διεκδικήσεις για τη ζωή που μας αξίζει στον 21ο αιώνα. Το "πάμε κι όπου βγει",  επιβεβαιώθηκε με τραγικό τρόπο  πού οδηγεί.

Και επειδή σήμερα είναι και η παγκόσμια ημέρα της γυναίκας να θυμηθούμε ότι η ιστορική επέτειος της 8ης Μάρτη είναι  αφιερωμένη στους σκληρούς απεργιακούς αγώνες των εργατριών του 19ου αιώνα για ίσα μεροκάματα ανδρών και γυναικών, για ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς, για λιγότερες ώρες εργασίας.

Χαιρετίζουμε και στηρίζουμε τις πολύμορφες συγκινητικές εκδηλώσεις των σωματείων και των άλλων μαζικών φορέων του λαού και ιδιαίτερα της νεολαίας, ενώνουμε και τη δική μας φωνή μαζί τους, απαιτώντας να μην υπάρχει καμία ανοχή και καμία συγκάλυψη για το έγκλημα στα Τέμπη.
Γιατί εμείς μετράμε ανθρώπινες ζωές, αυτοί μετράνε κέρδη και ζημιές.

Το χρωστάμε, στα θύματα, στις οικογένειές τους, σε όλους μας. Αυτές τις μέρες να μην σωπάσουμε. Αντίθετα, να ακουστεί όσο πιο δυνατά γίνεται: Καμία συγκάλυψη στο έγκλημα. Να δοθεί όλη η αναγκαία βοήθεια στους τραυματίες και τις οικογένειές τους».


Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Δήμου Ευρώτα















Μαζευτήκαμε σήμερα Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023 εδώ, γιατί σε αυτό το τρένο θα μπορούσε να είναι ο καθένας και η καθεμία από εμάς, από τα παιδιά μας, από τα αδέρφια μας και τους φίλους μας. Μόνο οργή και θλίψη αισθανόμαστε για τους δεκάδες νεκρούς και τις οικογένειές τους. Ακόμα μια φορά, φάνηκε με τον πιο τραγικό τρόπο πως οι ανθρώπινες ζωές, οι ζωές μας δεν μετράνε καθόλου μπροστά στα κέρδη των εταιριών και τα κόστη που υπολογίζουν οι κυβερνήσεις και το κράτος.

Διαβάσαμε  τα λόγια των εργαζόμενων του χώρου που εδώ και πολύ καιρό προειδοποιούσαν ότι πρέπει να γίνει κάτι για να μην υπάρξει ατύχημα αλλά -όπως πάντα- οι κυβερνήσεις, το κράτος και οι εταιρείες δεν έδωσαν ούτε ευρώ για την ασφάλεια στις λειτουργίες και τις υποδομές των μετακινήσεων!

Η τραγωδία στα Τέμπη δεν ήταν κάτι που ήρθε από το πουθενά. Ήταν ένα προδιαγεγραμμένο έγκλημα, αποτέλεσμα της πολιτικής "απελευθέρωσης" των συγκοινωνιών, που υπηρέτησαν από κοινού όλα τα κόμματα που κυβέρνησαν αυτό τον τόπο, με βάση τις κατευθύνσεις της ΕΕ. Μία από τις βασικές αρχές της οποίας, είναι ο κατακερματισμός του σιδηρόδρομου προκειμένου οι επιχειρηματικοί όμιλοι να εκμεταλλεύονται τα "κομμάτια" που φέρνουν κέρδος.

Είναι αποκαλυπτικό ότι από το 2010 έως το 2018, την περίοδο δηλαδή που κορυφώνεται η στρατηγική της «απελευθέρωσης» στον σιδηρόδρομο, 197 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 97 τραυματίστηκαν σοβαρά, σε διαφόρων ειδών και αιτίας ατυχήματα.

Μετά το 2010 που επιταχύνθηκε το ξεχαρβάλωμα του ΟΣΕ, απαξιώθηκαν τα συστήματα ασφαλείας και ελαχιστοποιήθηκε το προσωπικό: Από 2.150 που έπρεπε να είναι το ελάχιστο όριο, έφτασε σήμερα στο επικίνδυνο σημείο των 850. Απ αυτούς, ένας ανεπαρκέστατος αριθμός εργάζεται στη συντήρηση του δικτύου, με πολλές ελλείψεις σε ανταλλακτικά και υλικά, με απάνθρωπα ωράρια, ατέλειωτες ώρες. Από τους 300 που ήταν παλιότερα, σήμερα έχουν απομείνει μόλις 30 στη συντήρηση της σηματοδότησης, σ ένα δίκτυο μήκους χιλιάδων χιλιομέτρων! Είναι επίσης χαρακτηριστικό ότι η Ρυθμιστική Αρχή αποτιμά σε 12,5 εκατ. το «κόστος» των θανάτων από σιδηροδρομικά ατυχήματα μόνο το 2019!

Από την ημέρα του εγκλήματος και μετά γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια  να συγκαλυφτεί ο πραγματικός ένοχος. Ο,τι κι αν κάνουν όμως, ο λαός καταλαβαίνει ποιες κυβερνήσεις υπήρξαν διαδοχικά οι "σταθμάρχες" αυτής της πολιτικής. Καταλαβαίνει ο λαός ,ότι δεν ήταν ούτε ατύχημα, ούτε "η κακιά στιγμή", ούτε μόνο "ανθρώπινο λάθος". Ξέρει ότι γι αυτό υπάρχουν τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, για να μην εξαρτώνται οι ανθρώπινες ζωές από "ανθρώπινα λάθη". Αλλά αυτά τα συστήματα δεν μπήκαν ποτέ σε λειτουργία από καμία κυβέρνηση, από καμία εταιρεία.

Μας εξοργίζουν αυτοί που λένε πως "φταίει η νοοτροπία του Έλληνα", για να μας κάνουν όλους συνυπεύθυνους στο δικό τους έγκλημα. Μας θυμώνουν αυτοί που τα ρίχνουν όλα στις "χρόνιες παθογένειες του κράτους", για να κρύψουν πως αυτό το σάπιο και διεφθαρμένο κράτος, που υπηρετεί τα κέρδη των μονοπωλίων, δεν μπορεί να γιατρευτεί. Μας κοροϊδεύουν αυτοί που λένε "να γίνουμε Ευρώπη, στην υπόλοιπη ΕΕ δεν γίνονται αυτά", ενώ γνωρίζουν πως η πολιτική της "απελευθέρωσης", της ΕΕ, δολοφονεί και στη Γερμανία και στη Βρετανία, στην Ιταλία, στην Ουγγαρία, στην Ισπανία, παντού. Στην ΕΕ μόνο το 2021 καταγράφηκαν 1.389 σημαντικά σιδηροδρομικά ατυχήματα, με συνολικά 638 νεκρούς και 513 τραυματίες, και τα 97 από αυτά αφορούσαν συγκρούσεις τρένων...

Μας εξοργίζουν αυτοί που λένε πως "μάθαμε από τα λάθη μας και η τραγωδία δεν θα επαναληφθεί". Τα ίδια δηλαδή που έλεγαν και στο Μάτι, στη Μάνδρα, στην Εύβοια, στην πανδημία. Και την ίδια ώρα η πολιτική τους, που μετράει τα πάντα με το κέρδος των αφεντικών, αντέχει 14 δισ. επιδοτήσεις στο κεφάλαιο,  επιδοτεί με σχεδόν 750 εκατομμύρια το ιταλικό μονοπώλιο αλλά δεν μπορεί εδώ και 25 χρόνια να εγκαταστήσει συστήματα ασφαλείας στα τρένα.

ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ - ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΑΣ! Δεν είναι απλά ένα σύνθημα, αλλά βίωμα για τους χιλιάδες νέους και νέες που οργίζονται, δακρύζουν, φωνάζουν, διαδηλώνουν αυτές τις μέρες.

Η Ιστορία κατέγραψε το έγκλημα. Τώρα θα καταγράψει τη στάση και τη δράση του καθενός μας για να μην επαναληφθεί. Είναι ώρα να δώσει "τρόπο" στην οργή κάθε ένας από εμάς που αγανακτεί.
Εμείς σαν Αγροτοκτηνοτροφικός σύλλογος έχουμε διαλέξει τον οργανωμένο αγώνα και έχουμε εμπιστοσύνη στη δύναμη του. Το έχουν ήδη αποδείξει οι διεκδικήσεις που έχουν κερδηθεί από τις  κινητοποιήσεις του οργανωμένου αγροτικού  κινήματος τα τελευταία χρόνια. Έχουμε εμπιστοσύνη στη δύναμη του οργανωμένου λαϊκού κινήματος.  Σε ένα κίνημα που ενιαία σε όλη την Ελλάδα μπορεί να ενώσει τις διεκδικήσεις για τη ζωή που μας αξίζει στον 21ο αιώνα. Το "πάμε κι όπου βγει",  επιβεβαιώθηκε με τραγικό τρόπο  πού οδηγεί.

Και επειδή σήμερα είναι και η παγκόσμια ημέρα της γυναίκας να θυμηθούμε ότι η ιστορική επέτειος της 8ης Μάρτη είναι  αφιερωμένη στους σκληρούς απεργιακούς αγώνες των εργατριών του 19ου αιώνα για ίσα μεροκάματα ανδρών και γυναικών, για ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς, για λιγότερες ώρες εργασίας.

Χαιρετίζουμε και στηρίζουμε τις πολύμορφες συγκινητικές εκδηλώσεις των σωματείων και των άλλων μαζικών φορέων του λαού και ιδιαίτερα της νεολαίας, ενώνουμε και τη δική μας φωνή μαζί τους, απαιτώντας να μην υπάρχει καμία ανοχή και καμία συγκάλυψη για το έγκλημα στα Τέμπη.
Γιατί εμείς μετράμε ανθρώπινες ζωές, αυτοί μετράνε κέρδη και ζημιές.

Το χρωστάμε, στα θύματα, στις οικογένειές τους, σε όλους μας. Αυτές τις μέρες να μην σωπάσουμε. Αντίθετα, να ακουστεί όσο πιο δυνατά γίνεται: Καμία συγκάλυψη στο έγκλημα. Να δοθεί όλη η αναγκαία βοήθεια στους τραυματίες και τις οικογένειές τους».


Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Δήμου Ευρώτα















Η APELA προτείνει

image

images Κοινωνική Δραστηριότητα
18-04-2024

Η Ολυμπιακή φλόγα άναψε στη Σπάρτη

images Κοινωνική Δραστηριότητα
09-04-2024

Στη Σπάρτη απεργούν την Τετάρτη 17 Απριλίου

images Κοινωνική Δραστηριότητα
26-03-2024

«Έφυγε» ο Δήμος Ηλιόπουλος

images Κοινωνική Δραστηριότητα
19-03-2024

Περιποιήθηκαν 18 «γιαγιάδες» στα ΚΑΠΗ Σπάρτης

images Κοινωνική Δραστηριότητα
10-02-2024

«Έφυγε» από τη ζωή ο Λεωνίδας Γρηγοράκος

images Κοινωνική Δραστηριότητα
22-11-2023

Έφυγε πρόωρα ο μικρός Κωνσταντίνος

images Κοινωνική Δραστηριότητα
10-11-2023

Τι να της είπε άραγε;