notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Μαρουδάς: Η δημοτική αρχή Ευρώτα συνεχίζει την αλλοπρόσαλλη και αντιφατική πολιτική της

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

31-12-2021

Πιστεύει πως διαθέτει την «μοναδικότητα και το αλάθητο του ΠΑΠΑ»

Δελτίο Τύπου εξέδωσε την Πέμπτη 30/12 ο επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Συμμαχία Πολιτών Ευρώτα», Γιώργος Μαρουδάς, στο οποίο αναφέρει τα εξής:

Προϋπολογισμός Δήμου Ευρώτα 2022:

Προϋπολογισμός με κύρια γνωρίσματα: την Προχειρότητα, την Ανευθυνότητα, τις Ανισορροπίες, τις Αντιγραφές και των απευθείας Αναθέσεων, ενός Δήμου Ανέγνωρου και μιας Ασκούσας την «Εξουσία» Δημοτικής Αρχής, με έντονα χαρακτηριστικά: την Ατολμία, την Οκνηρία, την Οπισθοδρόμηση, την Ταλαιπωρία και την Ανυπαρξία, εξαιτίας της Ολιγωρίας, της Σύγχυσης της Αδιαφορίας και της έλλειψης Οράματος, Στόχων και Σκοπών.

Η Παράταξη μας «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΥΡΩΤΑ» από τον πρώτο προϋπολογισμό του 2020 ανέλαβε πρωτοβουλίες και επιχείρησε να κατατεθεί ένας ενιαίος και συνθετικός προϋπολογισμός, πολύ δε περισσότερο που στην οικονομική κρίση προστέθηκε η πανδημική κρίση του Κορωνοϊού.

Αυτή η δημοτική αρχή όχι μόνο δεν επεδίωξε την σύνθεση και την συναίνεση επί ουσιαστικών προτάσεων που καταθέσαμε τεκμηριωμένες, αλλά συνεχίζει την αλλοπρόσαλλη και αντιφατική πολιτική της πιστεύοντας πως διαθέτει την «μοναδικότητα και το αλάθητο του ΠΑΠΑ».

Αν δούμε την πολιτική της, τόσο στην ολοκληρωμένη διαχείριση, όσο και στη συλλογή των απορριμμάτων, διέπετε από αντιφατικότητα, με τελικό στόχο μόνο το θάψιμο σε ανεξέλεγκτη χωματερή, ενώ έκλεισε το χώρο της ενδιάμεσης διαχείρισης των Α.Σ.Α.. Αποτέλεσμα να αρχίζει να πληρώνει ο Δήμος Ευρώτα πρόστιμο θαψίματος από 1-1-2022 που θα ανέλθει στα -200.000,00- Ευρώ. Επιπλέον δε με το κλείσιμο της ενδιάμεσης διαχείρισης στα «ΞΗΡΟΚΑΜΠΙΑ» και με την ανεκτέλεστη σύμβαση με τον εργολάβο από το 2018 έχει επιφέρει συσσωρευμένους χιλιάδες τόνους σκουπιδιών χωρίς πολιτική μεταφοράς τους. Συνέπεια να εξακολουθεί ο δήμος να πληρώνει ενοίκιο στον ιδιοκτήτη και το περίεργο που εγγράφηκε στον προϋπολογισμό δικαστικά έξοδα πληρωμής ή συμβιβασμού με τον εργολάβο -300.000,00- Ευρώ περίπου. Δηλαδή, αντί ο Δήμος να κηρύξει έκπτωτο τον εργολάβο της ενδιάμεσης διαχείρισης φαίνεται ο εργολάβος να θεωρεί υπεύθυνο τον Δήμο και χωρίς να εκτελέσει την σύμβαση, έχει να λαμβάνει ως φαίνεται αυτό το ποσό των -300.000,00- Ευρώ.

Η εκτέλεση ορισμένων έργων, όπως το κτίριο «Μπασουράκου», υπήρξε ολοκληρωμένη πολιτική άλλου Δημάρχου που επιχειρούν να την οικειοποιηθούν αποκλειστικά, ενώ άλλα βρίσκονται σε εκκρεμότητα υλοποίησης από το 2017 (!).

Δώσαμε θετική ψήφο στο Τεχνικό Πρόγραμμα υπό τον όρο τουλάχιστον να εκτελεστούν τα ελάχιστα που ζήτησαν οι Πρόεδροι και τα Τοπικά Συμβούλια των χωριών μας.

Καταθέσαμε ολοκληρωμένη πρόταση για τα δημοτικά τέλη και τα τέλη Υ.Α.Α. με οριζόντια μείωση 10% για τα νοικοκυριά και τα καταστήματα που καταψηφίστηκε από την δημοτική αρχή, όπως και προτάσεις για την κοινωνική πολιτική του δήμου με ενίσχυση του Κοινωνικού Παντοπωλείου και την επέκταση προμήθειας και άλλων ειδών όπως π.χ. τα σχολικά.

Δεν ήταν δυνατόν να ψηφίσουμε έναν Προϋπολογισμό που δεν έχει αναπτυξιακή προοπτική με έλλειψη μεγάλων έργων όπως:

Α.-Την Ολοκληρωμένη Διαχείριση των Υδάτινων όρων για την Αντιμετώπιση της Υφαλμύρωσης, της Εκμετάλλευσης των Νερών και της Κατασκευής Αντιπλημμυρικών Υποδομών.

Β.-Της ποιότητας του Πόσιμου Νερού στις Τ.Κ. , την ανακατασκευή των αγωγών μεταφοράς νερού και μελέτες για νέες επεκτάσεις/εξορύξεις γεωτρήσεων.

Γ.-Την Ολοκληρωμένη Διαχείριση των Υγρών Αποβλήτων (λύματα) με Αποχετευτικά Δίκτυα και Βιολογικούς καθαρισμούς.

Δ.-Την ενίσχυση των σχολικών υποδομών και την Διεκδίκηση Σχολής Δημόσιου Ι.Ε.Κ. με εξακτινόμενες ειδικότητες ή έστω Μαθητείας Ο.Α.Ε.Δ., με έμφαση στα Αγροτικά ζητήματα και της Δια Βίου Μάθησης.

- Την Αθλητική Παιδεία με ίδρυση, επέκταση και λειτουργία υποδομών, όπως Αθλητικών Εγκαταστάσεων, Κολυμβητηρίου, Οργάνωσης Αθλητικών Αγώνων και Θαλάσσιων Σπορ (Αθλητικός Τουρισμός) κ.λπ. ως και Υποδομών και Δράσεις για τον Πολιτισμό.

- Την στήριξη της Αγροτικής Παραγωγής με πιστοποίηση του Φυτοπαθολογικού Ινστιτούτου στο Αστέρι που παραμένει ερμητικά κλειστό καθώς και μελέτες για νέες καλλιέργειες και προώθησης των προϊόντων μας.

Αυτές οι αναπτυξιακές πολιτικές που θα μπορούν να κάνουν τον Δήμο μας πρωτοπόρο δεν είναι στις βασικές επιλογές της παρούσας δημοτικής αρχής που αρκείται σε μια διαχειριστική πολιτική των συνεχών αναμορφώσεων στοιχείο της προχειρότητας της δομής αυτού του Προϋπολογισμού με μοναδικό στόχο τις στοχευμένες απευθείας αναθέσεις.

Οι συμπολίτες μας έχοντας γνώση μπορούν να κρίνουν και να συγκρίνουν ποια πολιτική στοχεύει στο μέλλον με τεκμηριωμένες προτάσεις και ποιοι θέλουν τον Ευρώτα ουραγό των εξελίξεων της νέας εποχής.

Γιώργος Μαρουδάς
Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΥΡΩΤΑ»
Δελτίο Τύπου εξέδωσε την Πέμπτη 30/12 ο επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Συμμαχία Πολιτών Ευρώτα», Γιώργος Μαρουδάς, στο οποίο αναφέρει τα εξής:

Προϋπολογισμός Δήμου Ευρώτα 2022:

Προϋπολογισμός με κύρια γνωρίσματα: την Προχειρότητα, την Ανευθυνότητα, τις Ανισορροπίες, τις Αντιγραφές και των απευθείας Αναθέσεων, ενός Δήμου Ανέγνωρου και μιας Ασκούσας την «Εξουσία» Δημοτικής Αρχής, με έντονα χαρακτηριστικά: την Ατολμία, την Οκνηρία, την Οπισθοδρόμηση, την Ταλαιπωρία και την Ανυπαρξία, εξαιτίας της Ολιγωρίας, της Σύγχυσης της Αδιαφορίας και της έλλειψης Οράματος, Στόχων και Σκοπών.

Η Παράταξη μας «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΥΡΩΤΑ» από τον πρώτο προϋπολογισμό του 2020 ανέλαβε πρωτοβουλίες και επιχείρησε να κατατεθεί ένας ενιαίος και συνθετικός προϋπολογισμός, πολύ δε περισσότερο που στην οικονομική κρίση προστέθηκε η πανδημική κρίση του Κορωνοϊού.

Αυτή η δημοτική αρχή όχι μόνο δεν επεδίωξε την σύνθεση και την συναίνεση επί ουσιαστικών προτάσεων που καταθέσαμε τεκμηριωμένες, αλλά συνεχίζει την αλλοπρόσαλλη και αντιφατική πολιτική της πιστεύοντας πως διαθέτει την «μοναδικότητα και το αλάθητο του ΠΑΠΑ».

Αν δούμε την πολιτική της, τόσο στην ολοκληρωμένη διαχείριση, όσο και στη συλλογή των απορριμμάτων, διέπετε από αντιφατικότητα, με τελικό στόχο μόνο το θάψιμο σε ανεξέλεγκτη χωματερή, ενώ έκλεισε το χώρο της ενδιάμεσης διαχείρισης των Α.Σ.Α.. Αποτέλεσμα να αρχίζει να πληρώνει ο Δήμος Ευρώτα πρόστιμο θαψίματος από 1-1-2022 που θα ανέλθει στα -200.000,00- Ευρώ. Επιπλέον δε με το κλείσιμο της ενδιάμεσης διαχείρισης στα «ΞΗΡΟΚΑΜΠΙΑ» και με την ανεκτέλεστη σύμβαση με τον εργολάβο από το 2018 έχει επιφέρει συσσωρευμένους χιλιάδες τόνους σκουπιδιών χωρίς πολιτική μεταφοράς τους. Συνέπεια να εξακολουθεί ο δήμος να πληρώνει ενοίκιο στον ιδιοκτήτη και το περίεργο που εγγράφηκε στον προϋπολογισμό δικαστικά έξοδα πληρωμής ή συμβιβασμού με τον εργολάβο -300.000,00- Ευρώ περίπου. Δηλαδή, αντί ο Δήμος να κηρύξει έκπτωτο τον εργολάβο της ενδιάμεσης διαχείρισης φαίνεται ο εργολάβος να θεωρεί υπεύθυνο τον Δήμο και χωρίς να εκτελέσει την σύμβαση, έχει να λαμβάνει ως φαίνεται αυτό το ποσό των -300.000,00- Ευρώ.

Η εκτέλεση ορισμένων έργων, όπως το κτίριο «Μπασουράκου», υπήρξε ολοκληρωμένη πολιτική άλλου Δημάρχου που επιχειρούν να την οικειοποιηθούν αποκλειστικά, ενώ άλλα βρίσκονται σε εκκρεμότητα υλοποίησης από το 2017 (!).

Δώσαμε θετική ψήφο στο Τεχνικό Πρόγραμμα υπό τον όρο τουλάχιστον να εκτελεστούν τα ελάχιστα που ζήτησαν οι Πρόεδροι και τα Τοπικά Συμβούλια των χωριών μας.

Καταθέσαμε ολοκληρωμένη πρόταση για τα δημοτικά τέλη και τα τέλη Υ.Α.Α. με οριζόντια μείωση 10% για τα νοικοκυριά και τα καταστήματα που καταψηφίστηκε από την δημοτική αρχή, όπως και προτάσεις για την κοινωνική πολιτική του δήμου με ενίσχυση του Κοινωνικού Παντοπωλείου και την επέκταση προμήθειας και άλλων ειδών όπως π.χ. τα σχολικά.

Δεν ήταν δυνατόν να ψηφίσουμε έναν Προϋπολογισμό που δεν έχει αναπτυξιακή προοπτική με έλλειψη μεγάλων έργων όπως:

Α.-Την Ολοκληρωμένη Διαχείριση των Υδάτινων όρων για την Αντιμετώπιση της Υφαλμύρωσης, της Εκμετάλλευσης των Νερών και της Κατασκευής Αντιπλημμυρικών Υποδομών.

Β.-Της ποιότητας του Πόσιμου Νερού στις Τ.Κ. , την ανακατασκευή των αγωγών μεταφοράς νερού και μελέτες για νέες επεκτάσεις/εξορύξεις γεωτρήσεων.

Γ.-Την Ολοκληρωμένη Διαχείριση των Υγρών Αποβλήτων (λύματα) με Αποχετευτικά Δίκτυα και Βιολογικούς καθαρισμούς.

Δ.-Την ενίσχυση των σχολικών υποδομών και την Διεκδίκηση Σχολής Δημόσιου Ι.Ε.Κ. με εξακτινόμενες ειδικότητες ή έστω Μαθητείας Ο.Α.Ε.Δ., με έμφαση στα Αγροτικά ζητήματα και της Δια Βίου Μάθησης.

- Την Αθλητική Παιδεία με ίδρυση, επέκταση και λειτουργία υποδομών, όπως Αθλητικών Εγκαταστάσεων, Κολυμβητηρίου, Οργάνωσης Αθλητικών Αγώνων και Θαλάσσιων Σπορ (Αθλητικός Τουρισμός) κ.λπ. ως και Υποδομών και Δράσεις για τον Πολιτισμό.

- Την στήριξη της Αγροτικής Παραγωγής με πιστοποίηση του Φυτοπαθολογικού Ινστιτούτου στο Αστέρι που παραμένει ερμητικά κλειστό καθώς και μελέτες για νέες καλλιέργειες και προώθησης των προϊόντων μας.

Αυτές οι αναπτυξιακές πολιτικές που θα μπορούν να κάνουν τον Δήμο μας πρωτοπόρο δεν είναι στις βασικές επιλογές της παρούσας δημοτικής αρχής που αρκείται σε μια διαχειριστική πολιτική των συνεχών αναμορφώσεων στοιχείο της προχειρότητας της δομής αυτού του Προϋπολογισμού με μοναδικό στόχο τις στοχευμένες απευθείας αναθέσεις.

Οι συμπολίτες μας έχοντας γνώση μπορούν να κρίνουν και να συγκρίνουν ποια πολιτική στοχεύει στο μέλλον με τεκμηριωμένες προτάσεις και ποιοι θέλουν τον Ευρώτα ουραγό των εξελίξεων της νέας εποχής.

Γιώργος Μαρουδάς
Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΥΡΩΤΑ»

Η APELA προτείνει

image

images Αυτοδιοίκηση
01-03-2024

Ομορφαίνουν τη Σπάρτη