«Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες δημιουργήθηκε ένα μικρό ανοικτό αθλητικό κέντρο. Ο Δήμαρχος Σπάρτης κ. Πέτρος Δούκας επισκέφθηκε μαζί με τον Πρόεδρο του Αθλητικού Οργανισμού, κ. Σταύρο Περγαντή τον χώρο αυτό όπου βρήκε πολλά παιδιά και πολίτες να αθλούνται. Τέτοιους αθλητικούς χώρους επιδιώκουμε να φτιάξουμε ώστε οι μικροί μας φίλοι και πολίτες να αθλούνται στο ελεύθερο χρόνο τους», σημειώνει ο Αθλητικός Οργανισμός.
«Συγχαρητήρια σε όλους του συντελεστές της δημιουργίας του μικρού αυτού αθλητικού χώρου στο Γούναρη. Ευχαριστούμε για την άριστη συνεργασία που είχαμε με τον πολιτιστικό σύλλογο κυριών Γούναρη. Όλοι μαζί θα επιτύχουμε πολλά. Ο αθλητισμός είναι υγεία "Νούς υγιής εν σώματι υγιεί"», καταλήγει η ανακοίνωση.























































