notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Δήμος Σπάρτης: Τι αποφάσισε ο Δούκας για τις θέσεις των Αντιδημάρχων

slider_image
21-09-2021

Στη «Διαύγεια» η απόφαση του Δημάρχου - Δείτε τα ονόματα και τις θέσεις

Αναρτήθηκε την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου στη «Διαύγεια» η απόφαση του Δημάρχου Σπάρτης, Πέτρου Δούκα, για τον ορισμό των Αντιδημάρχων.

Όπως αναφέρεται μεταξύ άλλων σε αυτή ΄΄Ως Έμμισθοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Σπάρτης, με θητεία από 7 Νοεμβρίου 2021 έως και 6 Νοεμβρίου 2022, ορίζονται οι ακόλουθοι Δημοτικοί Σύμβουλοι:

1. Ο κ. Σπυρίδων Μοιράγιας του Γεωργίου, ως Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων & Υπηρεσιών Δόμησης.
2. Η κα Γεωργία Δεδεδήμου του Κωνσταντίνου, ως Αντιδήμαρχος Οικονομικών Θεμάτων & Ανάπτυξης.
3.  Η κα Γεωργία Ζαχαράκη-Αναστασοπούλου του Δημητρίου, ως Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, Τουριστικής Ανάπτυξης & Κοινωνικής Πολιτικής.
4. Ο κ. Χρήστος Κανακάκος του Θεοδώρου, ως Αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας & Αγροτικής Ανάπτυξης.
5. Ο κ. Αθανάσιος Καρλαύτης του Βασιλείου, ως Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Δημοτικής Αστυνομίας & Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων.
6. Ο κ. Δημήτριος Καπονικολός του Γεωργίου, ως Αντιδήμαρχος Καθαριότητας.

Αναπλήρωση Δημάρχου
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει η κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ως Αναπληρωτής αυτού κατ΄ άρθρ. 89 Ν. 3463/2006 ως ισχύει, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων & Υπηρεσιών Δόμησης κ. Σπυρίδων Μοιράγιας του Γεωργίου και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντά του θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο Οικονομικών Θεμάτων & Ανάπτυξης, κα Γεωργία Δεδεδήμου του Κωνσταντίνου.

Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων από τον Δήμαρχο σε Αντιδημάρχους

1. Στον κ. Σπυρίδωνα Μοιράγια του Γεωργίου, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων & Υπηρεσιών Δόμησης, τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

[α] Οργάνωση, προγραμματισμό, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας:
[i] του Τμήματος Μελετών & Κατασκευής Έργων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών Χωροταξίας Υπηρεσίας Δόμησης & Περιβάλλοντος,
[ii] του Τμήματος Συγκοινωνιών Εγκαταστάσεων & Συντήρησης Υποδομών της ίδιας Δ/νσης,
[iii] του Τμήματος Υπηρεσίας Δόμησης & Ελέγχου Κατασκευών και
[iv] του Τμήματος Χωροταξίας Πολεοδομικών Εφαρμογών & Διοικητικής Υποστήριξης της ίδιας Δ/νσης,

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και εν γένει τις εκάστοτε ισχύουσες κείμενες κανονιστικές διατάξεις.

[β] Τον τελικό συντονισμό της κίνησης και διάθεσης των οχημάτων και μηχανημάτων έργων του Δήμου, σε συνεργασία με τους αρμόδιους Αντιδημάρχους Πολιτικής Προστασίας και Καθαριότητας.

[γ] Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

2. Στην κα Γεωργία Δεδεδήμου του Κωνσταντίνου, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών Θεμάτων & Ανάπτυξης ο Δήμαρχος μεταβιβάζει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

[α] Οργάνωση, προγραμματισμό, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας:
[i] της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών,
[ii] του Αυτοτελούς Τμήματος Υποστήριξης Αιρετών & Συλλογικών Οργάνων, όσον αφορά τις αρμοδιότητες Διοικητικής και Γραμματειακής Υποστήριξης Αιρετών και Συλλογικών Οργάνων και Δημοτικών Ενοτήτων
[iii] της Νομικής Υπηρεσίας,
[v] του Τμήματος Προγραμματισμού & Οργάνωσης της Διεύθυνσης Προγραμματισμού & Ανάπτυξης και
[vi] του Τμήματος Πληροφορικής Επικοινωνιών & Διαφάνειας της ίδιας Διεύθυνσης,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και εν γένει τις εκάστοτε ισχύουσες κείμενες κανονιστικές διατάξεις.

[β] Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, την έκδοση και υπογραφή της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρ. 58 παρ. 1 περ. ε΄ Ν 3852/2010, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρ. 203 παρ. 1 Ν. 4555/2018 (ΦΕΚ 133 Α΄) και τροποποιήθηκε με το άρθρ. 14 παρ. 1 Ν. 4625/2019 (ΦΕΚ 139 Α΄).

[γ] Τη σύγκληση, την Προεδρία και τον εν γένει συντονισμό των εργασιών των συνεδριάσεων της Εκτελεστικής Επιτροπής των Αντιδημάρχων.

[δ] Τον σχεδιασμό της επικοινωνιακής πολιτικής για την προώθηση της αποστολής και των στόχων της Δημοτικής Αρχής, καθώς και την εφαρμογή προγραμμάτων και ενεργειών για την υλοποίηση της επικοινωνιακής αυτής πολιτικής.

[ε] Τη διαχείριση των σχέσεων του Δήμου με τον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης καθώς και την επιμέλεια της σύνταξης και προώθησης των δημοσιευμάτων και των δελτίων τύπου του Δήμου.

[στ] Τον συντονισμό και επίβλεψη όλων των ενεργειών και διαδικασιών για την επαναλειτουργία του Αεροδρομίου Σπάρτης.

[ζ] Την επίβλεψη των εν γένει εργασιών για τη σύνταξη νέου, σύγχρονου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) του Δήμου Σπάρτης.

[η] Την τέλεση πολιτικών γάμων.

3. Στην κα Γεωργία Ζαχαράκη - Αναστασοπούλου του Δημητρίου, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών, Τουριστικής Ανάπτυξης & Κοινωνικής Πολιτικής τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

[α] Οργάνωση, προγραμματισμό, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας:
[i] της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών,
[ii] της Δ/νσης Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών,
[iii] των Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών Δημοτικών Ενοτήτων,
[iv] του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Αθλητισμού & Πολιτισμού,
[v] του Τμήματος Τουρισμού της Δ/νσης Προγραμματισμού & Ανάπτυξης,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και εν γένει τις εκάστοτε ισχύουσες κείμενες κανονιστικές διατάξεις.

[β] Τον τελικό συντονισμό και επίβλεψη των ενεργειών για την Εμποροπανήγυρη Μυστρά, σε συνεργασία με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο.

[γ] Την εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών κτιρίων και του Δημαρχιακού Μεγάρου.

[δ] Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

4. Στον κ. Χρήστο Κανακάκο του Θεοδώρου, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Επιχειρηματικότητας & Αγροτικής Ανάπτυξης, τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

[α] Οργάνωση, προγραμματισμό, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας:
[i] του Τμήματος Επιχειρηματικότητας & Απασχόλησης της Δ/νσης Προγραμματισμού & Ανάπτυξης,
[ii] του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Δ/νσης Προγραμματισμού & Ανάπτυξης, και γενικότερα την επιμέλεια και συντονισμό των δράσεων για την Αγροτική Ανάπτυξη της περιοχής μας και των σχέσεων του Δήμου με τον Αγροτικό κόσμο της περιοχής μας, πλην των αρμοδιοτήτων που αφορούν τη μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα, οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και εν γένει τις εκάστοτε ισχύουσες κείμενες κανονιστικές διατάξεις.

[β] Την προώθηση βέλτιστης συνεργασίας μεταξύ Δημοτικής Αρχής, δημοτικών υπηρεσιών και Προέδρων των Κοινοτήτων του Δήμου, και πιο συγκεκριμένα: [i] Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και δραστηριοτήτων του Δήμου στα όρια των Κοινοτήτων. [ii] Την παρακολούθηση της καθημερινότητας και την επίλυση προβλημάτων των Κοινοτήτων και οικισμών, σε συνεργασία με τους Προέδρους. Οι δράσεις που προαναφέρθηκαν θα ασκούνται από τις εκάστοτε αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου, εντός των ορίων του νόμου και μετά από λήψη των αναγκαίων αποφάσεων από τα αρμόδια όργανα του Δήμου. Για την εποπτεία και τον συντονισμό τους, ο Αντιδήμαρχος θα συνεργάζεται με τον Δήμαρχο, τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους και τους Προέδρους των Κοινοτήτων.

[γ] Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

5.  Στον κ. Αθανάσιο Καρλαύτη του Βασιλείου, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, Δημοτικής Αστυνομίας & Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων, τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

[α] Οργάνωση, προγραμματισμό, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας:
[i]  του Τμήματος Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πολιτικής Προστασίας της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών Χωροταξίας Υπηρεσίας Δόμησης & Περιβάλλοντος, πλην των θεμάτων που αφορούν τη μέριμνα για τη λειτουργία μηχανισμών και συστημάτων για την αποκομιδή και διαχείριση των αποβλήτων,
[ii]  του Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και εν γένει τις εκάστοτε ισχύουσες κείμενες κανονιστικές διατάξεις.

[β] Τη μέριμνα, τον προγραμματισμό, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και τον έλεγχο των θεμάτων που αφορούν τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων.

[γ] Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

6. Στον κ. Δημήτριο Καπονικολό του Γεωργίου, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

[α] Οργάνωση, προγραμματισμό, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας:
[i]  του Τμήματος Καθαριότητας της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών Χωροταξίας Υπηρεσίας Δόμησης & Περιβάλλοντος καθώς και
[ii]  την οργάνωση, προγραμματισμό, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των αρμοδιοτήτων που αφορούν τη μέριμνα για τη δημιουργία και την καλή λειτουργία μηχανισμών και συστημάτων για την αποκομιδή και διαχείριση των αποβλήτων του Τμήματος Περιβάλλοντος Ενέργειας & Πολιτικής Προστασίας της ίδιας Δ/νσης, όπως περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και εν γένει τις εκάστοτε ισχύουσες κείμενες κανονιστικές διατάξεις.

[β] Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

Αντιμισθία Αντιδημάρχων
Οι Έμμισθοι Αντιδήμαρχοι λαμβάνουν αντιμισθία σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρ. 33 Ν. 4483/2017 ως ισχύουν.

Αναπλήρωση Αντιδημάρχων
[α] Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων & Υπηρεσιών Δόμησης αναπληρώνει η Αντιδήμαρχος Οικονομικών Θεμάτων & Ανάπτυξης, κα Γεωργία Δεδεδήμου του Κωνσταντίνου.
[β] Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος την Αντιδήμαρχο Οικονομικών Θεμάτων & Ανάπτυξης αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων & Υπηρεσιών Δόμησης, κ. Σπυρίδων Μοιράγιας.
γ] Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, την Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών, Τουριστικής Ανάπτυξης & Κοινωνικής Πολιτικής αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Δημοτικής Αστυνομίας & Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων, κ. Αθανάσιος Καρλαύτης.
[δ] Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, τον Αντιδήμαρχο Επιχειρηματικότητας & Αγροτικής Ανάπτυξης αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, κ. Δημήτριος Καπονικολός.
[δ] Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, τον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, Δημοτικής Αστυνομίας & Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας & Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Χρήστος Κανακάκος.
[ε] Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας αναπληρώνει η Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, Τουριστικής Ανάπτυξης & Κοινωνικής Πολιτικής, κ. Γεωργία Ζαχαράκη

Το πλαίσιο των υποχρεώσεων των Αντιδημάρχων κατά τη διάρκεια της θητείας τους διέπεται από τις διατάξεις του άρθρ. 61 Ν. 3852/2010 και την υπ αριθμ. ΥΠΕΣ ΕΥΚ. 82/2019.

Στην καθ΄ ύλην αρμοδιότητα των Αντιδημάρχων εντάσσεται επιπλέον και το σύνολο των αρμοδιοτήτων που τυχόν θα μεταφερθούν εφεξής και θα ενταχθούν στις Υπηρεσιακές Μονάδες που εποπτεύουν.

Επίσης οι αρμοδιότητες που εμπίπτουν στον τομέα ευθύνης του καθενός αναφορικά με την εκτέλεση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

Χορήγηση Εξουσιοδότησης Υπογραφής
[α] Με την παρούσα ο Δήμαρχος Σπάρτης εξουσιοδοτεί τους Αντιδημάρχους να υπογράφουν «κατ΄ εντολή του» τα διοικητικά έγγραφα και πράξεις που εμπίπτουν στην καθ ύλην αρμοδιότητά τους. Εξαιρούνται τα έγγραφα για τα οποία έχει ήδη χορηγηθεί εξουσιοδότηση υπογραφής με την υπ΄ αριθμ. πρωτ. 7234/21.04.2021 Απόφαση Δημάρχου, (ΑΔΑ: 9Ο67Ω1Ν-8ΗΡ), όπως κάθε φορά ισχύει, στους Προϊσταμένους Δ/νσεων, Τμημάτων, Αυτοτελών Τμημάτων ή Γραφείων και εν γένει υπαλλήλους του Δήμου ή τυχόν μεταγενέστερη που θα την αντικαταστήσει ή θα την τροποποιήσει.

[β] Επίσης να υπογράφουν «κατ΄εντολή του» τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και τη βεβαίωση του ακριβούς αντιγράφου του πρωτοτύπου εγγράφου΄΄.


Δείτε ΕΔΩ την απόφαση

Αναρτήθηκε την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου στη «Διαύγεια» η απόφαση του Δημάρχου Σπάρτης, Πέτρου Δούκα, για τον ορισμό των Αντιδημάρχων.

Όπως αναφέρεται μεταξύ άλλων σε αυτή ΄΄Ως Έμμισθοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Σπάρτης, με θητεία από 7 Νοεμβρίου 2021 έως και 6 Νοεμβρίου 2022, ορίζονται οι ακόλουθοι Δημοτικοί Σύμβουλοι:

1. Ο κ. Σπυρίδων Μοιράγιας του Γεωργίου, ως Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων & Υπηρεσιών Δόμησης.
2. Η κα Γεωργία Δεδεδήμου του Κωνσταντίνου, ως Αντιδήμαρχος Οικονομικών Θεμάτων & Ανάπτυξης.
3.  Η κα Γεωργία Ζαχαράκη-Αναστασοπούλου του Δημητρίου, ως Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, Τουριστικής Ανάπτυξης & Κοινωνικής Πολιτικής.
4. Ο κ. Χρήστος Κανακάκος του Θεοδώρου, ως Αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας & Αγροτικής Ανάπτυξης.
5. Ο κ. Αθανάσιος Καρλαύτης του Βασιλείου, ως Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Δημοτικής Αστυνομίας & Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων.
6. Ο κ. Δημήτριος Καπονικολός του Γεωργίου, ως Αντιδήμαρχος Καθαριότητας.

Αναπλήρωση Δημάρχου
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει η κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ως Αναπληρωτής αυτού κατ΄ άρθρ. 89 Ν. 3463/2006 ως ισχύει, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων & Υπηρεσιών Δόμησης κ. Σπυρίδων Μοιράγιας του Γεωργίου και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντά του θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο Οικονομικών Θεμάτων & Ανάπτυξης, κα Γεωργία Δεδεδήμου του Κωνσταντίνου.

Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων από τον Δήμαρχο σε Αντιδημάρχους

1. Στον κ. Σπυρίδωνα Μοιράγια του Γεωργίου, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων & Υπηρεσιών Δόμησης, τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

[α] Οργάνωση, προγραμματισμό, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας:
[i] του Τμήματος Μελετών & Κατασκευής Έργων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών Χωροταξίας Υπηρεσίας Δόμησης & Περιβάλλοντος,
[ii] του Τμήματος Συγκοινωνιών Εγκαταστάσεων & Συντήρησης Υποδομών της ίδιας Δ/νσης,
[iii] του Τμήματος Υπηρεσίας Δόμησης & Ελέγχου Κατασκευών και
[iv] του Τμήματος Χωροταξίας Πολεοδομικών Εφαρμογών & Διοικητικής Υποστήριξης της ίδιας Δ/νσης,

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και εν γένει τις εκάστοτε ισχύουσες κείμενες κανονιστικές διατάξεις.

[β] Τον τελικό συντονισμό της κίνησης και διάθεσης των οχημάτων και μηχανημάτων έργων του Δήμου, σε συνεργασία με τους αρμόδιους Αντιδημάρχους Πολιτικής Προστασίας και Καθαριότητας.

[γ] Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

2. Στην κα Γεωργία Δεδεδήμου του Κωνσταντίνου, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών Θεμάτων & Ανάπτυξης ο Δήμαρχος μεταβιβάζει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

[α] Οργάνωση, προγραμματισμό, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας:
[i] της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών,
[ii] του Αυτοτελούς Τμήματος Υποστήριξης Αιρετών & Συλλογικών Οργάνων, όσον αφορά τις αρμοδιότητες Διοικητικής και Γραμματειακής Υποστήριξης Αιρετών και Συλλογικών Οργάνων και Δημοτικών Ενοτήτων
[iii] της Νομικής Υπηρεσίας,
[v] του Τμήματος Προγραμματισμού & Οργάνωσης της Διεύθυνσης Προγραμματισμού & Ανάπτυξης και
[vi] του Τμήματος Πληροφορικής Επικοινωνιών & Διαφάνειας της ίδιας Διεύθυνσης,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και εν γένει τις εκάστοτε ισχύουσες κείμενες κανονιστικές διατάξεις.

[β] Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, την έκδοση και υπογραφή της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρ. 58 παρ. 1 περ. ε΄ Ν 3852/2010, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρ. 203 παρ. 1 Ν. 4555/2018 (ΦΕΚ 133 Α΄) και τροποποιήθηκε με το άρθρ. 14 παρ. 1 Ν. 4625/2019 (ΦΕΚ 139 Α΄).

[γ] Τη σύγκληση, την Προεδρία και τον εν γένει συντονισμό των εργασιών των συνεδριάσεων της Εκτελεστικής Επιτροπής των Αντιδημάρχων.

[δ] Τον σχεδιασμό της επικοινωνιακής πολιτικής για την προώθηση της αποστολής και των στόχων της Δημοτικής Αρχής, καθώς και την εφαρμογή προγραμμάτων και ενεργειών για την υλοποίηση της επικοινωνιακής αυτής πολιτικής.

[ε] Τη διαχείριση των σχέσεων του Δήμου με τον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης καθώς και την επιμέλεια της σύνταξης και προώθησης των δημοσιευμάτων και των δελτίων τύπου του Δήμου.

[στ] Τον συντονισμό και επίβλεψη όλων των ενεργειών και διαδικασιών για την επαναλειτουργία του Αεροδρομίου Σπάρτης.

[ζ] Την επίβλεψη των εν γένει εργασιών για τη σύνταξη νέου, σύγχρονου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) του Δήμου Σπάρτης.

[η] Την τέλεση πολιτικών γάμων.

3. Στην κα Γεωργία Ζαχαράκη - Αναστασοπούλου του Δημητρίου, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών, Τουριστικής Ανάπτυξης & Κοινωνικής Πολιτικής τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

[α] Οργάνωση, προγραμματισμό, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας:
[i] της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών,
[ii] της Δ/νσης Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών,
[iii] των Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών Δημοτικών Ενοτήτων,
[iv] του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Αθλητισμού & Πολιτισμού,
[v] του Τμήματος Τουρισμού της Δ/νσης Προγραμματισμού & Ανάπτυξης,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και εν γένει τις εκάστοτε ισχύουσες κείμενες κανονιστικές διατάξεις.

[β] Τον τελικό συντονισμό και επίβλεψη των ενεργειών για την Εμποροπανήγυρη Μυστρά, σε συνεργασία με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο.

[γ] Την εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών κτιρίων και του Δημαρχιακού Μεγάρου.

[δ] Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

4. Στον κ. Χρήστο Κανακάκο του Θεοδώρου, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Επιχειρηματικότητας & Αγροτικής Ανάπτυξης, τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

[α] Οργάνωση, προγραμματισμό, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας:
[i] του Τμήματος Επιχειρηματικότητας & Απασχόλησης της Δ/νσης Προγραμματισμού & Ανάπτυξης,
[ii] του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Δ/νσης Προγραμματισμού & Ανάπτυξης, και γενικότερα την επιμέλεια και συντονισμό των δράσεων για την Αγροτική Ανάπτυξη της περιοχής μας και των σχέσεων του Δήμου με τον Αγροτικό κόσμο της περιοχής μας, πλην των αρμοδιοτήτων που αφορούν τη μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα, οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και εν γένει τις εκάστοτε ισχύουσες κείμενες κανονιστικές διατάξεις.

[β] Την προώθηση βέλτιστης συνεργασίας μεταξύ Δημοτικής Αρχής, δημοτικών υπηρεσιών και Προέδρων των Κοινοτήτων του Δήμου, και πιο συγκεκριμένα: [i] Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και δραστηριοτήτων του Δήμου στα όρια των Κοινοτήτων. [ii] Την παρακολούθηση της καθημερινότητας και την επίλυση προβλημάτων των Κοινοτήτων και οικισμών, σε συνεργασία με τους Προέδρους. Οι δράσεις που προαναφέρθηκαν θα ασκούνται από τις εκάστοτε αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου, εντός των ορίων του νόμου και μετά από λήψη των αναγκαίων αποφάσεων από τα αρμόδια όργανα του Δήμου. Για την εποπτεία και τον συντονισμό τους, ο Αντιδήμαρχος θα συνεργάζεται με τον Δήμαρχο, τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους και τους Προέδρους των Κοινοτήτων.

[γ] Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

5.  Στον κ. Αθανάσιο Καρλαύτη του Βασιλείου, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, Δημοτικής Αστυνομίας & Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων, τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

[α] Οργάνωση, προγραμματισμό, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας:
[i]  του Τμήματος Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πολιτικής Προστασίας της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών Χωροταξίας Υπηρεσίας Δόμησης & Περιβάλλοντος, πλην των θεμάτων που αφορούν τη μέριμνα για τη λειτουργία μηχανισμών και συστημάτων για την αποκομιδή και διαχείριση των αποβλήτων,
[ii]  του Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και εν γένει τις εκάστοτε ισχύουσες κείμενες κανονιστικές διατάξεις.

[β] Τη μέριμνα, τον προγραμματισμό, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και τον έλεγχο των θεμάτων που αφορούν τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων.

[γ] Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

6. Στον κ. Δημήτριο Καπονικολό του Γεωργίου, ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

[α] Οργάνωση, προγραμματισμό, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας:
[i]  του Τμήματος Καθαριότητας της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών Χωροταξίας Υπηρεσίας Δόμησης & Περιβάλλοντος καθώς και
[ii]  την οργάνωση, προγραμματισμό, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των αρμοδιοτήτων που αφορούν τη μέριμνα για τη δημιουργία και την καλή λειτουργία μηχανισμών και συστημάτων για την αποκομιδή και διαχείριση των αποβλήτων του Τμήματος Περιβάλλοντος Ενέργειας & Πολιτικής Προστασίας της ίδιας Δ/νσης, όπως περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και εν γένει τις εκάστοτε ισχύουσες κείμενες κανονιστικές διατάξεις.

[β] Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

Αντιμισθία Αντιδημάρχων
Οι Έμμισθοι Αντιδήμαρχοι λαμβάνουν αντιμισθία σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρ. 33 Ν. 4483/2017 ως ισχύουν.

Αναπλήρωση Αντιδημάρχων
[α] Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων & Υπηρεσιών Δόμησης αναπληρώνει η Αντιδήμαρχος Οικονομικών Θεμάτων & Ανάπτυξης, κα Γεωργία Δεδεδήμου του Κωνσταντίνου.
[β] Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος την Αντιδήμαρχο Οικονομικών Θεμάτων & Ανάπτυξης αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων & Υπηρεσιών Δόμησης, κ. Σπυρίδων Μοιράγιας.
γ] Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, την Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών, Τουριστικής Ανάπτυξης & Κοινωνικής Πολιτικής αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Δημοτικής Αστυνομίας & Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων, κ. Αθανάσιος Καρλαύτης.
[δ] Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, τον Αντιδήμαρχο Επιχειρηματικότητας & Αγροτικής Ανάπτυξης αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, κ. Δημήτριος Καπονικολός.
[δ] Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, τον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, Δημοτικής Αστυνομίας & Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας & Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Χρήστος Κανακάκος.
[ε] Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας αναπληρώνει η Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, Τουριστικής Ανάπτυξης & Κοινωνικής Πολιτικής, κ. Γεωργία Ζαχαράκη

Το πλαίσιο των υποχρεώσεων των Αντιδημάρχων κατά τη διάρκεια της θητείας τους διέπεται από τις διατάξεις του άρθρ. 61 Ν. 3852/2010 και την υπ αριθμ. ΥΠΕΣ ΕΥΚ. 82/2019.

Στην καθ΄ ύλην αρμοδιότητα των Αντιδημάρχων εντάσσεται επιπλέον και το σύνολο των αρμοδιοτήτων που τυχόν θα μεταφερθούν εφεξής και θα ενταχθούν στις Υπηρεσιακές Μονάδες που εποπτεύουν.

Επίσης οι αρμοδιότητες που εμπίπτουν στον τομέα ευθύνης του καθενός αναφορικά με την εκτέλεση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

Χορήγηση Εξουσιοδότησης Υπογραφής
[α] Με την παρούσα ο Δήμαρχος Σπάρτης εξουσιοδοτεί τους Αντιδημάρχους να υπογράφουν «κατ΄ εντολή του» τα διοικητικά έγγραφα και πράξεις που εμπίπτουν στην καθ ύλην αρμοδιότητά τους. Εξαιρούνται τα έγγραφα για τα οποία έχει ήδη χορηγηθεί εξουσιοδότηση υπογραφής με την υπ΄ αριθμ. πρωτ. 7234/21.04.2021 Απόφαση Δημάρχου, (ΑΔΑ: 9Ο67Ω1Ν-8ΗΡ), όπως κάθε φορά ισχύει, στους Προϊσταμένους Δ/νσεων, Τμημάτων, Αυτοτελών Τμημάτων ή Γραφείων και εν γένει υπαλλήλους του Δήμου ή τυχόν μεταγενέστερη που θα την αντικαταστήσει ή θα την τροποποιήσει.

[β] Επίσης να υπογράφουν «κατ΄εντολή του» τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και τη βεβαίωση του ακριβούς αντιγράφου του πρωτοτύπου εγγράφου΄΄.


Δείτε ΕΔΩ την απόφαση

Μοιράσου το άρθρο:

Η APELA προτείνει

image

images Αυτοδιοίκηση
27-07-2022

Νέο ωράριο στο ΚΕΠ Σπάρτης