notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Πως επέλεξε η L’ Oreal Hellas την φαρμακοποιό Μαρία Αρφάνη από τη Σπάρτη, για την Πανελλαδική διαφημιστική της καμπάνια;

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

15-11-2022

Η Μαρία απαντά σε ερωτήσεις της apela.gr

Πρόσφατα είδαμε ένα γνώριμο πρόσωπο, να πρωταγωνιστεί σε διαφημιστική καμπάνια στην τηλεόραση. Το διαφημιστικό σποτ αφορούσε τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της Vichy Neovadiol του ομίλου L’ Oreal Hellas.

Για την διαφημιστική καμπάνια επιλέχθηκαν και εμφανίστηκαν 8 φαρμακοποιοί από όλη την Ελλάδα. Ανάμεσά τους η δική μας φαρμακοποιός Μαρία Αρφάνη, που διατηρεί φαρμακείο δίπλα από το μέγαρο του ΟΤΕ στη Σπάρτη.

Και επειδή το να επιλέγουν ένα πρόσωπο ανάμεσα σε χιλιάδες, είναι από μόνο του ενδιαφέρον, επισκεφτήκαμε το φαρμακείο της Μαρίας και της ζητήσαμε να μας απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις, κάτι που έκανε με μεγάλη χαρά:


•  Ερώτηση: Μαρία σε είδαμε σε μια Πανελλαδική διαφημιστική καμπάνια της L’ Oreal Hellas και συγκεκριμένα στη νέα τηλεοπτική καμπάνια της Vichy Neovadiol. Ποιος είναι ο σκοπός αυτής της καμπάνιας;
Απάντηση: Να ευαισθητοποιήσει τις γυναίκες στο μεγάλο θέμα της εμμηνόπαυσης.

•  Ερώτηση: Πως σε επέλεξε η L’ Oreal για αυτή τη διαφήμιση, ανάμεσα σε τόσους χιλιάδες φαρμακοποιούς σε όλη την Ελλάδα;
Απάντηση: Η εταιρία ήθελε να συμμετέχουν άνθρωποι με μεγάλη εμπειρία και εξειδίκευση στον τομέα των καλλυντικών και της υγείας γενικότερα. Με δεδομένο ότι προσπαθώ πάντα να είμαι κοντά στον ασθενή - πελάτη μου και εκπαιδεύομαι συνεχώς για να έχω την μέγιστη εξειδίκευση στον χώρο μου, η L’Oreal μου πρότεινε να συμμετέχω.

•  Ερώτηση: Θέλεις να μας πεις λίγα λόγια για εσένα;
Απάντηση: Σπούδασα Φαρμακευτική στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Εργάστηκα για 3 χρόνια σε ιδιωτικό φαρμακείο και διετέλεσα για 6 περίπου χρόνια υπεύθυνος φαρμακοποιός στο Νοσοκομείο Σπάρτης, καθώς και  για 1 χρόνο στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο.

Τα τελευταία 17 χρόνια υπηρετώ τον χώρο του φαρμακείου, ανοίγοντας δικό μου φαρμακείο στην πόλη της Σπάρτης. Παρακολουθώ και συμμετέχω σε μετεκπαιδεύσεις και συνέδρια σε Ελλάδα και εξωτερικό, ώστε να ενισχύω την εξειδίκευση μου στον χώρο της υγείας.

Τελικός μου στόχος είναι οι ασθενείς να νιώθουν ασφάλεια μέσα στο φαρμακείο μου και να εισπράξουν ανώτερες υπηρεσίες βασισμένες στην εξειδίκευση τη δική μου και της ομάδας μου. 
 
•  Ερώτηση: Ποιοι είναι οι στόχοι σου για το μέλλον;
Απάντηση: Κάθε μέρα να γίνομαι καλύτερη και πιο εξειδικευμένη φαρμακοποιός, για να τιμώ και να ανταποδίδω την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν οι ασθενείς - πελάτες μου, αλλά και οι συνεργάτες μου, στους οποίους προσπαθώ να παρέχω ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον με κίνητρα για αυτοβελτίωση και ανάπτυξη.

•  Ερώτηση: Κλείνοντας, θέλεις να στείλεις ένα μήνυμα στις γυναίκες της Σπάρτης;
Απάντηση: Θα ήθελα να τους πω ότι η εμμηνόπαυση δεν πρέπει να αποτελεί γι΄ αυτές ταμπού και αν νιώθουν την ανάγκη να μιλούν γι΄ αυτό και να ενημερώνονται από το γιατρό τους και το φαρμακοποιό τους.

Να φροντίζουν τον εαυτό τους όσο γίνεται καλύτερα, γιατί  σίγουρα είναι μια δύσκολη περίοδος για τη γυναίκα αφού είναι σε μια ηλικία, που επιπλέον μπορεί να εργάζεται να έχει να φροντίσει οικογένεια, αλλά και γονείς και παράλληλα να έχει την ανάγκη να αναθεωρήσει πράγματα για αυτή την ίδια.



Δείτε παρακάτω το video με το εν λόγω διαφημιστικό σποτ


Πρόσφατα είδαμε ένα γνώριμο πρόσωπο, να πρωταγωνιστεί σε διαφημιστική καμπάνια στην τηλεόραση. Το διαφημιστικό σποτ αφορούσε τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της Vichy Neovadiol του ομίλου L’ Oreal Hellas.

Για την διαφημιστική καμπάνια επιλέχθηκαν και εμφανίστηκαν 8 φαρμακοποιοί από όλη την Ελλάδα. Ανάμεσά τους η δική μας φαρμακοποιός Μαρία Αρφάνη, που διατηρεί φαρμακείο δίπλα από το μέγαρο του ΟΤΕ στη Σπάρτη.

Και επειδή το να επιλέγουν ένα πρόσωπο ανάμεσα σε χιλιάδες, είναι από μόνο του ενδιαφέρον, επισκεφτήκαμε το φαρμακείο της Μαρίας και της ζητήσαμε να μας απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις, κάτι που έκανε με μεγάλη χαρά:


•  Ερώτηση: Μαρία σε είδαμε σε μια Πανελλαδική διαφημιστική καμπάνια της L’ Oreal Hellas και συγκεκριμένα στη νέα τηλεοπτική καμπάνια της Vichy Neovadiol. Ποιος είναι ο σκοπός αυτής της καμπάνιας;
Απάντηση: Να ευαισθητοποιήσει τις γυναίκες στο μεγάλο θέμα της εμμηνόπαυσης.

•  Ερώτηση: Πως σε επέλεξε η L’ Oreal για αυτή τη διαφήμιση, ανάμεσα σε τόσους χιλιάδες φαρμακοποιούς σε όλη την Ελλάδα;
Απάντηση: Η εταιρία ήθελε να συμμετέχουν άνθρωποι με μεγάλη εμπειρία και εξειδίκευση στον τομέα των καλλυντικών και της υγείας γενικότερα. Με δεδομένο ότι προσπαθώ πάντα να είμαι κοντά στον ασθενή - πελάτη μου και εκπαιδεύομαι συνεχώς για να έχω την μέγιστη εξειδίκευση στον χώρο μου, η L’Oreal μου πρότεινε να συμμετέχω.

•  Ερώτηση: Θέλεις να μας πεις λίγα λόγια για εσένα;
Απάντηση: Σπούδασα Φαρμακευτική στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Εργάστηκα για 3 χρόνια σε ιδιωτικό φαρμακείο και διετέλεσα για 6 περίπου χρόνια υπεύθυνος φαρμακοποιός στο Νοσοκομείο Σπάρτης, καθώς και  για 1 χρόνο στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο.

Τα τελευταία 17 χρόνια υπηρετώ τον χώρο του φαρμακείου, ανοίγοντας δικό μου φαρμακείο στην πόλη της Σπάρτης. Παρακολουθώ και συμμετέχω σε μετεκπαιδεύσεις και συνέδρια σε Ελλάδα και εξωτερικό, ώστε να ενισχύω την εξειδίκευση μου στον χώρο της υγείας.

Τελικός μου στόχος είναι οι ασθενείς να νιώθουν ασφάλεια μέσα στο φαρμακείο μου και να εισπράξουν ανώτερες υπηρεσίες βασισμένες στην εξειδίκευση τη δική μου και της ομάδας μου. 
 
•  Ερώτηση: Ποιοι είναι οι στόχοι σου για το μέλλον;
Απάντηση: Κάθε μέρα να γίνομαι καλύτερη και πιο εξειδικευμένη φαρμακοποιός, για να τιμώ και να ανταποδίδω την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν οι ασθενείς - πελάτες μου, αλλά και οι συνεργάτες μου, στους οποίους προσπαθώ να παρέχω ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον με κίνητρα για αυτοβελτίωση και ανάπτυξη.

•  Ερώτηση: Κλείνοντας, θέλεις να στείλεις ένα μήνυμα στις γυναίκες της Σπάρτης;
Απάντηση: Θα ήθελα να τους πω ότι η εμμηνόπαυση δεν πρέπει να αποτελεί γι΄ αυτές ταμπού και αν νιώθουν την ανάγκη να μιλούν γι΄ αυτό και να ενημερώνονται από το γιατρό τους και το φαρμακοποιό τους.

Να φροντίζουν τον εαυτό τους όσο γίνεται καλύτερα, γιατί  σίγουρα είναι μια δύσκολη περίοδος για τη γυναίκα αφού είναι σε μια ηλικία, που επιπλέον μπορεί να εργάζεται να έχει να φροντίσει οικογένεια, αλλά και γονείς και παράλληλα να έχει την ανάγκη να αναθεωρήσει πράγματα για αυτή την ίδια.



Δείτε παρακάτω το video με το εν λόγω διαφημιστικό σποτ


Η APELA προτείνει

image

images Επιχειρηματικά νέα
13-02-2024

4 ασκήσεις για βελτίωση ακοής

images Επιχειρηματικά νέα
30-01-2024

Οστεοπόρωση: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε